U partnera z teamu montowalismy wprawdzie tylko niebyt drogi zestaw tuningowy, i powiem ze zdaje egzamin. Jest to urzadzenie elektroniczne wpinane do fabrycznej centralki. Tuning polega własciwie tylko na dłuzszym otwarciu przepustnicy , przez co do komory spalania dostaje się wiecej paliwa.
Efekt jest jak najbardziej odczuwalny szczegolnie przy starcie od wolnych obrotów.
KQ zrobił się o wiele bardziej wyrywny na sygnał z manetki gazu.
Ma tylko jedna wade. Pochłania o wiele wiecej paliwa.
To ze 750 AXi lepiej idzie od dołu to sprawa wyzszego momentu obrotowego.
Co do Laga to powiem ze Mario już nie raz uchronił od rolki do tyłu.
Po za tym wydaje mi się ze dzięki miekkiej (ograniczonej na zapłonie) charakterystyce oddawania mocy z dolnych obrotów, sprzegło i pasek mniej się zuzywa.
Tak jak Shelton pisze , przy krótkim rozbiegu może braknac (mowie o 700) trochę mocy , ale od tego jest reduktor.
A co do tuningu to podobno zestaw velocity devices +cdi i odpowiednie zestrojenie czyni z KQ750 POTWORA.
Ponad 10KM tylko na tuningu elektronicznym to chyba spory wynik.
Zreszta niech się Shelton wypowiada w tym temacie.