Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 09:57



Odpowiedz  [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Coop Mods - tuning skrzyni pasowej 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.04.2010 15:37
Posty: 359
Miejscowość: PODLASKIE
Quad: KQ 750AXI poprzedni Polaris 400
PostWysłany: 11.09.2011 15:00 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
W wolnej chwili pobawiłem się i włożyłem 2mm podkładkę.
Moim zdaniem efekt nie powala a dokładnie:
1.Stawianie na koła z wielkim trudem na L tylko na asfalcie lub betonie bo inaczej nie da rady.
2.Prędkość max spadła z 118 na 95
3.silnik pracuje dużo głośniej ??
4.quad jest bardziej zrywny i to chyba jedyna zaleta

Jest to moje subiektywne odczucie i chyba wrócę do orginału .

_________________
Był Polaris jest KQ750


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.08.2011 16:32
Posty: 33
Quad: źle mu z pyska patrzy.KG 750AXI
PostWysłany: 13.09.2011 07:48 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
podkładka to za mało!


 
Profil

Rejestracja: 08.04.2010 21:10
Posty: 26
Quad: Yamaha Grizzly 700fi
PostWysłany: 25.10.2011 17:31 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
odgrzeje kotleta.
Zainteresowala mnie ta modyfikacja . Napiszcie cos wiecej . Wrzuccie filmik aktualny jaka zmiana nastapila?


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 25.10.2011 17:52 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
kamil g7
Przecież wszystko jest dokładnie napisane.... Filmiki też są..

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 08.04.2010 21:10
Posty: 26
Quad: Yamaha Grizzly 700fi
PostWysłany: 25.10.2011 19:39 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
no wlasnie nie banglaja mi filmiki. proszę o odswiezenie


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.04.2010 15:37
Posty: 359
Miejscowość: PODLASKIE
Quad: KQ 750AXI poprzedni Polaris 400
PostWysłany: 25.10.2011 19:51 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
Na tej stronie jest wszystko http://www.nyrocatv.com/techtip.cgi?collapse=7
tyle,że nie po naszemu.

_________________
Był Polaris jest KQ750


 
Profil

Rejestracja: 08.04.2010 21:10
Posty: 26
Quad: Yamaha Grizzly 700fi
PostWysłany: 30.10.2011 12:22 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
dalem podkladke 2mm i powiem , ze g7 zmienil się z dolu niesamowicie. V max 90 km/h . Mi nie preszkadza ponieważ zadko jezdze po asfalcie. Mysle jeszcze nad sprezyna sprzegla sportowa i innymi rolkami.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2011 20:53
Posty: 878
Miejscowość: Tłustomosty / Wrocław
Quad: Sprzedany ale są już plany nowej zabawki :D
PostWysłany: 01.12.2011 11:32 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
Czytając to najlepszym sposobem na zwiększenie prędkości jest coop mod, hmmm, a jakby włożył ciężarki większej średnicy efekt powinien być ten sam mniejszą pracą?

-- dodano 01.12.2011 12:32 --

Tak myślę i jest jeszcze jeden sposób, jakby od dołu dospawać blaszki takie jakby kliny to to samo jak nacięcie i wygięcie, ale znowu obciążenie wałka i łożyska wzrośnie.

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych ...


Ostatnio zmieniony przez Owca007, 01.12.2011 11:32, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.12.2010 23:08
Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
PostWysłany: 14.12.2011 11:03 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
Miłek
Witam serdecznie.Mam ogromną prośbę do Ciebie kolego żebyś skontaktował się ze mną telefonicznie (mój numer 604 969 053.Jestem w trakcie przeróbek napędu i chcę z Tobą na ten temat porozmawiać.Serdecznie pozdrawiam Andrzej.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2011 20:53
Posty: 878
Miejscowość: Tłustomosty / Wrocław
Quad: Sprzedany ale są już plany nowej zabawki :D
PostWysłany: 14.12.2011 18:21 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
Pogadałem z siłami wyższymi i mam prośbę do ludzi którzy mają tymczasowy dostęp do rolek (ciężarków) w kingquadzie 750. Może je ktoś dla mnie zwymiarować jak ma maszynę rozebraną średnice szerokość itp, a za wagę to już niebo obiecam :).

-- dodano 14.12.2011 19:14 --

Chce włożyć większe rolki ale o tej samej masie żeby zyskać na prędkości bo sposoby inne mają dużo wad.

Toczenie talerzy odpada pasek nie ma takiego styku jak wcześniej i pewnie dużo szybciej pada. Chyba, że toczy się oba koła i zmienia pasek.

Nadcinanie wyginanie i spawanie czy też dospawanie tak zwanych klinów również odpada. Element fabrycznie jest idealnie wyważany po zabiegu to nie chciałbym mieć tego w swojej maszynie. I znowu chyba, że znajdzie się magik co to idealnie wyważy.

-- dodano 14.12.2011 19:21 --

W sumie cięższe też by zwiększyły prędkość kosztem przyspieszenia ale nie wiem teraz czy oryginały dochodzą do końca w prowadnicach.

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych ...


Ostatnio zmieniony przez Owca007 14.12.2011 18:21, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2009 09:10
Posty: 116
Miejscowość: suwalszczyzna
Quad: KQ 750 camo
PostWysłany: 07.02.2012 10:34 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
Trochę odświeżę temat...
Czy jest ktoś chętny zrobić w moim kingu taki tuning? Czyli przetoczyć te koła i ten dekielek pospawać? Nie chciałbym dawać to jakiemuś rzeźnikowi tu na miejscu co nie ma pojęcia o tym co robi. Chciałbym trochę ożywić moja bestię :diabeł: Oczywiście nie za darmo... Jak coś to proszę o kontakt na PW.

