Autor |
Wiadomość |
maxi72
Rejestracja: 12.03.2017 11:25 Posty: 17
Imię: Piotr
Quad: Kingquad 700
|
Wysłany: 24.03.2017 21:39
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Właśnie wróciłem z garażu po próbach z inną pompą paliwa dedykowaną do Kingquada. Ciśnienie robocze 6 bar tak jak zapewniał sprzedawca. Teraz po lekkim dodaniu gazu silnik się dusi wniosek z tego jeden siedzi reduktor ciśnienia paliwa? Robiłem próbę i widać ze pod ciśnieniem paliwo z niego tryska. ma ktoś z was kolegów namiary na jakiś zamiennik? Proszę o pomoc.
|
|
|
|
wery_1111 _
Rejestracja: 01.12.2013 18:10 Posty: 195 Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
|
Wysłany: 24.03.2017 21:45
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
No właśnie ciężko pali bo go przelewa ja jakichś czas temu przerabiałem ten temat i uważam że 3.0 ani mniej ani więcej.Pomp jest dużo które pasują wizualnie ale mają inne parametry więc dedykowana kosztuje np 300 zł a niby taka sama w motoryzacyjnym 70 zł.
|
|
|
|
maxi72
Rejestracja: 12.03.2017 11:25 Posty: 17
Imię: Piotr
Quad: Kingquad 700
|
Wysłany: 24.03.2017 22:16
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Noo a co z reduktorem
|
|
|
|
wery_1111 _
Rejestracja: 01.12.2013 18:10 Posty: 195 Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
|
Wysłany: 25.03.2017 21:54
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Powiedz mi dlaczego czepiłeś się reduktora nigdy nie sprawdzałem na reduktorze.Załóż sobie chiński obrotomierz i zobacz przy jakich obrotach odcina silnik.
|
|
|
|
maxi72
Rejestracja: 12.03.2017 11:25 Posty: 17
Imię: Piotr
Quad: Kingquad 700
|
Wysłany: 26.03.2017 10:27
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Mam na myśli reduktor ciśnienia paliwa ten w baku z pompką paliwa bo jestem przekonany że to z nim jest coś nie tak. Wczoraj robiłem próbę sprężarką dawałem mu ciśnienie 5 bar i nie otwierał się wygląda jak by przy wysokim ciśnieniu był zamknięty, z kolei mając zamontowaną w baku pompę która daje w okolicach 3,8-4,2. bara przelewało się przez niego paliwo ale pod dużym ciśnieniem. Rozumiem że, jeśli ten zawór-reduktor jest sprawny to powinien z 6 bar zbić ciśnienie do tych wymaganych 3 bar, u mnie na pompie dedykowanej do Kinga (6 barowej) pod obciążeniem na zegarze pokazuje dalej 6 bar i silnik przerywa przy lekkim dodaniu gazu, z kolei na pompie 4,2 bara przerywa pod koniec gazu (na ciśnieniu roboczym 3,8 bar). Co jest nie tak POMOCY.
|
|
|
|
wery_1111 _
Rejestracja: 01.12.2013 18:10 Posty: 195 Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
|
Wysłany: 27.03.2017 19:09
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Witam uszkodzony regulator ciśnienia paliwa ale samego nie kupisz.Musisz szukać używkę bo nowe tylko z całym koszem.
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 28.03.2017 09:35
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
wery_1111 _ napisał(a): regulator ciśnienia paliwa ale samego nie kupisz Kiedyś też to przerabiałem. Docelowo okazało się, że problem tkwił gdzie indziej (*). Nie doszedłem do etapu zakupu ale forum podpowiadało, że idzie kupić samochodowe odpowiedniki. (*) - brudny wtrysk od strony zasilania. Wystarczyło czyściwo w płynie, sprężarka i akumulator
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
wery_1111 _
Rejestracja: 01.12.2013 18:10 Posty: 195 Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
|
Wysłany: 28.03.2017 17:20
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Waldo napisał(a): wery_1111 _ napisał(a): regulator ciśnienia paliwa ale samego nie kupisz Kiedyś też to przerabiałem. Docelowo okazało się, że problem tkwił gdzie indziej (*). Nie doszedłem do etapu zakupu ale forum podpowiadało, że idzie kupić samochodowe odpowiedniki. (*) - brudny wtrysk od strony zasilania. Wystarczyło czyściwo w płynie, sprężarka i akumulator Nie czytasz od początku wątku wtryskiwacz założył nowy a badanie ciśnienia pokazuje 6 bar więc ma uszkodzony regulator ciśnienia w koszu pompy.
