majkel200 napisał(a):
nie zbyt znam się na czytaniu schematów a nie chciał bym czegoś zjarać-może jakiś prostszy sposób na podłączenie tego???
Tutaj nie ma się na czym znać to taka prosta instalacja że można ją z głowy zmontować.
majkel200 napisał(a):
a w dodatku na nim jest wszystko po angielsku!
Masz przecież słowniki online. Poza tym co tam masz niezrozumiałego?
horn - sygnał (trąbik)
turn lamp (f) - kierunek przedni
turn lamp (r) - kierunek tylny
head lights - lampa przednia
location indicator - kontrolka (chyba zapłonu)
headlights far indicator - kontrolka świateł długich
neutral indicator - kontrolka luzu
spedometer indicator - podświetlenie licznika
turn indicator - kontrolka kierunkowskazów
light switch - przełącznik świateł
stop engine switch - przełącznik gaszenia silnika
start motor switch - przełącznik odpalania
break switch (f) - czujnik stopu na hamulcu przednim
break switch (r) - czujnik stopu na hamulcu tylnym
breake lamp - żarówka stopu
rear lamp - żarówka świateł tylnych
turn switch - przełącznik kierunkowskazów
horn switch - przełącznik trąbika
transform light switch - przełącznik świateł średnie/długie
electric switch - wyłącznik zapłonu
ignite coil - cewka wysokiego napięcia
magneto - magneto i cewki pod nim wraz z impulsatorem
gear switch - przełącznik w skrzyni biegów wskazujący luz
battery - akumulator
start relay - przekaźnik rozrusznika
start motor - rozrusznik
fuse - bezpiecznik
flaszh control - przełącznik uruchamiania świateł
voltage rectifier - regulator napięcia
ignition controler - CDI
majkel200 napisał(a):
proszę o jakiś schemat
To po co prosisz o schemat skoro nie umiesz go czytać?
Poza tym prosiłeś żeby było wszystko ładowanie światła itp więc ci to podałem.
Jeśli czegoś nie potrzebujesz po prostu tego nie instaluj (pomiń na schemacie).
majkel200 napisał(a):
wychodzi z niego tylko 1 miejsce na wsuwkę
To miejsce łączysz z jedną śrubą przekaźnika drugą śrubę przekaźnika łączysz z + akumulatora. Sterowanie odbywa się wsuwką na przekaźniku. Łączysz ją z + i rozrusznik kręci.
majkel200 napisał(a):
poprawcie mnie jeśli źle myślę-wszystkie wyjścia na światła, ładowanie, zapłon znajdują się przy kole magnesowym i tam trzeba wszystko wpiąć tak???
NIE. Wszystko masz na schemacie. Pod te cewki podłączasz ładowanie aku ładowanie kondensatora WN w CDI i sterowanie zapłonem przez impulsator.
Jeśli jest to dla ciebie czarna magia lepiej daj to jakiemuś mechesowi który zna się na kabelkach bo możesz tylko coś pokićkać.