Autor |
Wiadomość |
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 24.01.2011 13:35
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
rastx napisał(a): co powinno się pojawić na wyświetlaczu " -C00 " Jeżlei wszystko jest w porządku. Kreseczka z lewej strony pokazuje 'nastawę' czujnika położenia przepsutnicy. Na wolnych obrotach musi być po środku. Jeżlei jest na górze lub dole to wymaga regulacji.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
rastx
Rejestracja: 20.04.2008 23:13 Posty: 222 Miejscowość: Poznań
Quad: "Taki czrny z maĹymi koĹami"
|
Wysłany: 24.01.2011 13:41
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
dzięki Spadam do garażu podłączyć komputer serwisowy w postaci spinacza
|
|
|
|
simsonsr2
Rejestracja: 13.12.2008 00:21 Posty: 44 Miejscowość: Nad morzem
|
Wysłany: 24.01.2011 16:58
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Witam Tak dla sprawdzenia podpiąłem spinacz i okazało się że TPS jest źle ustawiony. Pokazuje _COO. Pomimo ruszania czujnikiem kreska wcale nie zmienia położenia. To znaczy że czujnik jest padnięty??
|
|
|
|
tomszyp
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Rejestracja: 01.03.2010 21:46 Posty: 670 Miejscowość: Bydgoszcz/ Chrośna
Quad: Suzuki Kingquad 750 i Renegade 1000
Poprzednie quady: Suzuki Kingquad 700
|
Wysłany: 24.01.2011 19:04
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
simsonsr2 napisał(a): To znaczy że czujnik jest padnięty?? musisz rozwiercić otwory od regulacji tak aby zwiększyć możliwość regulowania. Przeważnie wymagana jest taka czynność przy przebiegu około 7500 km Jak chcesz to wstawie zdjęcie już z rozwierconą regulacją byś mógł zobaczyć co i jak...
|
|
|
|
Gibon
Rejestracja: 17.07.2008 21:00 Posty: 314
Quad: KQ 750 PS
|
Wysłany: 24.01.2011 19:26
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Spinacz powinien być włożony po włączeniu zapłony czy przed przekręceniem kluczyka??? jest możliwość kasowania błędów?
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 24.01.2011 20:12
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
W tym przypadku nie ma różnicy kiedy włożysz Błędy kasują się same po zlikwidowaniu usterki. Zostają podobno w pamięci sterownika, ale do czasu odłączenia baterii.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
simsonsr2
Rejestracja: 13.12.2008 00:21 Posty: 44 Miejscowość: Nad morzem
|
Wysłany: 24.01.2011 22:12
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Rozumiem że mam rozwiercić otwory od śrub żeby było większe pole manewru, tylko jak dla mnie to tam wcale nie ma za dużo co rozwiercać bo całkiem ścianki rozwierce I na pewno wtedy kreska coś się ruszy Bo póki co ani drgnie. Ciągle jest _COO. Już myślałem że może za szybko przesuwam czujnik... A jak możesz tomszyp to wrzuć fotę Twojego -- dodano 24.01.2011 22:12 --I jeszcze jedno pytanie. Jak prawidłowo powinna być ustawiona śrubka regulacji położenia przepustnicy na jałowych obrotach
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 25.01.2011 08:36
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
simsonsr2 napisał(a): śrubka regulacji położenia Jeżeli myślisz o tej mechanicznej blokadzie (śrubka na imbus skontrowana nakrętką na kluczyk to tak aby przepustnica była zamknięta ale się nie blokowała i dała lekko podnieść cynglem gazu. Ustawienie TPS jest dość precyzyjne. Wykręć śrubki i zobacz czy osiągasz jakąkolwiek regulację (nawet poza zakresem 'fasolek').