|
|
|
|
Piteros1
Rejestracja: 17.08.2015 21:02 Posty: 264
Quad: Kingquad 700
Poprzednie quady: exc 525
|
Wysłany: 28.03.2017 19:14
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
trzeba cos pokombinowac z regulatorem bo po wymianie u mnie też bije ponad 3 b
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 29.03.2017 10:19
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
wery_1111 _ napisał(a): Nie czytasz od początku Wystarczy, że czytam ze zrozumieniem pytanie i na nie odpowiadam Mój post dotyczył właśnie regulatora i według wiedzy z forum idzie kupić (punto, panda ? ) Fragment z (*) był tylko dygresją - wyjaśnieniem mojego problemu.
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Ostatnio zmieniony przez Waldo, 29.03.2017 10:19, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
maxi72
Rejestracja: 12.03.2017 11:25 Posty: 17
Imię: Piotr
Quad: Kingquad 700
|
Wysłany: 29.03.2017 18:53
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Witam, pompa paliwa i regulator ciśnienia wymienione, ciśnienie paliwa teraz wynosi 3 bary WZOROWE , dynamika i przyspieszenie BAJKA jedyna rzecz, która nie daje mi spokoju to to przerywanie-odcinanie paliwa? Silnik wyraznie przerywa na max. obrotach czy tak jest u was? Prędkość max. na oponkach "26" 95 km/h i silnik przerywa też tak macie? jeśli tak to temat zamykam a jeśli nie to sam już nie wiem. Pozdrawiam
|
|
|
|
Piteros1
Rejestracja: 17.08.2015 21:02 Posty: 264
Quad: Kingquad 700
Poprzednie quady: exc 525
|
Wysłany: 29.03.2017 19:34
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
mi np wczoraj na L na maksa przerywal, ale wydaje mi się ze wczesniej nie przerywal, skąd wziales regulator ??
|
|
|
|
maxi72
Rejestracja: 12.03.2017 11:25 Posty: 17
Imię: Piotr
Quad: Kingquad 700
|
Wysłany: 01.04.2017 09:02
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Reduktor paliwa zregenerowałem mocząc go w WD40 tam jest tylko sprężynka i jeśli zanieczyszczenia go nie zatną to nie ma co się tam zepsuć. Wszystkim zalecam przedłużenie odpowietrzenia zbiornika paliwa wiem ze nie raz o tym koledzy pisaliście ale to jest 99% niedomagań układu zasilania.
-- dodano 01.04.2017 09:02 --
Koledzy to nikt nie sprawdzi i napisze jak Wasze Kingi zachowują się na max. obrotach? Takie to skomplikowane?
Ostatnio zmieniony przez maxi72, 01.04.2017 09:02, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 01.04.2017 10:57
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
Nie wiem jak jest w Kingach ,ale w rinconie na wtrysku też jest odcięcie , tak samo na biegu jak i na luzie jest to po to aby nie zajechać silnika , u was w quadzie pewnie też jest jakaś określona wartość obrotów do której dochodzi się a potem silnik ma odcięcie , sprawdź sobie na luzie czy też masz odcięcie podepnij miernik pod przewód od świecy i sprawdź przy ilu obrotach odcina, potem zobacz w manualu jakie są maksymalne obroty i wszystko będziesz wiedział czy tak ma być czy nie .
|
|
|
|
stegos
Rejestracja: 24.04.2014 16:36 Posty: 346 Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
|
Wysłany: 04.04.2017 17:10
Re: Kingquad 700 problem z ukladem paliwowym
jest odcinka, zmierz pasek napędowy bo jak na moje oko to on będzie miał z 33,5mm mój miał 33.9 i jechał jakieś 105
gdzieś wyczytałem ze dolny limit dla paska to 33.3 a fabryczny ma 53,3 (mierzyłem taki w sklepie)
|
|
|
|