Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - KQ 700 - nie ma mocy
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 14:14



Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ] 
KQ 700 - nie ma mocy 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 24.04.2006 22:14
Posty: 52
Miejscowość: Zawiercie
Quad: xxxxxxxxxxxx
PostWysłany: 23.09.2007 20:32 
KQ 700 - nie ma mocy
Witam, mam pytanko.
Mój King nie ma mocy. Na przyśpieszenie jest słabszy od Vinsona 500 , a kiedyś było odwrotnie.Dopiero przy prędkości powyżej 90km/h zaczynam go doganiać. Prędkość max się nie zmieniła czyli ok 110km/h na XTR-ach.
Wymieniłem pasek, filtry, olej i nic. Cały czas to samo.
W serwisie sprawdzali mi kompresje i jest dobrze. ok 11.
Co to może być ,bo mądrzy panowie z serwisu powiedzieli że według wszelkich znaków na niebie i ziemi powinno być dobrze, a nie jest.
:diabeł:
A i jeszcze jedno. Jak jest zimny to nie mogę go odpalić. Muszę kręcić rozrusznikiem ok 10 sek. , a jak już odpali to przy dodaniu gazu gaśnie. Dopiero jak się zagrzeje to jest ok. :?:
Poradźcie coś . PLIS.

P.S.
A tak w ogóle to jestem zadowolony ze swojego sprzętu :lol: 8) :hura:

_________________
Quadus maniakus its my live


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 23.09.2007 21:10 
Na sto procent źle wyregulowany TPS (Throttle Position Sensor) - co jakis czas niestety się on przestawia, i trzeba go wyregulowac. Powinni to zrobic w kazdym autoryzowanym serwisie Suzuki, robota na 10 minut. Potrzebny do tego jest specjalny przelacznik wpinany w instalacje elektryczna, aktywujacy wewnetrzny komputer serwisowy.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.09.2007 21:12 
Brak kompresji. Głowica, zawry, uszczelka pod głowicą. Ew, peknięty jeden pierścien kompresyjny. Czy bierze olej? Czy ubywa płyn chłodniczy i jest w nim olej?


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 23.09.2007 21:17 
Shelton napisał(a):
Brak kompresji. Głowica, zawry, uszczelka pod głowicą. Ew, peknięty jeden pierścien kompresyjny. Czy bierze olej?


Pisal przeciez ze kompresja jest ok ;) Dam sobie cos uciac ze to TPS, ostatnio przerabialem to samo KQ, sprawdzilem go na wszystkie mozliwe sposoby i gucio. Dopiero jak dobralem się do ECU wpinajac się w wiazke, to się okazalo ze sensor polozenia przepustnicy jest zupelnie w zlej pozycji.

...wlasnie dlatego uwazam ze wtrysk to się nadaje...w góry. I nigdzie wiecej :zły: Wiecej z tym potem ew. problemow jak pozytku.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.09.2007 21:30 
EE tam odrazu dyskredytujesz wtrysk. Hymm trzeba sprawdzić w serwis manualu w trybie diag. komputera może być tak jak piszesz, że podaje złe wartości. Z tego co pamiętam jest procedura regulacji. ECU dostaje fałszywe odczyty od TPSa.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 23.09.2007 21:43 
Tak regulacja jest owszem - tylko trzeba miest ten sprytny przelacznik do wpiecia się w kostke :diabeł: Sam tego dlugo szukalem... Stad wysylam do serwisu, bo raczej zaden zaklad naprawiajacy motocykle, quady, skutery i bog wie co jeszcze raczej tego mial nie będzie ...

