Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kingquad w wodzie
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 25.04.2024 22:28



Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
Kingquad w wodzie 
Autor Wiadomość
ATV Kielce
ATV Kielce
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.11.2006 12:50
Posty: 335
Miejscowość: Góry Świętokrzyskie
Quad: duĹźy w takie ciapki
PostWysłany: 10.08.2007 06:26 
Kingquad w wodzie
Cześć,
zrobiłem moim KQ już ponad 500km, zaczynam już czuć się pewnie i czas najwyższy wjechać do wody.
Ale zanim tego dokonam chciałbym zrobić małą podbudowę teoretyczną aby na skutek niewiedzy i brawury nie narobić sobie kłopotów i kosztów.
W sprawach techniki jestem raczej laikiem dlatego wolę zapytać mądrzejszych. Wiem że quad ma przekładnię CVT i wiem że jak tam dostanie się woda to jest źle i należy ją stamtąd usunąć (czytałem na forum :D ). Ponadto w moim manualu jest napisane że do wody to na max 40cm (bez snorkla). ponieważ na razie nie zamierzam pływać quadem to raczej uniknę wlania wody przez filtr powietrza, dlatego moje pytania dotyczą wody w przekładni.

1. Którędy w KQ woda może dostać się do przekładni ?
2. Do czego służy w KQ czarna karbowana rura ktorej końcówka wyprowadzona jest za chłodnicą (czy to może jest właśnie wlot do przekładni i czy to jest max głębokośc do której bezpiecznie mogę wjechac w ciecz))
3.Jak wylać wodę z przekładni KQ czyli co i gdzie odkręcić itp. (jakie czynności wykonać po koleji)?
4. Po czym poznam że w mojej przekładni jest woda, jak quad się wtedy zachowuje?
5. Co się stanie jeżeli zlekceważę wodę w przekładni ?

Czytałem dużo na forum w tym temacie ale to dlamnie zbyt ogólne informacje, których moja słaba wiedza techniczna nie jest w stanie dopasować do mojego quada. Dlatego proszę o specyficzne informacje odnośnie KQ podane w sposób "łopatologiczny".
Dziekuję i pozdrawiam.

_________________
Miłośników quadów i horroru zapraszam do Krypty im. Draculi.
http://yarow.blog.onet.pl