Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
Wysłany: 05.04.2013 09:00
Re: [PROJEKT] Samoróbka na bazie GS500
Zapowiada się ciekawie:) , jedyna wada takiej obudowy jest kruchość no i ta cena: mata, żywica, szpachla, podkłady i lakier. Ja zaczynam robić obudowę traktorowa z blachy, mam nadziej ze po obudowaniu choć trochę będzie wyglądać jak quad:P
Rejestracja: 31.03.2013 08:56 Posty: 27
Imię: Arek
Quad: Quad samoróbka z silnikiem od Hondy Transalp
Poprzednie quady: nie
Wysłany: 05.04.2013 09:21
Re: [PROJEKT] Samoróbka na bazie GS500
No trochę wyjdzie ale to i tak mniej niż bym miał kupić obudowę za 600 zł. I ją przerabiać. Żywicy około 5 do 8 l powinno starczyć. Maty i tkaniny szklanej trochę mi jeszcze zostało z laminowania łódki, także tylko trochę będę musiał dokupić. Mam pytanko do kolegów, czy można taki laminat później pomalować Topkotem i tak zostawić.? Czy topkot pokryje małe nierówności na laminacie czy trzeba je szpachlować? Zamierzam dać 3 warstwy maty szklanej i na to 2 warstwy tkaniny szklanej żeby wyrównać, a później Topkot. Jak się mylę to proszę mnie poprawić.
Rejestracja: 31.03.2013 08:56 Posty: 27
Imię: Arek
Quad: Quad samoróbka z silnikiem od Hondy Transalp
Poprzednie quady: nie
Wysłany: 06.04.2013 21:06
Re: [PROJEKT] Samoróbka na bazie GS500
Koledzy dziś miałem szczęście i nabyłem tylny plastik od Yamahy YFZ450. Raptor 450 ma gdzieś 117 cm szerokości tak więc powinno pasować, jak sobie przeliczałem według kostki widocznej na zdjęciu plastik powinien mieć gdzieś 113 cm szerokości tylko 7 cm mniej niż mój Quad . Zobaczymy jak przyjdzie to dodam zdjęcia z montażu. Dałem z przesyłką 170 zł, bardzo tanio no i w niezłym stanie z tego co widać na fotce. Fotka w mojej galerii. https://plus.google.com/photos/117711740798643396379/albums/5862348346351175041/5863826907705821746?banner=pwa Zobaczę jeszcze co z przodem jak się trafi w tej samej cenie to nie będę się zastanawiał i kupię.
Ważyłeś może swojego gada ? Wygląda solidnie ale chyba swoje waży.
Polecasz takie amortyzatory na przód jak Ty masz do jazdy po polnych i leśnych drogach czy szukać lepiej czegoś bardziej miękkiego ? Amortyzatory nie mają zbyt małego skoku i nie dobijają ?
Na Twoim miejscu kupił bym jeszcze przedni plastik dla świętego spokoju. Nawdychasz się tej chemii a potem to co zaoszczędzisz odbije się z nawiązką na zdrowiu, szkoda życia.
