Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Warsztat - Outlander 800
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 03.06.2024 21:10



Odpowiedz  [ 534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36  Następna
Warsztat - Outlander 800 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 10.08.2006 17:54 
Na ostatnim enduro była próba czasowa zorganizowana jako slalom w młodym lasku. Mnóstwo quadów miało bliskie spotkanie z drzewkami. :|
Od chłopaków jeżdzących na Bombach słyszałem, że umawiali się na prostowanie ramy, bo quady im się "nieco skróciły". Nic nie było widać, ale pod spodem mieli jakieś odszktałcenia.
Taki to już sprzęt Maćku. :oczy:

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 14.08.2006 15:56 
Czy odpiecie aku od elektroniki w bombie 800 może dać jakieś ujemne skutki ? Potrzebuje na chwile wypiąć aku.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 14.08.2006 16:42 
Jednemu z zawodników enduro pękła guma trzymająca akumulator i bateria po prostu wypadła i się roztrzaskała. Po podpięciu nowego aku pojechał dalej. Nie powinno być więc żadnych problemów. Choć nie wiem, czy komputer nie jest programowalny i coś się może poprzestawiać.
Warto zabezpieczyć akumulator w Waszych Outlanderach.

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.01.2004 16:41
Posty: 53
Miejscowość: Olkusz
Quad: Grizzly 700 FI
PostWysłany: 19.08.2006 09:46 
Czy w bombie 800 nie ma ręcznego odpalania?
A jeśli akumulator , lub złącza przewodów zawiodą?

_________________
SI DEUS PRO NOBIS QUIS CONTRA NOS


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 19.08.2006 12:32 
ARTEK napisał(a):
Czy w bombie 800 nie ma ręcznego odpalania?

.... spróbuj szarpaczką odpalić V-ke o tej pojemnosci :uśmiech: - Pudzian by chyba wymiękł :diabeł:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 01.05.2006 12:15
Posty: 27
Miejscowość: ZACHODNIOPOMORSKIE
Quad: KVF 750
PostWysłany: 19.08.2006 14:22 
Moim zdaniem szrpaczka to dobre awaryjne rozwiazanie. Sprawdzalem kilka razy możliwosc odpalenia mojego BF 750 i nie bylo tak strasznie źle :lol:

_________________
ZBIMRO


 
Profil

Rejestracja: 29.05.2006 22:04
Posty: 105
Miejscowość: Tarnobrzeg
Quad: Kodiak 450 quattro,Kymco MXU 250
PostWysłany: 20.08.2006 10:34 
Chuck Norris odpala swoją bombkę kopniakiem z półobrotu.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 20.08.2006 14:01 
christo napisał(a):
.... spróbuj szarpaczką odpalić V-ke o tej pojemnosci - Pudzian by chyba wymiękł


W tej chwili wszystko ma automatyczny dekompresator, wiec nie w pojemnosci rzecz :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 21.08.2006 14:57 
Przód w outy 800 wygląda dość dolidnie. Zderzak w wersji XT jest mocarny i jest to inna liga niż np. ciekościenne rurki w Grizzly. Zdarzył mi się jednak mały problem. Ułamała się jedna rurka, będąca częścią przedniego zbrojenia. Rurka jak się okazuje jest podparta tylko z jednej strony. Z drugiej podtrzymuje plastik z reflektorem. Jest wykonana z aluminium, ok 32mm średnicy. Aż się prosi, żeby mocowac do niej pasy transportowe (co na początku czyniłem). W czasie przepraw bieszczadzkich jednak się ułamala. Myślę nawet, że wystarczy dobrze za nią chwycić przy próbie podniesienia przodu quada (np. przejazd przez dużą bruzdę), żeby ją wyłamać.
Zdecydowanie polecam mocowanie pasów do zderzaka (w wersji XT).
Oto zdjęcie drugiej strony, identycznej:
Image


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 21.08.2006 15:12 
christo napisał(a):
Czy odpiecie aku od elektroniki w bombie 800 może dać jakieś ujemne skutki ? Potrzebuje na chwile wypiąć aku.


Odpinałem 2 razy i bez zadnych problemów, choć ponowne przypięcie jest nieco męczące, szczególnie ta klema głębiej. Trzeba miec małe dłonie.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 24.08.2006 10:39 
MackuP gdzie masz umieszczony solenoid od Wyciągarki ? gdzies pod spodem z tylu czy w tylnym schowku ?

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 24.08.2006 13:27 
christo napisał(a):
MackuP gdzie masz umieszczony solenoid od Wyciągarki ? gdzies pod spodem z tylu czy w tylnym schowku ?


co to jest???? jeżeli chodzi o przekaznik to jest z przodu wysoko, jakies 40cm ponad wyciągarka na ramie.
zdjęcia poniżej:
Image
Image


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 25.08.2006 07:34 
zaczynam myslec o drugiej klamce do Bomby. Z opisu wynika, że klamka ze zbiornikiem z DS650 pasuje idealnie.
http://www.atvonlinemagazine.com/latest_info_outlander800/known_issues/dual_brakes_page_1.html
Na schematach do DS650 wynika jak by też miał tylko jedna klamkę i to włąsnie prawą...dziwne, bo nie ma rozróżnienia na klamkę prawą i lewą a raczej nie są identyczne 8)
W kazdym razie operacja wygląda na całkiem prostą.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 22.09.2006 22:16 
Sprawdziłem dzisiaj poziom oleju silnikowego w Bombie 800 i musiałem dolać do maksymalnego poziomu ok 80ml (dozowane strzykawką)
W momencie wymiany oleju silnik miał ok 90km. Od tego czasu zrobiłem ok 400km.
Można więc powiedzieć, że silnik Bomby 800 był/jest na dotarciu.
Czy spalenie 80ml oleju na 400km jest ok?
Cała pojemność oleju to 2l, więc spalił 4% pojemności oleju.
Jazda była bez taryfy ulgowej.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 22.09.2006 22:20 
Przy dotarciu może się zdarzyć, spij spokojnie :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.