Przycisk sterujący jest ok. Gdyby się elektronicznie załączała blokada to na wyświetlaczu musiałoby mi się to pokazać. Dodam że quada mam od nowości 3000tys przebiegu a to zaczęło się dziać samoczynnie od dwóch miesięcy.
Półosie to też nie będą bo czuję że przy skręcaniu nagle ciągną dwa koła i prostuje kierownice tak jak na blokadzie. Dzisiaj odkręciłem silniczek i jest ok. Dodam że w kingu nie ma on regulacji. Więc to coś musiało stać się w dyfrze
-- dodano 01.09.2014 09:35 --Dyfer rozebrany w drobny mak. Wszystko jak nowe. Sprawdzałem na sucho ręcznie załączając napęd i blokadę i jedyne co mogę stwierdzić to to że tak ciasno wszystko spasowali , że ciężko się rozłącza blokada. Postanowiłem wymienić jedną grubą podkładkę na cienką co spowodowało drobny luz w dyfrze i teraz ręcznie wszystko chodzi lekko. Ale czy to było przyczyną to napisze jutro jak przetestuje.
-- dodano 11.09.2014 18:45 --to nie to
nadal szarpie kierownicą z napędem 4x4