marek85 napisał(a):
ja bym mimo wszystko spróbował jeszcze raz wyczyścić wtrysk ale tak jak kolega pisał wyżej, zrobić to z napięciem, tak aby wtrysk się otworzył, wtedy to przedmuchać i użyć środków do czyszczenia.
ps. ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
ps2. wartości TPSu zamierzone miernikiem? może być tak że porostu się wyrobił i nie za każdym razem po puszczeniu manetki wraca na te same parametry.
1 ) Wtrysk był czyszczony ultradźwiękami więc było to zrobione jak trzeba (mam taka nadzieję) bo po zamontowaniu było ok,ale tylko na jakieś 6 wyjazdów
2) ciśnienia nie sprawdzałem, ale pytanie czy może być słaba pompa jak wszystko po czyszczeniu wtrysku działało przez jakiś czas ok?
3) TPS nie mierzyłem miernikiem tylko na krótko to pokazało wartość " -000" a jak to zrobić miernikiem ?
Hubert 2000Co do filtra zamontowany metalowy samochodowy w którym też jest układ zasilany wtryskiem.