siemka
macie jakies poroady chodzi o uszczelniacz wychodzoacy na wal napedowy wchodzacy do silnika, udało mi się go tylko rozlaczyc odkrecajac dyfer i przesuwajac go do przodu tylko ani nie moglem wyciagnac tej części z tym uszczelniaczem pylowym z dyfra ani z drugiej strony, wyciaglem go az kawalek z silnikai tylko mi olej wyjee..o i nic wiecej calego nie dalo rady wyciagnac i jeszcze pytanie czy krzyzakjest smarowany olejem z silnika
bo trochę go mialem a szczerze nie widzialem zadnego uszczelniacza poza oringiem, co do dyfra to bez wyciagania calego z ramy raczej ciezko to będzie wycignac(to gniazdo walka wiem ze to jest zabezpieczone tym oringiem metalowym ale co z tego
-- dodano 02.09.2016 21:24 --Pomocy wyciaglem caly dyfer i nie moge wymienic uszczelniacza bo nie moge wyciagnac tego gniazda walu co przychodzi z silnika
-- dodano 02.09.2016 23:22 --Wielkie dzięki za pomoc... już wiem co jest grane, tak naprawdę nie da się tego uszczelniacza "prawidlowo" zamontowac potrzebne sa specjalne narzedzia bo okazuje się ze nie trzeba tego gniazda wyciagac a uszczelniacz montuje się na koncu za pomoca tego narzedzia a w warunkach domowych cienki nie ostry srubokret musi pojsc w ruch w celu odwiniecia uszczelniacza który idzie pod wlos dzięki za monolog