Autor |
Wiadomość |
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
|
Wysłany: 24.04.2011 14:35
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Kto pyta nie błądzi a więc : Gdzie znajduje się ta biała kostka ? i w które otworki trzeba wetknąć ten spinacz?
_________________ POZDRAWIAM, MIESZKO
!!!HUNT THE WOLF 4 LIFE!!!
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 24.04.2011 14:52
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
..a przejrzałeś choć ten wątek od początku?
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
|
Wysłany: 24.04.2011 14:56
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Cały. Teraz wiem z poradnika że kostka znajduję się pod siedzeniem ale w tymże podręczniku czytam też że tam jest jakiś przełącznik od tego a więc po co spinacz ?
_________________ POZDRAWIAM, MIESZKO
!!!HUNT THE WOLF 4 LIFE!!!
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 24.04.2011 15:07
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Cierpliwość to cnota najwyższa Wg serwisówki do wejścia w tryb serwisowy jest potrzebne 'specjalne narzędzie'. To jest właśnie taki wyłącznik z kabelkiem i wtyczką pasującą w to białe gniazdo. Nie robi nic innego, czego nie można zrobić spinaczem czy innym kawałkiem drutu (zewrzeć dwa przewody) PS. Jeżeli masz problem z angielskim to dokładnie oglądaj obrazki
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
|
Wysłany: 24.04.2011 15:39
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Właśnie Angielski to jedyne co mi na razie wyszło z nauki. Muszę sobie dokładniej pooglądać te przewody i się za to zabrać.
_________________ POZDRAWIAM, MIESZKO
!!!HUNT THE WOLF 4 LIFE!!!
|
|
|
|
mihau
Rejestracja: 06.10.2008 09:28 Posty: 861
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: zuki ltz, Grizzly 660, mud pro 700
|
Wysłany: 25.04.2011 14:26
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
hej, pisaliście że kostka ma tylko dwa przewody więc nie można się pomylić przy wkładaniu spinacza.
Posiadam arctic cata 700 (silnik Suzuki), kostka umiejscowiona również pod siedzeniem, w SM nawet kody usterek wyglądają tak samo (modele H1 dodatkowo mają kody aktualne i stare-dodatkowa litera przed kodem błędu).
i tu pytanie, u mnie do kostki dochodzi więcej kabelków - chyba 5. jak się wpiąć żeby czegoś nie popalić??
_________________ był sobie: Arctic Cat Mud Pro 700
|
|
|
|
Walciu
A.P.T. Poznań Team - Moderator Działu Polaris
Rejestracja: 08.06.2008 21:40 Posty: 1046 Miejscowość: Puszczykowo/Mosina/Poznań
Quad: czarna pralka
Poprzednie quady: KQ700, YFM660R, KXR250
|
Wysłany: 25.04.2011 14:30
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Kostka jest 6 pinowa, ale wchodzi 5 kabelków. Wpinasz się w 2 po zewnętrznej stronie. Nie idzie pomylić, bo po drugiej stronie wchodzi tylko 1 kabelek.
Co w tym stylu ::.
_________________ Polaris 850 XP EPS Stealth Black Mój kanał YT "Bo trzeba zapier......., to jest OFF-ROAD CHŁOPIE." by kriss_pp
|
|
|
|
mihau
Rejestracja: 06.10.2008 09:28 Posty: 861
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: zuki ltz, Grizzly 660, mud pro 700
|
Wysłany: 25.04.2011 14:36
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
ok, czyli o to chodziło z tym pojedynczym kablem, nie zrozumiałem. dzięki za szybkę reakcję!
i jeszcze jedno! u mnie w SM napisali żeby najpierw sprawdzić i wykasować błędy aktualne a dopiero potem stare, jednak nic nie napisali jak je kasować... tutaj doczytałem że błędy w Suzuki same się kasują... może macie jakieś pomysły???
