Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Warsztat- Renegade 800
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 07:19



Odpowiedz  [ 691 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 47  Następna
Warsztat- Renegade 800 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 27.06.2007 15:42 
Fajnie... Sam myślałem czy nie kupić opon Supermoto i sobie nie przekładać 8)

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 27.06.2007 16:21 
Dzis wieczorem sprawdze jeszcze ile v max .Z gps-em. A co z cisnieniem? Ile ?Co doradzasz,co doradzacie?

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2006 16:19
Posty: 314
Miejscowość: poznań
Quad: Renegade X
PostWysłany: 27.06.2007 16:23 
maciekkrk napisał(a):
I założyłem szosówki .maxxis spearz

witam jaki rozmiar założyłeś z przodu a jaki z tyłu :?:

_________________
http://picasaweb.google.pl/erni75
http://picasaweb.google.pl/erni32
http://ernifoto.fotosik.pl/alb


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 27.06.2007 16:37 
przod 25x8 tyl 25x10

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 27.06.2007 16:43 
Standart. Przód 8,12,25 tył 10,12,25. Z tym że z przodu dałem na szpilki pod felge po jednej grubej i szerokiej podkładce. Grubosć podkładki jakieś 3 mm ,do dostania w każdym sklepie metalowym.(ja kupiłem w Stanleyu) .Niby tych podkładek nie musi być,ale wtedy szczelina między opona a gałką jest jakieś 3 mm i na ostrych zakrętach może troszke ocierac.Te same podkładki świetnie się spisały przy all trakach(ten sam rozmiar)(nie wystąpilo zmęczenie materiału ani też felga się nie wyrobiła od tych podkładek ani trochę)

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 27.06.2007 19:59 
maciekkrk napisał(a):
A na tych nowych rusza z piskami hehe.

Tylko ze zaden quad nie posiada dyfra z tylu, nie mylic z mostem. Jak to mawia moj mechanik; jedno kolo zawsze miele, a najwieksze obciazenia dla tego pojazdu sa na asflacie...

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 27.06.2007 20:25 
maciekkrk napisał(a):
Te same podkładki świetnie się spisały przy all trakach(ten sam rozmiar)(nie wystąpilo zmęczenie materiału ani też felga się nie wyrobiła od tych podkładek ani trochę)

Zrobisz 3000km na patencie to pogadamy. Ja nie stosuje patentów, bo już wyciągnąłem z nich lekcję na właej skórze.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 27.06.2007 20:44 
Shelton napisał(a):
Zrobisz 3000km na patencie to pogadamy. Ja nie stosuje patentów, bo już wyciągnąłem z nich lekcję na właej skórze.

Wystarczy ze Maciek zrobi na tym 1000km po asfalcie, to bardzo dobry tester wszelaki, imho po tym co przeszedl już jego Rene, molgbym spokojnie nabyc tego quada :D

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.06.2006 23:01
Posty: 620
Quad: Jambo
PostWysłany: 27.06.2007 20:59 
maciekkrk napisał(a):
Kupiłem all traki i w 10 dni je zjechałem do połowy


czy alltracki szybciej ci się zużyły niż fabryczne ITP? Też myślałem o szosówkach ale tylko na tył, z przodu zostawić fabryczne. Czy to może być dobry pomysł? Zawsze można by dołączać przód w trudniejszych warunkach i wybrnąć z opresji, a jak wszystkie szosowe to tylko asfalt, no i chyba szutry?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 27.06.2007 21:14 
Powróciłem z testu. V-max to 131 km/h co jest zadowalającym wynikiem.Około 10 km/h więcej niż na all trakach.Przyśpieszenie też dużo lepsze.W 5 sec zrobił 102km/h(oczywiscie nie jest to jakiś super dokładny pomiar...) .Jednak mam mieszane uczucia.Oponki nadają się tylko i wyłącznie na asfalt.Już jakiekolwiek koleiny sprawiają że quad sam skręca.Żeby wyskoczyć z jakiejś ziemnej hopki to można sobie pomażyć. Whellie robi się rewelacyjnie.Ze schodów dziś nie skakałem bo byłem sam i nie miałby kto zadzwonic po karetke...
I pytanie do was. Gumiarz który mi zmieniał opony zdjał mi te odważniki z felg,twierdząc że nie mają one sensu ,gdyż koła wyważone były do orginalnych opon.Naprawde nie mają one sensu?Czy z nimi byłoby lepiej?

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 27.06.2007 21:21 
Cytuj:
czy alltracki szybciej ci się zużyły niż fabryczne ITP

Nie.Fabryczne dużo szybciej się zużywają .All traki zdarłem szybko dlatego że jezdziłem duże odległości po asfalcie.Praktycznie tylko po asfalcie. I prawde mówiac przesadziłem z tym że zdarły się do połowy.Własnie je oglądałem w garażu i wcale nie jest tak zle jak mi się zdawało.Na tych szosówkach to poświruje trochę po miescie i je zmienie spowrotem na all traki chyba...W sumie najlepsze rozwiazanie to kupić komplet all traków i potem zmieniać tylko tylne jak się zedrą.Przednie prawie w ogóle się nie zdzierają.

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 27.06.2007 21:23 
Ale fakt faktem jest że szosówki na asfalcie idą po prostu super.Różnica w przyspieszeniu jest znaczna .Tak jak i V-max.Ale jak ktoś mało jezdzi po miescie to nie ma sensu.

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.06.2006 23:01
Posty: 620
Quad: Jambo
PostWysłany: 27.06.2007 23:03 
maciekkrk napisał(a):
Gumiarz który mi zmieniał opony zdjał mi te odważniki z felg,twierdząc że nie mają one sensu ,gdyż koła wyważone były do orginalnych opon


to fakt ale powinien wyważyć na nowo. Na szutrze próbowałeś pojechać tymi oponami?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 27.06.2007 23:54 
Nie da się wyważyć bo nie ma otworu w feldze i nie da się jej założyc na tą maszynę do wyważania. Na szutrze próbowałem,ale niezbyt dobrze idą.Wystarczy ,że jest trochę nierówno i już lata kierownica na boki. Jak na all trakach mogłem pędzic 115km/h po szutrze i jechał super,to na tych miałem wrazenie, że zaraz wpadne w przydrożny słupek lub drzewo.

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 18.09.2007 12:02 
Ma ktoś z was kody/książke kodów do Renegada ??

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 691 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 47  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.