Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Hybryda ltr 500 r
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 17:28



Odpowiedz  [ 207 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Hybryda ltr 500 r 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.05.2012 20:57
Posty: 31
Miejscowość: Tam gdzie moja pasja :)
Quad: Quad 126p
PostWysłany: 27.10.2012 20:10 
Re: Hybryda ltr 500 r
i jak tam prace bo u nas już zima świta pomału :D


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.12.2009 22:05
Posty: 1378
Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
PostWysłany: 05.01.2013 18:34 
Re: Hybryda ltr 500 r
mialo być tak pieknie mialy być filmiki i zachyt oraz apelause forumowiczow a temat ucichl można powiedziec wymarł.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.02.2010 19:24
Posty: 387
Miejscowość: Częstochowa
Quad: TRX 450r
PostWysłany: 05.01.2013 18:41 
Re: Hybryda ltr 500 r
może autor musiał zrobić przerwę i jeszcze nie wznowił projektu . A zapowiadało się obiecująco :)


Ostatnio zmieniony przez oski371, 05.01.2013 18:41, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 12.11.2011 19:23
Posty: 162
Quad: can-am ds 450xmx 2009
PostWysłany: 21.02.2013 17:56 
Re: Hybryda ltr 500 r
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... 4UBjXsyQUA


 
Profil

Rejestracja: 11.02.2013 13:11
Posty: 15
Miejscowość: Dębniak
Quad: samoróbka
Poprzednie quady: Shineray 250 i chinol 200
PostWysłany: 23.03.2014 11:38 
Re: Hybryda ltr 500 r
Witam.
Obserwowałem Twój projekt i pracę nad nim i jestem pełen podziwu
Jest to prawdopodobnie najlepiej przemyślany i wykonany na tym etapie quad sam.
Patrząc na foto z twoich etapów prac usunę swoje fotki z forum bo mi wstyd.


Panowie wielki SZACUN


Ostatnio zmieniony przez kołek 15.05.2014 00:51, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 14.05.2014 16:18 
Re: Hybryda ltr 500 r
Witam wszystkich, czy ktoś może ma z autorem hybrydy jakiś kontakt? mam do niego kilka pytań

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Moderator Działu Nasze maszyny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.07.2010 22:03
Posty: 862
Quad: XxX
PostWysłany: 28.12.2014 19:52 
Re: Hybryda ltr 500 r
Szkoda ,że autor tematu powrócił na tamte hamerykańskie forum a nie do nas :( :bezradny:

_________________
Opisz swojego quada w dziale NASZE MASZYNY


 
Profil

Rejestracja: 19.03.2015 21:32
Posty: 3
Quad: cr 500, ltr 450
PostWysłany: 19.03.2015 23:49 
Re: Hybryda ltr 500 r
Witam wszystkich! Po dosyć długim czasie wracam na forum pod nowym nickiem (zapomniałem swoje stare hasło) i chciałbym przedstawić swoje ostatnie zdarzenia wiązane z quadem i finalnie w najbliższych dniach zakończyć projekt.Im bliżej końca tym więcej problemów zaczęło się pojawiać a to wydech ,a to kompletnie nowa pokrywa kosza sprzęgłowego ,gdyż sprzęgło zostało powiększone na 7 tarczowe oraz...elektryka.została totalnie przerobiona lecz po drodze kilka różnych opcji było przerabianych,oryginalny układ dawał iskrę lecz bardzo słabą.Wszystko po kolei postaram się opisać.

Po pierwszej próbie odpalenia zakończonej totalnym fiaskiem okazało się ,że iskra po pomiarze jest bardzo słaba,ponadto stator nie jest w stanie przy prędkości wału wzbudzonego kopnikiem wygenerowac iskry...kolejnym problemem była wydłużona ośka kopnika,która slabo podparta spowodowała pękniecie karteru :foch: ...Zapłon został wymieniony na używany od cr 250 lecz nadal kopnik nie był w stanie uruchomić silnika,lecz udało się to zrobić na hamowni.

Image

Cały zestaw od cr 250 leży na pułce,ponieważ sprzedawca z popularnego portalu olx nie zechciał przyjąć zwrotu mimo wcześniejszych zapewnień ,ze to zrobi ..ale cóż.. Po tych eksperymentach przyszedł do głowy pomyśł ,żeby samemu skombinowac elektryke :lol: w końcu jeżeli tyle już zostało zrobione od podstaw to czemu nie zrobić i "prądu" tanim sposobem.Chińskie statory mają bardzo dobre parametry i dają mocna iskrę,elektronika na przełomie ostatnich 20 lat poszła bardzo do przodu.Teraz telefon ma 20 razy lepsze parametry niz jakikolwiek komputer z przed kilku lat...i mieści się w kieszeni.Jedynym problemem w chińskich statorach są słabej jakości przewody ,ale te zawsze można przelutować.Ponadto nowy zestw do cr 500 to ok 500 $ plus przesyłka,chinśki stator cewka i moduł to ok 140 pln więć warto było spróbować.Moduł postnowiłem kupić nieco lepszy cyfrowy programowalny na 2 mapy i zainstalowac mape ze swieższych modeli cr 500 która daje łatwiejsze odpalanie.Ponadto z programowalnym modułem można zawsze się pobawić :lol: Aczkolwiek na odblokowanym module chinskim za 25 pln ilnik też odpalił...

Nowa blacha do zamocowania statora
Image

Gotowy zestaw

Image

Programowalny moduł

Image

-- dodano 19.03.2015 23:33 --

Koło magnesowe nieco większe niż oryginał ok 50 gram cięższe musiałem ok 1,5 mm stoczyć aby zaadoptować stożek na wal użyty z oryginalne go koła magnesowego

Image

W celu łatwiejszego odpalania wydłużyłem trochę kopnik (brak fotek) i zainstalowałem tak jak koledzy z zaoceanu dekompresator w głowicy co zdecydowanie przy ostatniej selekcji tłoka ułatwia kopnięcie.

Image
Poniżej sukcesywnie będe starał się umieszczac fotki z poszczegulnych etapów budowy,oczywiście na fotka wyglada to wszystko fajnie i ładnie ale w rzeczywistości to jest praca typu" 2 kroki do przodu ,jeden w tyl "..
Budowa air boxa:
Image

Image

Image

-- dodano 19.03.2015 23:44 --

Image

Większe sprzęgło wymaga większego dekla,oryginalny zrobiony z magnezji ..praktycznie niespawalny ,chyba ,że ktoś posiada specjalny drut :lol: ,na zdjęciach finalny dekiel z nową pompa wody ..niestety pierwsze podejscie nie wyszlo najlepiej i po miesiącu wszystko robiłem po raz kolejny...
Image

Image

Image

-- dodano 19.03.2015 23:49 --

Oczywiście bez nowych gwinów w karterch się nie obeszło, dziękuje producentowi za takie proste ale jakże skuteczne cudeńko :lol:
Image

_________________
Masz facbook'a ,wyślij zaproszenie
Polecam
ATV SPORT NEWSS
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008318539838


Ostatnio zmieniony przez quad cr 500 19.03.2015 23:49, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil Facebook
Moderator Działu Nasze maszyny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.07.2010 22:03
Posty: 862
Quad: XxX
PostWysłany: 22.03.2015 20:25 
Re: Hybryda ltr 500 r
Witaj. Czekałem na ten post.

Robota piękna! Teraz pozostaje czekać już na regulacje ostateczne?

Co do samego odpalania to był problem z zapłonem ale warto może przyjrzeć się zaworowi membranowemu. Zmienialiście płytki? Może warto włożyć cieńsze listki? To na pewno ułatwi odpalanie 'na kopa' i poprawi dół.

_________________
Opisz swojego quada w dziale NASZE MASZYNY


 
Profil

Rejestracja: 19.03.2015 21:32
Posty: 3
Quad: cr 500, ltr 450
PostWysłany: 04.04.2015 17:18 
Re: Hybryda ltr 500 r
Pierwsze odpalanie za mną,użyłem puki co rozrusznika z elektrycznego z audi 2,5 tdi,gaźnik wymaga regulacji ,być może membrana pójdzie do wymiany.Spodziewałem się znacznie większych wibracji ,na szczęście nie jest tak żle wibracje są takie same jak w motocyklu. :lol: Ponizej link do krótkiego filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=6SjG_Ky7Yo8

_________________
Masz facbook'a ,wyślij zaproszenie
Polecam
ATV SPORT NEWSS
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008318539838


 
Profil Facebook
Moderator Działu Nasze maszyny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.07.2010 22:03
Posty: 862
Quad: XxX
PostWysłany: 04.04.2015 20:49 
Re: Hybryda ltr 500 r
Patent ciekawy.. Pyrka dosyć dobrze już ,widać pracę modułu.. Spisuje się?

Dyfuzor nieszczelny troszkę : )

_________________
Opisz swojego quada w dziale NASZE MASZYNY


 
Profil

Rejestracja: 19.03.2015 21:32
Posty: 3
Quad: cr 500, ltr 450
PostWysłany: 04.04.2015 23:54 
Re: Hybryda ltr 500 r
Moduł bardzo fajnie się spisuje puki co...czeka mnie rozkreceie całego silnika ponieważ uszczelka między karterami puszcza olej ze skrzyni do komory gdzie znajduje się wał więc bez zachowania szczelności nie ma mowy o regulacji gaznika .Ale nawet bez regulacji po przejechaniu kilkuset metrów stwierdzam ,że jest okrutna przepaść mocowa miedzy tym wynalazkiem a ltr czy YFZ.

_________________
Masz facbook'a ,wyślij zaproszenie
Polecam
ATV SPORT NEWSS
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008318539838


 
Profil Facebook
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 207 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.