Autor |
Wiadomość |
BUłA
Rejestracja: 09.02.2007 21:04 Posty: 1212 Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
|
Wysłany: 05.12.2007 17:03
REGULACJA WOLNYCH OBROTóW W KQ 700
Może ktoś wie ile należy wkręcić śrubkę regulacyjną położenia przepustnicy w KQ 700 rocznik 2005. Wkręcając 0,5 obrotu i regulując czujnik położenia przepustnicy w środkowym położeniu na wyświetlaczu ( niby OK ) silnik zapala,ale chodzi ok.10 sekund i gaśnie. Metoda prób i błędów nie bardzo się sprawdza. Jak jednego "za mało" to drugiego "za dużo".
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 05.12.2007 17:14
Hymm przy regulacji TPSa nie ma nic o regulcja obrotów biegu jałowego... zalecają tylko rozgrzać silnik...
Jałowy powinien się sam ustawić - filtr powietrza zdejmij przed regulacją. Jak tak dalej się będzie działo, to winna może być po stronie sensora opdowiadającego za powietrze.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 05.12.2007 17:20
Jest jeszcze jedna opcja regulcaji obrotów biegu jałowego - w oprogramowaniu dealerskim...
|
|
|
|
BUłA
Rejestracja: 09.02.2007 21:04 Posty: 1212 Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
|
Wysłany: 06.12.2007 14:44
Dzięki Shelton za porady. TPS ustawiłem tak jak był oryginalnie ustawiony przez fabrykę ( kropka zrobiona farbą na nim i na podstawie ). Kręcę śrubką od ustawienia przepustnicy i dalej problem z wolnymi obrotami. Może wina jest po stronie pompy paliwa. Wstawiłem nieoryginalną ale nową na oko wyglądającą tak samo z Mercedesa. Ciśnienie wytwarza takie jak powinna , zawór przelewowy działa tylko chodzi trochę głośniej.Ale przecież to nie wada.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.12.2007 14:54
Jesłi zmierzyłeś ciśnienie to nie powinno być żadnego problemu. Jeśli jest za niskie to będzie się tak działo. Ile daje ta pompa?
|
|
|
|
BUłA
Rejestracja: 09.02.2007 21:04 Posty: 1212 Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
|
Wysłany: 06.12.2007 15:49
3,4 -3,5 bara. Oryginalna pompę wymieniłem bo objawy wskazywały na jej awarie. Niestety to nie była wina pompy tylko przekaźnika który teoretycznie hermetyczny a skorodował i spalił komputer.
Komp jest naprawiony ale te cholerne wolne obroty.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.12.2007 15:59
To teraz pozostaje ci w takim razie tylko oprogramowanie fabryczne. Fabrycznie powinno być chyba 3.0 - może teraz jest za dużo - ale nie jestem pewien.
|
|
|
|
BUłA
Rejestracja: 09.02.2007 21:04 Posty: 1212 Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
|
Wysłany: 06.12.2007 16:16
Założę starą pompę. Może tak jak piszesz jest za dużo ?!
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.12.2007 16:21
Pompa ma mieć 300 kPa - 43 PSI
|
|
|
|
BUłA
Rejestracja: 09.02.2007 21:04 Posty: 1212 Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
|
Wysłany: 06.12.2007 16:28
Założyłem na wąż paliwowy filtr paliwa. Może on psoci. Wieczorem będę grzebał.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.12.2007 16:35
Może tak być zmienia się przepływ. Pamiętaj, że injector ma swoją przepustowość i przy zmianie ciśnienia góra - dół nie będzie poprawnie pracował.
|
|
|
|
BUłA
Rejestracja: 09.02.2007 21:04 Posty: 1212 Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
|
Wysłany: 06.12.2007 16:38
Nadgorliwość gorsza od sraczki. Jeśli to ten filtr to będzie
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.12.2007 16:43
Bądź spokojny jest jeszcze parę innych możliwości
|
|
|
|
BUłA
Rejestracja: 09.02.2007 21:04 Posty: 1212 Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
|
Wysłany: 07.12.2007 14:44
Jak pisałem TPS ustawiony w punkcie oznaczonym w fabryce, cholerna śrubka tylko podpiera przepustnicę żeby nie zacinała się w gardzieli. Na wyświetlaczu środkowe położenie kreski i nic. FUCK !!! Postanowiłem przełożyć pompy paliwa. Trochę grzebania w trzewiach gadziny i palimy !!. Zapalił "od kopa" i chodzi już prawie 2 godziny z takimi nastawami jak piszę wyżej. Ciekawe skąd wiedział że pompa nie jest oryginalna? Pobór prądu , opór , czy napięcia ? A E2rd od początku mówił że to wina pompy. O 15.00 dostanę manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa.Mam nadzieję że będzie OK.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 07.12.2007 14:50
No prosz.
|
|
|
|