Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - REGULACJA WOLNYCH OBROTóW W KQ 700
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 21:30



Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
REGULACJA WOLNYCH OBROTóW W KQ 700 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 05.12.2007 17:03 
REGULACJA WOLNYCH OBROTóW W KQ 700
Może ktoś wie ile należy wkręcić śrubkę regulacyjną położenia przepustnicy w KQ 700 rocznik 2005. Wkręcając 0,5 obrotu i regulując czujnik położenia przepustnicy w środkowym położeniu na wyświetlaczu ( niby OK ) silnik zapala,ale chodzi ok.10 sekund i gaśnie. Metoda prób i błędów nie bardzo się sprawdza. Jak jednego "za mało" to drugiego "za dużo".


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 05.12.2007 17:14 
Hymm przy regulacji TPSa nie ma nic o regulcja obrotów biegu jałowego... zalecają tylko rozgrzać silnik... :bezradny:

Jałowy powinien się sam ustawić - filtr powietrza zdejmij przed regulacją. Jak tak dalej się będzie działo, to winna może być po stronie sensora opdowiadającego za powietrze.


 
Profil Facebook WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 05.12.2007 17:20 
Jest jeszcze jedna opcja regulcaji obrotów biegu jałowego - w oprogramowaniu dealerskim... :?


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 06.12.2007 14:44 
Dzięki Shelton za porady. TPS ustawiłem tak jak był oryginalnie ustawiony przez fabrykę ( kropka zrobiona farbą na nim i na podstawie ). Kręcę śrubką od ustawienia przepustnicy i dalej problem z wolnymi obrotami. Może wina jest po stronie pompy paliwa. Wstawiłem nieoryginalną ale nową na oko wyglądającą tak samo z Mercedesa. Ciśnienie wytwarza takie jak powinna , zawór przelewowy działa tylko chodzi trochę głośniej.Ale przecież to nie wada.


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.12.2007 14:54 
Jesłi zmierzyłeś ciśnienie to nie powinno być żadnego problemu. Jeśli jest za niskie to będzie się tak działo. Ile daje ta pompa?


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 06.12.2007 15:49 
3,4 -3,5 bara. Oryginalna pompę wymieniłem bo objawy wskazywały na jej awarie. Niestety to nie była wina pompy tylko przekaźnika który teoretycznie hermetyczny a skorodował i spalił komputer.
Komp jest naprawiony ale te cholerne wolne obroty.


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.12.2007 15:59 
To teraz pozostaje ci w takim razie tylko oprogramowanie fabryczne. Fabrycznie powinno być chyba 3.0 - może teraz jest za dużo - ale nie jestem pewien.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 06.12.2007 16:16 
Założę starą pompę. Może tak jak piszesz jest za dużo ?! :bezradny:


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.12.2007 16:21 
Pompa ma mieć 300 kPa - 43 PSI


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 06.12.2007 16:28 
Założyłem na wąż paliwowy filtr paliwa. Może on psoci. Wieczorem będę grzebał.


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.12.2007 16:35 
Może tak być zmienia się przepływ. Pamiętaj, że injector ma swoją przepustowość i przy zmianie ciśnienia góra - dół nie będzie poprawnie pracował.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 06.12.2007 16:38 
Nadgorliwość gorsza od sraczki. Jeśli to ten filtr to będzie :nerwus:


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.12.2007 16:43 
Bądź spokojny jest jeszcze parę innych możliwości 8)


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 07.12.2007 14:44 
Jak pisałem TPS ustawiony w punkcie oznaczonym w fabryce, cholerna śrubka tylko podpiera przepustnicę żeby nie zacinała się w gardzieli. Na wyświetlaczu środkowe położenie kreski i nic. FUCK !!! :zły: Postanowiłem przełożyć pompy paliwa. Trochę grzebania w trzewiach gadziny i palimy !!. Zapalił "od kopa" i chodzi już prawie 2 godziny z takimi nastawami jak piszę wyżej. Ciekawe skąd wiedział że pompa nie jest oryginalna? Pobór prądu , opór , czy napięcia ? A E2rd od początku mówił że to wina pompy. O 15.00 dostanę manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa.Mam nadzieję że będzie OK.


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 07.12.2007 14:50 
No prosz.


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.