_________________ był sobie: Arctic Cat Mud Pro 700
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 25.04.2011 15:14
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
STRONA 2 tegoż wątku: Waldo napisał(a): Błędy kasują się same po zlikwidowaniu usterki. Zostają podobno w pamięci sterownika, ale do czasu odłączenia baterii. Spróbuj.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
Walciu
A.P.T. Poznań Team - Moderator Działu Polaris
Rejestracja: 08.06.2008 21:40 Posty: 1046 Miejscowość: Puszczykowo/Mosina/Poznań
Quad: czarna pralka
Poprzednie quady: KQ700, YFM660R, KXR250
|
Wysłany: 26.04.2011 12:08
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Waldo napisał(a): Walciu napisał(a): Czy jest może jakiś sposób, aby bez serwisu ustawić obroty jałowe na odpowiednim poziomie? W naszym teamie dwa KQ700 miały taki okres, że stroiły podobne fochy. Przyczyn nie udało się ustalić a przeszły samoistnie po pewnym czasie. Sprawdzoną metodą jest podkręcenie ogranicznika przepustnicy (z prawej strony gardzieli śrubka na imbus skontrowana nakrętką na klucz 8 ) tak aby była ona delikatnie uchylona. W tym położeniu ustawić TPS na -C00. Linką nie reguluj bo przy skręcaniu dodaje gazu. Linka musi mieć taki luz aby na cynglu było 1-3 mm martwego ciągu. U mnie pracowało tak może z 300km i po tym czasie sam podniósł obroty i po powrocie do ustawień 'normalnych' nigdy już takiego focha nie walił. Obroty jałowe pozostawiłem w spokoju, TPS-a ustawiłem wyłącznie kręcąc czujnikiem. Udało się złapać idealnie punkt. Linka gazu ma zostawiony luz tak jak powinna. A gaśnięcie przy załączaniu wentylatora wyeliminowałem dokręcając mocniej klemy akumulatora (tu pewnie tkwił problem ) Teraz spokojnie wentylator załącza się nawet jak są włączone wszystkie światła.
_________________ Polaris 850 XP EPS Stealth Black Mój kanał YT "Bo trzeba zapier......., to jest OFF-ROAD CHŁOPIE." by kriss_pp
|
|
|
|
mihau
Rejestracja: 06.10.2008 09:28 Posty: 861
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: zuki ltz, Grizzly 660, mud pro 700
|
Wysłany: 27.04.2011 06:40
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
A u mnie po włożeniu spinacza nic się nie dzieje... Na wyświetlaczu bez zmian. Miał ktoś kiedyś taki przypadek??
_________________ był sobie: Arctic Cat Mud Pro 700
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 27.04.2011 07:44
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
Walciu napisał(a): Co w tym stylu ::. Zewrzeć należy te dwa z lewej w pionie. Sprawdź dobrze, czy zwierasz styki bo cienkim drutem możesz się mijać z blaszką styku i wciskać drut w otwór w plastiku wtyczki.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
mihau
Rejestracja: 06.10.2008 09:28 Posty: 861
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: zuki ltz, Grizzly 660, mud pro 700
|
Wysłany: 27.04.2011 08:33
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
oki, faktycznie robiłem to cienkim drucikiem bo inny nie chciał wejść.
_________________ był sobie: Arctic Cat Mud Pro 700
|
|
|
|
tomszyp
Q.T.B. Quad Team Bydgoszcz
Rejestracja: 01.03.2010 21:46 Posty: 670 Miejscowość: Bydgoszcz/ Chrośna
Quad: Suzuki Kingquad 750 i Renegade 1000
Poprzednie quady: Suzuki Kingquad 700
|
Wysłany: 27.04.2011 21:00
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
mihau napisał(a): A u mnie po włożeniu spinacza nic się nie dzieje... Na wyświetlaczu bez zmian. Miał ktoś kiedyś taki przypadek?? pamiętaj, że musisz zapłon włączyć...
|
|
|
|
mihau
Rejestracja: 06.10.2008 09:28 Posty: 861
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: zuki ltz, Grizzly 660, mud pro 700
|
Wysłany: 28.04.2011 11:06
Re: tryb serwisowy w KG 750 tak samo jak w 700 ?
tomszyp napisał(a): mihau napisał(a): A u mnie po włożeniu spinacza nic się nie dzieje... Na wyświetlaczu bez zmian. Miał ktoś kiedyś taki przypadek?? pamiętaj, że musisz zapłon włączyć... błagam niestety nadal zero reakcji... może mój typ ma więcej niż jeden przewód do spięcia. poszperam jeszcze w serwisówce...
_________________ był sobie: Arctic Cat Mud Pro 700
|
|
|
|