_________________
Sprzedam nową chłodnicę do KQ750


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.10.2011 20:53
Posty: 878
Miejscowość: Tłustomosty / Wrocław
Quad: Sprzedany ale są już plany nowej zabawki :D
PostWysłany: 07.02.2012 12:05 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
awojdal
Powiedz szefie jak tam z tymi ciężarkami większymi zrobiłeś :).

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych ...


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.12.2010 23:08
Posty: 34
Quad: DINLI EXTREME 700
PostWysłany: 10.02.2012 00:14 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
Cześć Wam.O wynikach wszystkich przeróbek napiszę dopiero jak będę po ostatecznych próbach.W tej chwili czekam na talerz ślizgowy,który wykonuję w wersji ,, monolitu".Co do ciężaru rolek,to myślę że aby uzyskać najbardziej zadowalające wyniki w całym zakresie obrotów silnika to regulacja będzie musiała się odbyć na hamowni obciążeniowej.Jeżeli zastosowanie wszystkich modyfikacji wg. amerykańskiego forum przyniesie pozytywne efekty,to wszystkim chętnym będę służył informacjami i telefonami do fachowców,którzy biorą udział w realizacji tego projektu.Pozdrawiam Andrzej.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.04.2010 15:37
Posty: 359
Miejscowość: PODLASKIE
Quad: KQ 750AXI poprzedni Polaris 400
PostWysłany: 25.03.2012 07:21 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
awojdal i jak postępy/efekty tuningu?

-- dodano 25.03.2012 08:21 --

awojdal napisał(a):
Cześć Wam.O wynikach wszystkich przeróbek napiszę dopiero jak będę po ostatecznych próbach.W tej chwili czekam na talerz ślizgowy,który wykonuję w wersji ,, monolitu".Co do ciężaru rolek,to myślę że aby uzyskać najbardziej zadowalające wyniki w całym zakresie obrotów silnika to regulacja będzie musiała się odbyć na hamowni obciążeniowej.Jeżeli zastosowanie wszystkich modyfikacji wg. amerykańskiego forum przyniesie pozytywne efekty,to wszystkim chętnym będę służył informacjami i telefonami do fachowców,którzy biorą udział w realizacji tego projektu.Pozdrawiam Andrzej.


Czekamy z niecierpliwością na relacje.

_________________
Był Polaris jest KQ750


Ostatnio zmieniony przez sebek73, 25.03.2012 07:21, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 11.05.2009 16:18
Posty: 100
Miejscowość: Swarzędz/Jasin-okolice
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: shineray 250 stxe --> Lucky Star 300 --> KFX-700 Kawasaki-->Kingquad 700-->Brute Force 750
PostWysłany: 24.11.2013 14:03 
Re: Coop Mods - tuning skrzyni pasowej
Panowie czy ktoś zrobił mod 3.5? jakie efekty? czy przy tym modzie wystarczy zebrać materiał na 2 mm od srodka do 0 na końcach. czy ktoś robił mod 4

This mod leaves the moveable clutch face alone and it involves machining on the roller side of the moveable clutch, to allow the rollers to travel further down their channels and the fixed plate to sit far enough into the roller side of the moveable plate to permit the advantage of this.


All of the Coop mods but for the #2 accomplish the same thing, at lowest reduction they allow the belt to drop further into the front clutch and to form a smaller pulley from it. This makes the rear clutch a larger pulley, though only by a small amount given the relative proportions of the clutches at this point.
The result is lower gearing at the low end in all cases, a desirable thing to have in the notoriously tall geared King Quad, especially the 700-750 models.

Several people who have access to machine shop tools and who are machinists or can get an adequately skilled machinist to do the work, have done one or more of these mods for themselves. As well, there are forum members who do the mods for a price including the author of this Tip, and they are readily found upon asking on the King Quad forum.

There are numerous other CVT machining mods including machining of the secondary sheaves, indexing of the secondary springs wrap preload, and shortening of the collar for increased top gearing, but these are outside the scope of this Tip.
- Fitting a clutch kit to make up for bigger tires

A 'clutch kit' doesn't change your low end gearing. The clutch kit only changes the RATE of the upshift within the CVT's existing range, by way of lighter roller weights and/or different strength or rotational preload of a different secondary spring. The lowest gearing in the range remains the lowest gearing in the range, determined by how small a pulley the front clutch forms at the mechanical limit of its excursion, and how big a pulley the rear clutch forms using the amount of belt the front clutch leaves it! :)

Now if the clutch kit also includes heavier strength wet clutch (centrifugal clutch) springs and those are installed, THEN it will make that wet clutch behave like a high stall speed torque converter in a hot rod automatic tranny equipped car or truck.

But making the engine rev higher (and be in a higher power output capable RPM) until the wet clutch shoes throw out and the clutch engages in order to get low end power, is a 'poor mans' or rather a poor engineers trick to get more power.
Would you ride the clutch so the engine revs higher in your pickup truck, in order to get more low end grunt?

The other problem is that those tighter wet springs delay engagement all the time, not just when you want it more low end grunt. This makes technical riding more touchy and less fun.

The only way to gear down the low end without gearing down the whole driveline is by machining techniques that include tapered front clutch plate machining, or machining to extend the rollers range of travel.
Then you get all kinds of low end reduction without sacrificing high speed gear ratio, and you can throw away those stronger wet springs.
Why would you want your clutch slipping and turning your power into heat as well as all that clutch shoe material contaminating your engine oil, when you can have that low end gearing anyway without the wet clutch slipping?

Some slip is necessary to get the quad underway from a stop, but slipping it to get low end gearing is not very efficient.


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.