Koniecznie nagraj jakiś filmik
Ostatnio zmieniony przez kriss20, 06.04.2013 22:36, edytowano w sumie 1 raz
slon321
Rejestracja: 31.03.2013 08:56 Posty: 27
Imię: Arek
Quad: Quad samoróbka z silnikiem od Hondy Transalp
Poprzednie quady: nie
Wysłany: 08.04.2013 10:49
Re: [PROJEKT] Samoróbka na bazie GS500
Ja w sumie nie narzekam na te amorki nigdy mi do końca nie dobiły(jak ustanę na przednim zawieszeniu i zacznę skakać po nim to mają jeszcze sporo zapasu a ważę 115kg), ale poleciłbym ci bardziej od Suzuki GSR 600 są trochę bardziej miękkie i mają większy skok, mam taki na tyle i sprawuje się super no i cena do zniesienia. Ogólnie te amorki do szybkiej jazdy po szutrach są super, bardzo ładnie quad trzyma się drogi i trudno go wywrócić. Musisz tylko dobrze dobrać dźwignie do amorka przy wahaczu. Natomiast jeżeli zamierzasz jeździć po dużych dołach, i skakać na sprzęcie to zapomnij. Ja po dłuższej jeździe po większych nierównościach tak około 2 godzinnej, wieczorem odczuwam trochę trudy zmagań na ramionach, ale da się przeżyć w końcu to sport. Jeszcze jedno zauważyłem, że jak jest zimno i mróz to te amorki są twardsze, a jak się ociepliło trochę w marcu i pojeździłem sobie parę godzin to były jakby bardziej miękkie i miały większy skok. Pewnie to zasługa gęstego oleju. Ale przy większej temp. już ramiona wieczorem nie bolały. Swojego Quada nie ważyłem, mam dopiero zamiar go zważyć, ale masa przodu jest spora z uwagi na materiały jakich użyłem, o postawieniu go na koła można zapomnieć chyba że jadąc pod górkę - raz mi się udało podnieść koła na 5 cm. Filmik z jazdy może uda mi się nakręcić jutro bo mam zamiar ruszyć w zaspy w lesie i trochę poorać.
Też się zastanawiałem nad takim czujnikiem temp oleju. Działa to ? Polecasz ?
slon321
Rejestracja: 31.03.2013 08:56 Posty: 27
Imię: Arek
Quad: Quad samoróbka z silnikiem od Hondy Transalp
Poprzednie quady: nie
Wysłany: 09.04.2013 06:18
Re: [PROJEKT] Samoróbka na bazie GS500
Jeszcze w trakcie jazdy, nie wypróbowałem jak działa bo dopiero wczoraj przyszedł. Jak sprawdzę to dam znać. A tak na marginesie od momentu startu na tym asfalcie do momentu hamowania było około 100 km/h. Mierzyłem GPS-em bo chciałem sprawdzić prędkość Max. Było jeszcze trochę zapasu. Trochę za szybki, mam zamiar powiększyć zębatkę na tyle do 50z teraz mam 42z, ale to w przyszłości jak się znajdzie trochę gotówki.
Nie wiem czy powinieneś go blokować, normalne quady latają ponad 100, mój Warrior ma teoretyczna maksymalną w granicach 115, więc dlaczego pozbawiać się takiej możliwości? Masz mocniejszy silnik więc będziesz zmuszony do startu z dwójki przy takich przełożeniach. Pozdrówka.
slon321
Rejestracja: 31.03.2013 08:56 Posty: 27
Imię: Arek
Quad: Quad samoróbka z silnikiem od Hondy Transalp
Poprzednie quady: nie
Wysłany: 17.04.2013 08:41
Re: [PROJEKT] Samoróbka na bazie GS500
Panowie pora odświeżyć temat bo już kurzem zarósł. Pracę nad obudową trochę stanęły z uwagi na rozpoczętą budowę domu. Plastik tylny mi przyszedł ale kompletnie nie pasuje, jest za wąski. Dorwałem jakąś wannę plastikową i błotniki już poszerzyłem za pomocą lutownicy wygląda to całkiem nieźle i się trzyma. Zostało mi jeszcze zespawanie dwóch błotników razem ze sobą i dopasowanie mocowań do ramy. Ale to nie wiem kiedy znajdę czas. Bo ostatnio cienko z nim. Na ten plastik planuje jeszcze położenie jednej warstwy żywicy, żeby to wszystko wzmocnić po spawaniu.
Rejestracja: 31.03.2013 08:56 Posty: 27
Imię: Arek
Quad: Quad samoróbka z silnikiem od Hondy Transalp
Poprzednie quady: nie
Wysłany: 17.04.2013 09:32
Re: [PROJEKT] Samoróbka na bazie GS500
Co do pytania kolegi kriss to czujnik temperatury działa super. Ostatnio przy jeździe dość wolnej w lesie temp. na dworze 11 stopni wskazywał max. 80 stopni temp. oleju (po 15 min jeżdżenia). Moim zdaniem obowiązkowa pozycja dla quada chłodzonego powietrzem, masz kontrolę nad temp.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum