Autor |
Wiadomość |
Gibon
Rejestracja: 17.07.2008 21:00 Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
|
Wysłany: 06.04.2011 18:59
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
mi też się udzieliło odczytywanie błędów i EPS też mruga więc to chyba tak właśnie ma być WojtasKR nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie mruga jakoś tak nie regularnie
|
|
|
|
WojtasX
Rejestracja: 01.01.2011 11:12 Posty: 180 Miejscowość: Kraków i okolice
Imię: Wojtas
Quad: >>Kingkupa 850<<
|
Wysłany: 06.04.2011 19:39
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Dokładnie jak piszesz nie regularnie. Aczkolwiek daje mi to domyślenia po ostatnich problemach z EPS. Czy to tak faktycznie ma być
_________________ >>Najpiękniejszy Widok Na Świecie To...Widok z Wnętrza Kasku...!!!<<
gościnnie w ATV-IRBIS-SQUAD
|
|
|
|
Gibon
Rejestracja: 17.07.2008 21:00 Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
|
Wysłany: 06.04.2011 20:00
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
ja do tej pory zero problemów z EPS i ten sam efekt więc nie ma się co przejmować zauważyłem że jak się kręci kierą to wtedy zmienia się częstotliwość mrugnięć coś te mrugnięcia muszą oznaczać, ale co może ktoś wie? a jak zakończyły się twoje problemy EPS-em?
Ostatnio zmieniony przez Gibon, 06.04.2011 20:00, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
tomszyp
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Rejestracja: 01.03.2010 21:46 Posty: 670 Miejscowość: Bydgoszcz/ Chrośna
Quad: Suzuki Kingquad 750 i Renegade 1000
Poprzednie quady: Suzuki Kingquad 700
|
Wysłany: 06.04.2011 20:44
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
wspomaganie potrzebuje dużego zapasu prądu, więc jeżeli Wasze ako jest za słabe, lub regulator napięcia nie daje rady to może Wam pokazywać jakiś błąd. Może także być zabrudzony, lub zalany silniczek od wspomagania...
|
|
|
|
WojtasX
Rejestracja: 01.01.2011 11:12 Posty: 180 Miejscowość: Kraków i okolice
Imię: Wojtas
Quad: >>Kingkupa 850<<
|
Wysłany: 06.04.2011 20:53
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Gibon napisał(a): a jak zakończyły się twoje problemy EPS-em? yyy... jeszcze się nie zakończyły dopiero quad w przyszłym tygodniu leci na serwis ale z tego co mi się wydaje do aku daje popalić i nie wydala
_________________ >>Najpiękniejszy Widok Na Świecie To...Widok z Wnętrza Kasku...!!!<<
gościnnie w ATV-IRBIS-SQUAD
|
|
|
|
Gibon
Rejestracja: 17.07.2008 21:00 Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
|
Wysłany: 06.04.2011 21:12
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
jak dużej sprzęt stoi nie używany to aku doładowuję i jest wszystko OK EPS-ik działa bez zastrzeżeń u mnie aku rozładowuje dragon i kierunki więc muszę je odłączać przed dłuższym postojem
|
|
|
|
Valkien
Rejestracja: 14.02.2009 11:24 Posty: 673
|
Wysłany: 06.04.2011 22:03
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Gibon napisał(a): u mnie aku rozładowuje dragon i kierunki więc muszę je odłączać przed dłuższym postojem Gibon - masz lewe prądy czy jak ?
_________________ Valkien ATV-IRBIS-SQUAD
|
|
|
|
vqsoft
Moderator Działu Suzuki
Rejestracja: 05.10.2008 18:35 Posty: 2937 Miejscowość: Warszawa
Quad: Suzuki Kingquad 750 & Kingway miniTraper 70ccm
|
Wysłany: 06.04.2011 22:32
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
jaki masz prąd upływu ?
_________________ vqsoft = Jape ....
no i nie mamy szmat trupa wreszcie na swoim!
Lampa Led home made
|
|
|
|
miro12a
Rejestracja: 26.05.2009 20:01 Posty: 1764 Miejscowość: ATV KOTOŃ
Quad: xxc
|
Wysłany: 07.04.2011 07:46
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Problem z mrugającym EPSem to wina słabego prądu. Sprawdzić jakość aku oraz ładowania
_________________ http://www.youtube.com/user/miro12a?feature=mhee
|
|
|
|
Gibon
Rejestracja: 17.07.2008 21:00 Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
|
Wysłany: 07.04.2011 12:36
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
winda pobiera coś ok. 20mA kierunki ok 7mA a sam quad 0.07mA co jest zresztą jak najbardziej normalne i nie powoduje rozładowanie w windzie to podejrzewam radio od pilota bo winde można uruchomić z pilota nawet jak jest stacyjka wyłączona muszę to poprzerabiać, ale jakoś nie po drodze mi do garażu. miro12a napisał(a): Problem z mrugającym EPSem to wina słabego prądu. Sprawdzić jakość aku oraz ładowania ale nie mruga w czasie jazdy tylko jak się wejdzie w tryb serwisowy a tak to działa jak najbardziej OK. w dragonie jest jeszcze jeden problem po wyłączeniu stycznik podaje na zaciski silnika dwa PLUSY i jeśli jest jakieś większe wodowanie to robi się małe zwarcie, a jak się naleje do silnika to już w ogóle jest pozamiatane w prosty sposób można to zmienić no, ale czas i chęci...
