No i stało się.
Nikt nie odpowiedział, podjąłem ryzyko i.... się nie mieszczę na przyczepkę.
Wprawdzie to była pierwsza przymiarka i teraz mam już inny pomysł.
Ponadto pocieszam się faktem, że maszyna teraz wygląda rasowo
choć nie jestem pozbawiony obaw o elementy zawieszenia.
Przy okazji zrobiłem parę badań i teraz podzielę się wynikami:
1/
Przy gadzie na podnośniku na oryginalnych Dunlopach z tyłu rozstaw wynosi 117cm.
Na K299 26" 120-121cm.
Jak stoi na ziemi to się oczywiście zwiększa - chyba tylko BRP ma zawieszenie, w którym koło pracuje
góra dół, a nie lekko po łuku.
Przodu nie mierzyłem bo jest wężej (" na oko" jakieś 1-2cm)
2/
Przed wyborem dokonałem zbadania organoleptycznego wagi opon. I tak:
Oryginał Dunlop: 5,95/7,75 przód/tył
K299 25" 8,00/9,05 - ciężar Kendy jest mniejszy niż wynika z danych fabryki *
K299 26" 8,15/11,95
oryginalna felga 2,70/3,10 - ciekawe bo myślałem, że będą cięższe
Po dzisiejszych próbach opiszę wrażenia i porównanie 25" i 26" (mamy takie dwa KQ).
Przy okazji parę fotek.