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
tomszyp
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Rejestracja: 01.03.2010 21:46 Posty: 670 Miejscowość: Bydgoszcz/ Chrośna
Quad: Suzuki Kingquad 750 i Renegade 1000
Poprzednie quady: Suzuki Kingquad 700
|
Wysłany: 25.01.2011 17:39
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
simsonsr2 napisał(a): jak dla mnie to tam wcale nie ma za dużo co rozwiercać bo całkiem ścianki rozwierce też tak na początku pomyślałem, ale można simsonsr2 napisał(a): I na pewno wtedy kreska coś się ruszy jeżeli czujnik nie jest fiknięty to powinna się ruszyć, tylko czas reakcji to coś około 3s. Zaraz wrzuce fotkę...weź odkręć całkowicie śruby od regulacji i bez z nich pokręć czujnikiem. P.S Dosyć ciężko jest trafić na -C00 (by kreseczka była na środku) -- dodano 25.01.2011 17:39 --Sorry za jakość, ale moj aparat w tel. nie mógł złapać ostrości. Mam nadzieję, że chociaż trochę zobrazują:
|
|
|
|
simsonsr2
Rejestracja: 13.12.2008 00:21 Posty: 44 Miejscowość: Nad morzem
|
Wysłany: 25.01.2011 19:20
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Dzięki za fatygę i foty No rozwierciłem i udało mi się ustawić na -COO, tylko jak tak ustawie to czujnik jest przekręcony na same krańce regulacji. Poza tym mam wtedy problem z odpaleniem i jałowymi obrotami(nie równe i strasznie niskie). Jak mam ustawiony czujnik po środku regulacji czyli tak jak było wcześniej to pokazuje _COO ale wtedy obroty są w miarę równe ale też nie idealne i przy dodawaniu gazu tak jakby z małym opóźnieniem wchodzi na obroty i czasem zgaśnie. Jakiś pomysł?? Myślałem że śruba od regulacji jałowych obrotów jest zbyt wykręcona, ale jej ruszaniu w sumie niewiele daje Może faktycznie czujnik do wymiany Bo już nie wiem I jeszcze jedno pytanko. Piszesz tomszyp że rozwiercanie jest wymagane przy 7500km, ale powiedz czy to wynika ze zużycia silnik czy ten czujnik się zużywa
|
|
|
|
tomszyp
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Rejestracja: 01.03.2010 21:46 Posty: 670 Miejscowość: Bydgoszcz/ Chrośna
Quad: Suzuki Kingquad 750 i Renegade 1000
Poprzednie quady: Suzuki Kingquad 700
|
Wysłany: 25.01.2011 21:28
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
simsonsr2 napisał(a): Piszesz tomszyp że rozwiercanie jest wymagane przy 7500km, ale powiedz czy to wynika ze zużycia silnik czy ten czujnik się zużywa Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, ale wydaje mi się, że właśnie ten czujnik w jakiś sposób się zużywa A zużycia silnika na pewno nie Co do dolegliwości które opisałeś to może wystarczy dać zawory do regulacji...A błędne działanie czujnika przepustnicy to raczej objawia się częstymi strzałami z wydechu, i przerywaniem pod czas jazdy lub tak jak w moim przypadku brak chęci wkręcenia się od dolnych obrotów (czyli nie mogłem go na świece ustawić, bo przerywał).
|
|
|
|
promo
Rejestracja: 24.02.2011 21:26 Posty: 42 Miejscowość: łódzkie
Quad: King.... 700
|
Wysłany: 05.04.2011 13:43
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
u mnie pojawił się błąd C40 zawór wolnych obrotów.
Czy jest możliwość regulacji zaworu? Czasami miał tak, że obroty wzrastały i sprzęgło się nie załączalo. Teraz wiem dlaczego. A efektem było tarcie o siebie zebatek.
|
|
|
|
Valkien
Rejestracja: 14.02.2009 11:24 Posty: 673
|
Wysłany: 05.04.2011 19:32
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Aż mnie zaciekawiły te opowiadania. Czym prędzej pobiegłem do garażu podłubać przy maszynie i sprawdzić czy wszystko OK. Kostka zlokalizowana, przewody z żabkami i igłami w gotowości i z niecierpliwością sprawdzanie co pokaże wyświetlacz A on wywala informację i "-COO" się tak patrzysz. Myślę OK - to teraz testy na odpalonym sprzęcie i tu moje pytanie. Podczas gazowania wskaźnik podskakiwał do górnej pozycji, po czym opadał na pozycję środkową nigdy na sam dół. Czy w związku z odpuszczeniem cyngla i wyhamowaniem obrotów silnika, nie powinien opaść również na maksymalnie dolną pozycję ? Jak to u was jest Panowie.
_________________ Valkien ATV-IRBIS-SQUAD
|
|
|
|
vqsoft
Moderator Działu Suzuki
Rejestracja: 05.10.2008 18:35 Posty: 2937 Miejscowość: Warszawa
Quad: Suzuki Kingquad 750 & Kingway miniTraper 70ccm
|
Wysłany: 05.04.2011 19:55
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
no raczej nie wszystko jest ok kreska na srodku oznacza ze czujnik jest dobrze wypozycjonowany względem zamkniętej przepustnicy. Masz pewność ze realne 100% otwarcia przepustnicy to 100% sygnału dla ecu!
_________________ vqsoft = Jape ....
no i nie mamy szmat trupa wreszcie na swoim!
Lampa Led home made
|
|
|
|
WojtasX
Rejestracja: 01.01.2011 11:12 Posty: 180 Miejscowość: Kraków i okolice
Imię: Wojtas
Quad: >>Kingkupa 850<<
|
Wysłany: 06.04.2011 15:33
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Hmm.... Też podpiąłem się pod tryb serwisowy wskazanie "-C00" podczas delikatnego dotknięcia cyngla gazu "-" przechodzi do góry po odpuszczeniu opada na środek; więc to chyba dobrze. Ale natomiast mruga mi kontrolka EPS. Czy to coś oznacza? czy tak mam być?
_________________ >>Najpiękniejszy Widok Na Świecie To...Widok z Wnętrza Kasku...!!!<<
gościnnie w ATV-IRBIS-SQUAD
|
|
|
|