Ostatnio zmieniony przez Gibon, 07.04.2011 12:36, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Walciu
A.P.T. Poznań Team - Moderator Działu Polaris
Rejestracja: 08.06.2008 21:40 Posty: 1046 Miejscowość: Puszczykowo/Mosina/Poznań
Quad: czarna pralka
Poprzednie quady: KQ700, YFM660R, KXR250
|
Wysłany: 12.04.2011 19:11
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Pobawiłem się i ustawiłem TPS. Przękręciłem go zgodnie ze wskazówkami zegaru i skorzystałem z patentu z fasolkami na mocowaniu czujnika, a precyzyjnie doregulowałem podkręcając nieco linkę od gazu. Poniżej zdjęcia troszkę wyraźniejsze od wcześniejszych: Nadal jednak mam wrażenie, że obroty jałowe są za niskie. Czasami zdarza się, że silnik zgaśnie w momencie rozruchu wentylatora. Później na pracującym wentylatorze spokojnie mogę uruchomić silnik i działa równomiernie. Próbowałem podkręcić linką obroty na większe, ale wówczas kreseczka idzie na górną pozycję `C00. Załączenie wentylatora nie gasi silnika, ale jak za bardzo przesadzę z podkręcaniem gazu, to słychać że zaczyna łapać sprzęgło i są kłopoty z załączaniem biegów. Czy mam znaleźć złoty środek tych trzech wypadkowych (obrotów, położenia TPS i kreseczki na środku -C00)? Czy jest może jakiś sposób, aby bez serwisu ustawić obroty jałowe na odpowiednim poziomie?
_________________ Polaris 850 XP EPS Stealth Black Mój kanał YT "Bo trzeba zapier......., to jest OFF-ROAD CHŁOPIE." by kriss_pp
|
|
|
|
Gibon
Rejestracja: 17.07.2008 21:00 Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
|
Wysłany: 12.04.2011 20:06
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Walciu napisał(a): precyzyjnie doregulowałem podkręcając nieco linkę od gazu linką to raczej precyzyjnie nie wyregulujesz po jakimś czasie znowu się rozreguluje zresztą według S M na manetce gazu powinien być luz kręć tps-em powoli i chwilę czekaj czas reakcji tego czujnika jest dość długi Walciu napisał(a): Nadal jednak mam wrażenie, że obroty jałowe są za niskie. Czasami zdarza się, że silnik zgaśnie w momencie rozruchu wentylatora
to jest raczej objaw słabego ładowania,albo aku martwy wentylator powoduje spadek napięcia, a king jest czuły na zbyt niskie Walciu napisał(a): Czy jest może jakiś sposób, aby bez serwisu ustawić obroty jałowe na odpowiednim poziomie? podobno tylko na komputerze można to zrobić
|
|
|
|
Walciu
A.P.T. Poznań Team - Moderator Działu Polaris
Rejestracja: 08.06.2008 21:40 Posty: 1046 Miejscowość: Puszczykowo/Mosina/Poznań
Quad: czarna pralka
Poprzednie quady: KQ700, YFM660R, KXR250
|
Wysłany: 12.04.2011 20:23
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Gibon napisał(a): to jest raczej objaw słabego ładowania,albo aku martwy wentylator powoduje spadek napięcia, a king jest czuły na zbyt niskie Ładowanie robione nie dalej jak 2m-ce temu. Akumulator nówka największa Yuasa. Dzisiaj specjalnie sprawdzałem ładowanie i pod obciążeniem daje 14,3V. Włączone manetki na maxa i zabawa 80W ledem nie powoduje żadnych zmian w pracy silnika. Jedynie wentylator pożera na rozruch za dużo prądu (pracuje cicho, więc teorię o zacierających się łożyskach wykluczam)
_________________ Polaris 850 XP EPS Stealth Black Mój kanał YT "Bo trzeba zapier......., to jest OFF-ROAD CHŁOPIE." by kriss_pp
|
|
|
|
Gibon
Rejestracja: 17.07.2008 21:00 Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
|
Wysłany: 13.04.2011 06:38
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
to sprawdź może jeszcze spadek napięcia podczas włączania się wentylatora to że pracuje cicho nie znaczy że jest całkiem sprawny może woda się dostała
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 13.04.2011 07:50
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Walciu napisał(a): Czy jest może jakiś sposób, aby bez serwisu ustawić obroty jałowe na odpowiednim poziomie? W naszym teamie dwa KQ700 miały taki okres, że stroiły podobne fochy. Przyczyn nie udało się ustalić a przeszły samoistnie po pewnym czasie. Sprawdzoną metodą jest podkręcenie ogranicznika przepustnicy (z prawej strony gardzieli śrubka na imbus skontrowana nakrętką na klucz 8 ) tak aby była ona delikatnie uchylona. W tym położeniu ustawić TPS na -C00. Linką nie reguluj bo przy skręcaniu dodaje gazu. Linka musi mieć taki luz aby na cynglu było 1-3 mm martwego ciągu. U mnie pracowało tak może z 300km i po tym czasie sam podniósł obroty i po powrocie do ustawień 'normalnych' nigdy już takiego focha nie walił.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Ostatnio zmieniony przez Waldo 13.04.2011 07:50, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|