Jaki wymiar mają te płaskowniki co zastosowałeś z tyłu(dłxszer) i może napiszesz rozmieszczenie otworów. Przodu nie podnosisz? Tył nie jest za wysoki w stosunku do przodu?
-- dodano 01.05.2013 20:35 --Biorąc przykład z Adama13 też postanowiłem wprowadzić w życie Lift
Poniżej fotorelacja i uwagi.
Potrzebne akcesoria:
Pomiar przed modyfikacją.
Pomiar po modyfikacji.
Nie to żeby obyło się bez problemów:) U Adama13 nie ma tego bajerku od chłodzenia przekładni pasowej,ma wyprowadzonego węza bezpośrednio do góry. Ja chcąc pozostać przy orginale zastosowałem węższy płaskownik 25mmx39mm grubość 6mm. Odrazu podam rozstaw otworów. Do przykręcenia w orginalne miejsca rozstaw 24mm otwór fi 11, do mocowania amorków 31mm to samo fi.
Problemem okazało się wcześniej wspomniane chłodzenia. Płaskownik trzeba przecisnąć między nim a ramą przez co rozpina się on z rurą od przekłądni. Ja w tym miejscu zastosowałem na przedłużkę rure PCV fi 75 z kołnierzem. Doskonale spasowała.
Generalnie wsio zajeło chwile czasu a efekt przy moim poszerzeniu jest zadowalający
Może mniej pocieszające jest to że przegub który było słychać tylko na asfalcie przy jeździe do tyłu teraz bardziej daje o sobie znać.
Widok mocowania z bliska.
Pomysł na lift przodu też już się narodził
Jak zrobię to opisze. Koszty minimalne a efekt LUX. Dodam że amorki ustawione w połowie twardości.
Powiem jeszcze że dziwne uczucie po tym podwyższeniu bo mimoże to około 5 cm to quad jest naprawde wyższy i inaczej się wsiada:)
THE END
-- dodano 01.05.2013 20:49 --Powyżej mały błąd, tu pomiar po modyfikacji
A i to ten bajerek od chłodzenia pod który trzeba wcisnąć przygotowany płaskownik: