Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK750
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 09:02



Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK750 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 15.10.2016 20:29
Posty: 62
Miejscowość: Siewierz
Imię: Piotrek
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 15.10.2016 21:07 
opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK750
Drodzy koledzy i koleżanki na początku chciałbym przeprosić jeżeli ponawiam temat, ale nie znalazłem nic podobnego wiec postanowiłem napisać. PROBLEM polega na tym,że quad nie reaguje na manetkę gazu od zera. Zaczyna ruszać z większych obrotów i po ok 5sek. Pasek ma 33,5mm. Po zdjęciu obudowy wygląda to tak: odpalam sprzęt talerze stoją w miejscu , dodaje stopniowo gazu nadal stoją i jak już ma wyższe obroty to dopiero zaczynają się ruszać talerze. Rozebrałem to przemyłem dokładnie benzyną rolki były ok w sensie,że nie jakieś jajowate tylko okrągłe. Mogę liczyć na jakieś sugestie?


 
Profil

Rejestracja: 24.04.2014 16:36
Posty: 346
Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
PostWysłany: 16.10.2016 16:27 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
możne ktoś majstrował przy sprzęgle :) ale to już niestety musisz grzebnąć jedną osłonę dalej niż pasek..

tam w środku jest schowane sprzęgłu odśrodkowe i tak mi to wygada na zmienione sprężyny i potrzebuje wiekszej siły (obrotów) aby pozwolić sprzęgłu się "złączyć"


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.07.2012 18:41
Posty: 275
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
PostWysłany: 16.10.2016 17:55 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
A więc 50 na 50%. Albo jest już zbyt wytarty dzwon, albo zbyt zdarte okładziny mokrego sprzęgła odśrodkowego. Niestety ból polega na tym, że nowy dzwon kosztuje około 700zł, natomiast co do sprzęgła nie dostaniesz samych okładzin. Tylko kpl, za około 850-900zł. Jeżeli okładzin jest około 50 % i więcej, można dotoczyć pierścień w dzwon, nawiercić go i przyłapać spawem w kilku miejscach, lecz w tym przypadku tokarz musi być kumaty :-)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.10.2016 20:29
Posty: 62
Miejscowość: Siewierz
Imię: Piotrek
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 16.10.2016 19:01 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
Quad ma przejechane prawie 4tyś i wiem,że ten przebieg jest oryginalny. Pytanie możliwe by przy tym przebiegu już coś się działo ze sprzęgłem w sensie,że już zużyte? Co do tych sprężyn może coś jest na rzeczy bo po zdjęciu pokrywy od paska za kołem z lewej strony jest żółta sprężyna. Hmm może ktoś robił jakiś tuning.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.07.2012 18:41
Posty: 275
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
PostWysłany: 16.10.2016 19:04 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
Ta spręzyna ma znaczenie jak już talerze się poruszają, u Ciebie jest problem przeniesieniem napędu z dzwonu na talerze.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.10.2016 20:29
Posty: 62
Miejscowość: Siewierz
Imię: Piotrek
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 16.10.2016 19:13 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
ok, dziękuję. Kurcze świeży zakup i taki problem - jak kupowałem to liczyłem na pasek. A można z tym jeździć czy lepiej zrobić? Jak mam ewentualnie stwierdzić czy sprężyny o których pisze kolega stegos zostały podmienione?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.07.2012 18:41
Posty: 275
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
PostWysłany: 16.10.2016 19:20 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
Niestety musisz rozebrać silnik, tzn. zdjąć pokrywę za obudową cvt. Oczywiście wcześniej zlej olej. Nie ma innej rady. Obstawiam zbyt duży odstęp pomiędzy dzwonem a okładzinami.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.07.2012 18:41
Posty: 275
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
PostWysłany: 16.10.2016 19:22 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
Image
Image
Tak wygląda sprzęgło.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.10.2016 20:29
Posty: 62
Miejscowość: Siewierz
Imię: Piotrek
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 16.10.2016 19:26 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
Kurcze nie są to dobre wieści. Jest to naprawa, którą można samemu wykonać, czy lepiej to powierzyć mechanikowi?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.07.2012 18:41
Posty: 275
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
PostWysłany: 16.10.2016 19:28 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
Jeśli nie miałeś z tym do czynienia to lepiej poszukaj kogoś od quadów. będzie bezpieczniej dla quada :-)

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.10.2016 20:29
Posty: 62
Miejscowość: Siewierz
Imię: Piotrek
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 16.10.2016 20:22 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
jak ewentualnie zrobić pomiar tak, by odpowiednio dobrać grubość pierścienia który miałbym wspawać w dzwon?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.07.2012 18:41
Posty: 275
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
PostWysłany: 16.10.2016 20:26 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
Niestety. Trzeba rozkręcić, sprawdzić, uwzględnić bezwładność odchylających się okładzin i dopiero wtedy wyjdzie nam odległość. P.s: z moich obserwacji wynika, że powinno to być pomiędzy 1,0-1,8mm. Lecz najlepsza jest próba.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 24.04.2014 16:36
Posty: 346
Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
PostWysłany: 16.10.2016 21:20 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
jak sprężyny na CVT są inne to jest cień szansy że ktoś tam coś tuningował :) 4tys to nie jest dużo wiec sprzęgło nie powinno być zajechane, jest opcja że masz "agresywniejsze" sprężyny ale aby to zbadać musisz dostać się za CVT bo to jest tam schowane - na oko CI nikt nie powie czy możesz z tym jeździć (jeśli to tuning i CI to nie przeszkadza to możesz jeździć - ryzyko jest takie że cały napęd dostaje bardziej przy takim starcie i może coś gdzieś indziej się ukręcić... a jeśli jest coś uszkodzone w sprzęgle to się może rozpaść i już nie pojedziesz :)

ja bym wypytał poprzedniego właściciela - jeśli się da a jak nie to bym rozkręcał


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 17.10.2016 17:47 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
dokładnie najlepiej wypytać poprzednika, a jeszcze jest coś takiego jak coop mode i jeśli się nie mylę daje się jakąś podkładkę w cvt tak aby maszyna ruszała z większych obrotów , do tego jeszcze sprężyny i maszyna przy ruszaniu szarpie ,że hej - a jak z postawieniem maszyny na koło? - po takich modyfikacjach nie powinno być najmniejszego problemu jeśli jest to coś innego mu dolega


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.07.2012 18:41
Posty: 275
Miejscowość: Bieszczady
Quad: Suzuki Kingquad 750 AXI (2010r)
Poprzednie quady: Buyang FA-D300, CF Moto 500, Arctic Cat 700D, Kymco MXU,...
PostWysłany: 17.10.2016 18:16 
Re: opóznienie w zalaczeniu się napędu / dziura w gazie QK75
Dziewczyny! Gość ma problem z ruchem dzwonu, a Wy tu o tuningu CVT. To dwie osobne kwestie.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.