Autor |
Wiadomość |
loudner
Rejestracja: 11.05.2009 16:18 Posty: 100 Miejscowość: Swarzędz/Jasin-okolice
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: shineray 250 stxe --> Lucky Star 300 --> KFX-700 Kawasaki-->Kingquad 700-->Brute Force 750
|
Wysłany: 27.02.2014 12:40
Pierścienie do KQ 700
Panowie jakiej wielkości kupić pierścienie do KQ700 2007 rok. Na ebay sa rożnej wielkości i dlatego nie wiem jakie kupić. czy te będą pasować http://www.ebay.com/itm/Moose-Replaceme ... 88&vxp=mtr
|
|
|
|
damianio
Rejestracja: 27.12.2013 13:59 Posty: 103 Miejscowość: Łuków
Quad: LTZ 400 K8
|
Wysłany: 27.02.2014 15:05
Re: Pierścienie do KQ 700
musisz zdjac cylek i dac do zmierzenia, nikt nie wie co u Ciebie siedzi i na ile jest wytarte
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 28.02.2014 12:18
Re: Pierścienie do KQ 700
dokładnie tylko pomiar tulei a i nie wykluczone jest że będzie trzeba jeszcze tłok ale jak już mamy kupić wciemno pierścienie to lepiej większe bo potem i tak możemy je dopasować szlifując zamki
|
|
|
|
loudner
Rejestracja: 11.05.2009 16:18 Posty: 100 Miejscowość: Swarzędz/Jasin-okolice
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: shineray 250 stxe --> Lucky Star 300 --> KFX-700 Kawasaki-->Kingquad 700-->Brute Force 750
|
Wysłany: 28.02.2014 13:02
Re: Pierścienie do KQ 700
a nominalne jakiej wielkości są? Mam przejechane 6800KM 290MTH
-- dodano 28.02.2014 14:02 --
102 to nominalne? czyli jak Kupię te 104 to je moge dopasować? czy tuleje cylindra też zmieniać?
Ostatnio zmieniony przez loudner 28.02.2014 13:02, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Mikuś
MOTOMIKULSKI.PL
Rejestracja: 30.08.2008 11:26 Posty: 865 Miejscowość: Krosno
Quad: Suzuki-Yamaha-Honda-Polaris-Can Am-Arctic Cat
|
Wysłany: 28.02.2014 13:51
Re: Pierścienie do KQ 700
Kolego loudner w KQ nie występuje w oryginale II lub III szlif, jest tylko jeden rozmiar. Musisz zmierzyć dokładnie cylinder i podjąć decyzje czy zakładasz oryginał czy wymieniasz tuleję i zakładasz nowy tłok z pierścieniami. Cylinder w KQ ma powłokę Nikasilu.
_________________ Serwis - Części - Akcesoria Wyprawy ATV/UTV do Rumunii Zapraszam http: http://www.motomikulski.pl https://www.facebook.com/motomikulski?ref=hl
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 28.02.2014 17:54
Re: Pierścienie do KQ 700
szlif nie występuje ale selekcja tak trochę głupie pytania zadajesz, przedewszystkim napisz czemu chcesz wymieniać pierścienie a czy wymieniać tuleje czy tłok to dostałeś już odpowiedź czyli po weryfikacji części się to ustala a w praktyce nicasil jeżeli się nie zatarł to wystarczy wymienić tłok
|
|
|
|
loudner
Rejestracja: 11.05.2009 16:18 Posty: 100 Miejscowość: Swarzędz/Jasin-okolice
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: shineray 250 stxe --> Lucky Star 300 --> KFX-700 Kawasaki-->Kingquad 700-->Brute Force 750
|
Wysłany: 01.03.2014 00:50
Re: Pierścienie do KQ 700
bierze mi olej na 100 km soli ponad pół miarki. pytań dlatego ze akurat znajomy jest w USA i kupił by mi części . i chcialem zrobić to dopiero po kupnie części. z tego co piszecie to wpier rozebranie a potem części?
-- dodano 01.03.2014 01:50 --
naj lepsze jest to ze na postoju jak go przegazuje to nie kopci jakoś specjalnie i tak samo jak zimnego odpale to nie puści dymka. dlatego wydaje mi się ze to pierścienie
Ostatnio zmieniony przez loudner, 01.03.2014 00:50, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
maniekitr
Rejestracja: 18.12.2009 15:41 Posty: 2266 Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
|
Wysłany: 01.03.2014 10:07
Re: Pierścienie do KQ 700
jak jest zimny to olej jest gesty i dlatego a równie dobrze mogą to być uszczelniacze trzonków zaworowych kupując pierścienie na miejscu nie zapłacisz jakoś strasznie wiecej ale przy tym przebiegu tłok też będzie do wymiany więc lepiej będzie kupić komplet czyli tłok i pierścienie i uszczelki góry silnika jak chcesz to mieć porządnie a pamiętaj że chytry dwarazy traci nie zrobisz jednego i będziesz to znowu rozbierał, kupisz pierścienie a po rozebraniu będzie tłok do wymiany i kupisz tłok w komplecie z pierścieniami i tak będziesz miał dwa komplety po rozebraniu góry trzeba też sprawdzić stan korby bo może być tak że wymienisz tłok a po pewnym przebiegu pęknie korba i wszystko zniszczy średnica nominalna to 102 (znalazłem w ciągu 5sek po wpisaniu w google) 104 to będzie big bore zapewnw bo selekcji takiej nie będzie
podsumowując rozbierz to pomierz tuleje i kup tłok z pierścieniami (bo tłok na 90% nie będzie w dobrym stanie) i do tego uszczelniacze trzonków zaworowych
|
|
|
|