A recznie , bez "podgladu" wyswietlacza się po rpstu nie da, bo dokladnosc tego to dziesiąte milimetra :P

A wtrysku nie lubie i już :D Jestem absolutnym wrogiem wszelkiej zbednej elektroniki - im prostszy, tym lepszy. Elektronika - on-road only. Off-road ja calkowice wyklucza.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.09.2007 22:02 
Da się wiem jak. Ja mam urządzenie diagnostyczne. :D do AFRu z wyjściami na różne programowalne czujniki. Tylko musisz widzieć kiedy jest zero po samej przesłonie powietrza... Wtedy na wyświetlaczu komputera będzie widać wartości po zdefiniowaniu napięć.... i można kręcić potencjometrem... tylko wtedy definiujesz, że jest zero w danym położeniu... no tak ale ni wiesz ile naqprawdę widzi ECU... tak trzeba by wiedzieć ile Volt oznacza dla ECU danąwartość TPSa... :D


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 23.09.2007 22:37 
Ja poradzilem sobie bez aparatury ;) Wpialem przelaczniczek tam gdzie trzeba, i po problemie :uśmiech:

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 24.04.2006 22:14
Posty: 52
Miejscowość: Zawiercie
Quad: xxxxxxxxxxxx
PostWysłany: 10.10.2007 09:41 
no i jest dalsza część tej opowieści z brakiem mocy.
Zawiozłem gada do serwisu i panowie wpadli na pomysł żeby zrobić próbę olejową na sprężanie. Bo sprężanie i owszem sprawdzali wcześniej ale wpadli na pomysł że jest trzeci pierścień który odpowiada za ciśnienie oleju.
Nie stety po tej próbie okazało się że gad nie trzyma ciśnienia oleju prawie wcale.
Zalecenia -- wymiana pierścieni.
Ale mili panowie pocieszyli mnie że nie jestem jedyny. W przeciągu ostatniego miesiąca robili dwie takie usługi w Kingach o podobnym przebiegu czyli ok. 2500 - 3000 km. Mało z tego w ich serwisowym KQ którego ujeżdża szefostwo jakiś czas temu robili taki sam zabieg.
No to ja pytam skąd to się bierze?? Gdzie jest problem :zły: powiedzieli że to od zanieczyszczeń które się dostają przez filtr powietrza. To ja mówię że czyszczę go regularnie. A oni że filtr papierowy to pomyłka mimo że jest to wymysł producenta. :lol:
W obecnej chwili czekam na pierścienie i szykuje kasę bo będzie to nie mały wydatek

_________________
Quadus maniakus its my live


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 10.10.2007 10:01 
To prawda od początku był znany problem papierowego filtra... i nic z tym nie zrobiono. Ja od razu po kupnie zmieniłem na Twiaira.

Serwisując parę KQ widziałem, jak przepuszcza pył papierowy filtr... cała przepustnica powietrza była uwalona. To nie pirerwsze KQ z tym problemem.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 13.10.2007 15:51 
Cytuj:
Serwisując parę KQ widziałem, jak przepuszcza pył papierowy filtr... cała przepustnica powietrza była uwalona. To nie pirerwsze KQ z tym problemem.


Nie tylko papierowy, K&N jest dokładnie taki sam - tyle że tamten przepuszcza przy mocowaniu ...

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.12.2006 21:21
Posty: 905
Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRÓL
PostWysłany: 14.10.2007 09:34 
WITAM !!!
Don Mario, kiedy już będziesz po wymianie pierścieni, to proszę podaj cenę tego zabiegu!!!
W moim miśku 660 dwa dni temu też wymieniłem pierścienie + gumki na zaworach+uszczelka.
Wydatek w raz z robocizną wyszedł mnie 750 zł. Chciałbym porównać ceny!!!
POZDRAWIAM !!!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 14.10.2007 09:54 
Shelton napisał(a):
To prawda od początku był znany problem papierowego filtra... i nic z tym nie zrobiono.


Taki sam problem jest w Can-am-am , nie wiedziec czemu fabryka nadal stosuje suche filtry powietrza do pierwszego montazu w bombach.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 14.10.2007 10:36 
Takie są tańsze i tyle. G700 jest już gąbka, ale też potrafi przepuszczać... Niestety dobrej jakości filtry trzeba kompletować we własnym zakresie.


 
Profil Facebook WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 21.10.2007 17:08 
A co do KQ nie mającego mocy to nie TPS w większości przypadków jak taki efekt występuje po utopieniu - to zapchany, nie wymienny - węglowy filtr pompy paliwa. Do dostania tylko z pompą za jedyne 2000PLN w górę :(


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.