Autor |
Wiadomość |
petrol
Rejestracja: 11.08.2008 15:45 Posty: 16 Miejscowość: Oleśnica
Quad: Suzuki 750, Mud liteXL 26", Warn XT 2,5
|
Wysłany: 18.02.2010 17:31
Kingquad 750 axi - blokada dyfra
Szanowni koledzy....
z racji pogody a co za tym idzie świetnej zabawy na śniegu i lodzie jeździłem trochę ostatnio i zaobserwowałem że po zapięciu przedniego napędu i blokady dyfra owszem kontrolka blokady mruga ale nie wyczuwam blokady tak jak miało to miejsce wcześniej że nie można było ukręcić kierownicą. Co może być powodem takiego zachowania a raczej braku reakcji na załączenie blokady dyferencjału?
Pozdrawiam Petrol
|
|
|
|
kuba4x4
Rejestracja: 08.10.2009 16:38 Posty: 388 Miejscowość: Zgierz i okolice
Quad: Jest Green Rincon 680 !
|
Wysłany: 18.02.2010 18:06
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
To że się kręci kierownica może być spowodowane tym że jest śnieg. Ja w mojej yamaszce też tak miałem. Sprawdź czy wszystkie koła ci się kręcą na raz jak zapniesz blokadę. Jeśli w wszystkie koła kręcą się równo razem to wszystko gra
_________________ Marzenia się spełniają, trzeba im tylko trochę pomóc ;]
|
|
|
|
Sanol
Free Mod
Rejestracja: 15.11.2006 22:06 Posty: 5363 Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
|
Wysłany: 18.02.2010 18:43
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
Jeśli kontrolka mruga znaczy że coś nie halo !!
na wstępie osłuchał bym dyfer przy przełączaniu przycisku powinno być wyraźnie słychać serwo załączające blokadę.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
ATV-IRBIS-SQUAD//DZIKIE WYPRAWY
Fotosy
|
|
|
|
Free
Rejestracja: 22.06.2008 08:50 Posty: 183
|
Wysłany: 18.02.2010 18:53
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
Sanol napisał(a): Jeśli kontrolka mruga znaczy że coś nie halo !! no właśnie, przy właczeniu blokady kontrolka świeci światłem ciągłym
|
|
|
|
Piro
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.08.2008 07:20 Posty: 2892 Miejscowość: Tam gdzie gadzina tam ja.
Quad: Zielona żaba :) 700
|
Wysłany: 18.02.2010 18:53
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
Dokładnie tak jak pisze Sanol kontrolka powinna się świecić jednostajnie, a nie mrugać. A czy w śniegu czy też nie przy załączonej blokadzie, ruchy kierownicą powinny być utrudnione. Można jeszcze sprawdzić w inny sposób. A mianowicie. Przy włączonej blokadzie u mnie odcina zapłon przy 28 km/h. Może warto to w ten sposób sprawdzić.
Pozdrawiam.
_________________ Niektórzy ludzie mogliby zabić się skacząc z poziomu swojego ego, na poziom swojego IQ .
|
|
|
|
Fastquad 4x4
Rejestracja: 06.02.2010 11:03 Posty: 1054 Miejscowość: Podlasie
Quad: Wolverine 450,
Poprzednie quady: KFX 700, LTR 450, DS 250, TRX 250EX
|
Wysłany: 18.02.2010 19:27
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
Albo to nie wina mechaniczna. Tylko elektryka która coś nie działa tak jak powinna. Ja bym to właśnie posprawdzał . A może jeśli chodzi o lekkość skręcania to może coś z wspomaganiem jak myślicie może tak być
|
|
|
|
Piro
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.08.2008 07:20 Posty: 2892 Miejscowość: Tam gdzie gadzina tam ja.
Quad: Zielona żaba :) 700
|
Wysłany: 18.02.2010 20:03
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
Dawid12 napisał(a): A może jeśli chodzi o lekkość skręcania to może coś z wspomaganiem A gdzie jest napisane , że ten model posiada wspomaganie Wspomaganie nie powinno działać przy włączonej blokadzie dyfra ( jeśli się mylę to mnie poprawcie ) Pozdrawiam.
_________________ Niektórzy ludzie mogliby zabić się skacząc z poziomu swojego ego, na poziom swojego IQ .
|
|
|
|
navara
Rejestracja: 27.08.2008 14:20 Posty: 672 Miejscowość: okolice Wałbrzycha
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 18.02.2010 20:10
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
w samochodzie miałem taki problem a przyczyna - śnieg... postał w garażu i po kłopocie. Pamiętaj, żeby włączyć blokadę na postoju z hamulcem...
_________________ www.d-s-o.pl Dolnośląskie Stowarzyszenie Offroadu
|
|
|
|
ostek
Rejestracja: 24.03.2007 20:29 Posty: 1103 Miejscowość: Ruda Śląska
Quad: Bombowiec 650 V-Power ;)
|
Wysłany: 18.02.2010 20:45
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
a czemu z hamulcem??
_________________ http://www.bikepics.com/members/z444/
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 18.02.2010 20:59
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
bo chodzi o idealne wyrównanie prędkości obrotowych przednich kół - co najprościej zrobić na postoju, tak jest najbezpieczniej dla samej przekładni, jak i układu przeniesienia napędu.
|
|
|
|
petrol
Rejestracja: 11.08.2008 15:45 Posty: 16 Miejscowość: Oleśnica
Quad: Suzuki 750, Mud liteXL 26", Warn XT 2,5
|
Wysłany: 18.02.2010 21:14
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
uzupełniając wcześniejsze informacje.... słychać "pstryknięcie" a kontrolka miga by po chwili zaświecić się światłem ciągłym. Opór jest dobrze wyczuwalny jednak nie tak jak był nowy.... a prędkości przy której odcina nie sprawdzałem ale uczynię to w dniu jutrzejszym.... jeśli macie pomysły co może być przyczyną to proszę o info Pozdrawiam
|
|
|
|
ostek
Rejestracja: 24.03.2007 20:29 Posty: 1103 Miejscowość: Ruda Śląska
Quad: Bombowiec 650 V-Power ;)
|
Wysłany: 18.02.2010 23:04
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
że na postoju to wiem ,ale nie że z hamulcem,ja też mam problem z blokadą dyfra ,nie włącza się ,przekładnie sprawdzona więc problem raczej w elektryce ,mam takie pytanie ,czy jak napęd włącza się bez problemu to może być wina serwa ,bo przecież napęd i blokade włącza to samo serwo.
_________________ http://www.bikepics.com/members/z444/
|
|
|
|
Zeng
ATV Squad Górny Śląsk
Rejestracja: 22.07.2008 11:14 Posty: 552 Miejscowość: Katowice
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 01.03.2010 21:29
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
z tym hamulcem to darujcie
|
|
|
|
rastx
Rejestracja: 20.04.2008 23:13 Posty: 222 Miejscowość: Poznań
Quad: "Taki czrny z maĹymi koĹami"
|
Wysłany: 08.03.2010 17:10
Re: Kingquad 750 axi - blokada dyfra
w instrukcji jest mowa żeby hamulec mieć zblokowany podczas wkleszczania biegu a nie podczas blokowania dyfrów. Przy wkleszczaniu biegu istnieje ryzyko że jeśli silnik ma zbyt wysokie obroty to po zakleszczeniu biegu gadzina mogłaby szarpnąć i niechcący narobić szkód. Wydaje mi się że wkradła się Wam jakaś nadinterpretacja zaleceń producenta
|
|
|
|