Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Hybryda ltr 500 r
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 00:02



Odpowiedz  [ 207 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna
Hybryda ltr 500 r 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.10.2010 16:43
Posty: 72
Quad: Suzuki LTR 450 K7
PostWysłany: 30.12.2011 22:30 
Re: Hybryda ltr 500 r
tył widzę na zdjęciu też od ltr a z przodem jak będzie ? jakieś seryjne wahacze czy już może jak się bawić to się bawić ?


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 25.12.2011 23:36
Posty: 62
PostWysłany: 31.12.2011 00:36 
Re: Hybryda ltr 500 r
Tył przymierzyłem od ltr ,ponieważ cała rama ma geometre ltr.Docelowo wahacz będzie taki jak w tec'u czyli wyfrezowany z aluminiowych elementów.Zależy mi żeby jak najszybciej pojazd postawić na koła i zacząc jeżdzić,wiadomoze w trakcie moga wyjść jakieś zgrzyty i troszkę czasu pewnie zejdzie na ich eliminacje.Oto kilka fotek z produkcji aprzednich wahaczy...może uściśle...na razie jednego dolnego wahacza :D
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Dokończenie już raczej w nowym roku :P puki co wszystkim życze szczęsliwego nowego roku i szampańskiej sylwestrowej zabawy


 
Profil
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 31.12.2011 09:35 
Re: Hybryda ltr 500 r
A czy zabezpieczysz wszystko jeszcze malowaniem proszkowym?

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 31.12.2011 09:35, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 25.12.2011 23:36
Posty: 62
PostWysłany: 31.12.2011 09:53 
Re: Hybryda ltr 500 r
Proszek pójdzie na sam koniec,po spasowaniu wszystkiego.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.10.2010 16:43
Posty: 72
Quad: Suzuki LTR 450 K7
PostWysłany: 31.12.2011 12:34 
Re: Hybryda ltr 500 r
wahacze wychodzą super, jestem naprawdę pełen podziwu że można takie coś wykonać w garażu, nie myślałeś żeby stworzyć własną koncepcje wahaczy żeby poszerzyć quada ?


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 03.11.2010 09:02
Posty: 1125
PostWysłany: 31.12.2011 13:42 
Re: Hybryda ltr 500 r
cr500r
Jaka masz tokarnię? Ta giętarka to ręczna, czy automat?
komar830 napisał(a):
wahacze wychodzą super, jestem naprawdę pełen podziwu że można takie coś wykonać w garażu

Jak się ma sprzęt i narzędzia, to nie takie cuda można robić.


Ostatnio zmieniony przez carrot, 31.12.2011 13:42, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 13.06.2010 21:52
Posty: 4155
Quad: Honda trx400ex
PostWysłany: 31.12.2011 15:05 
Re: Hybryda ltr 500 r
cr500r
Czy będziesz w stanie pod koniec budowy stwierdzić ile Cię wyniosła całość?


 
Profil

Rejestracja: 25.12.2011 23:36
Posty: 62
PostWysłany: 31.12.2011 15:25 
Re: Hybryda ltr 500 r
Tokareczke mam dosyć małą,łoze 130 cm moc ..chyba 0,75kW giętarka mała ale numeryczna.Co do narzędzi to oczywiście dobrze mieć dobre narzędzia ale bez planu ,koncepcji i umiejętności nie zdadzą się na nic.Jeżeli chodzi o poszerzanie ltr to jest wg mnie bez sensu...seryjna geometria jest naprawdę b dobra i uważam,ze poszerzenie przodu bez poszerzenia tyłu i wydłużenia tylnego wahacza może pogorszyć wręcz właściwości jezdne.Jeżdziłem na ltr z poszerzonym przodem i wcale róznicy na lepsze nie zauważyłem.Ktoś nad taką geometrią myślał i konsultował to pewnie z jakimiś dobrymi zawodnikami ,w przypadku Suzuki chyba z D.Gust'em legenda światowego quad crosu.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.12.2009 22:05
Posty: 1378
Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
PostWysłany: 31.12.2011 16:43 
Re: Hybryda ltr 500 r
czekamy na relcje fotki i kolejne Twoje posty ! Duże brawa za pomysł !


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.09.2009 20:28
Posty: 698
Miejscowość: ropczyce
Quad: lifan 250st, mini quad 50,
PostWysłany: 01.01.2012 10:22 
Re: Hybryda ltr 500 r
Obawiam się co do wytrzymałości tych przegubów którymi będą przykręcane wahacze do ramy. Ja zrobił bym je jak w oryginale tylko dotoczył teflonowe tulejki.

_________________
Sprzedam Lifan 250ST/ Kingway Traper 250MR. --> http://allegro.pl/quad-lifan-250st-traper-250mr-calosc-czesci-i2197123334.html?source=oo


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.07.2007 13:06
Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
PostWysłany: 01.01.2012 13:27 
Re: Hybryda ltr 500 r
Większośc firm produkujące tuningowe wahacze oferuje w swojej ofercie wahacze z tego typu rozwiązaniem, więc jest to wytrzymałe, a dodatkowo istnieją sporo większe możliwości regulacji pochylenia zwrotnicy jak i całego zawieszenia.


 
Profil

Rejestracja: 25.12.2011 23:36
Posty: 62
PostWysłany: 01.01.2012 16:49 
Re: Hybryda ltr 500 r
Postanowiłem zrobic regulacje na wahczach,żeby mieć możliwośc pełnej regulacji kąta wyprzedzeia sworznia zrotnicy,seryjnie jest w ltr 8 stopni .Zalete tego rozwiązania jest to ,ze np po dobrym dzwonie lub innych perypetiach rama może się skrzywić i wtedy jeszcze jest za pomocą tych przegubów jest mozliwość dojścia do ładu z geometrią.


 
Profil
Moderator Działu Samoróbki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.09.2007 17:59
Posty: 719
Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
PostWysłany: 03.01.2012 09:46 
Re: Hybryda ltr 500 r
A mnie zastanawia inna rzecz... ok. geometria, kształty, długości i cała reszta jest wzorowana na ltr i teoretycznie powinna wytrzymać tyle co ltr. Ale czy pomyślałeś o tym ze nawet wzmocnione rurki o większej średnicy będą słabsze niż te w ltr? Dobór materiału ma naprawdę duże znaczenie. Nie mowie tu oczywiście że quad się rozsypie bo cała konstrukcja jest bardzo dobra. Chodzi mi jedynie o to czy dążysz do wytrzymałości ltr czy robisz swojego quada? No i jak planujesz go używać?
Czysta ciekawość :)


 
Profil

Rejestracja: 25.12.2011 23:36
Posty: 62
PostWysłany: 03.01.2012 11:38 
Re: Hybryda ltr 500 r
Moja rama ma identyczna geometrie jak ltr rozstaw osi kąty itd to kopia lustrzana ltr.Co do materiału na ramę to rama ltr jest zrobiona z hi tensil steel,czyli zwykłej stali węglowej o troszke podniesionej wytrzymałosci,za zastosowałem stal o lepszych parametrach niz ta z której jest ltr,jaka to stal to moja tajemnica.Rama musi być mocniejsza niż ltr'a ,ponieważ będzie tam pracował 2 suw z motorka który okropnie przenosi drgania,jest to wyczówalne w moto a tym bardziej w quadzie.Silnik z tego powodu będzie zamontowany na odpowiednich wibroizolatorach.


 
Profil
Moderator Działu Samoróbki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.09.2007 17:59
Posty: 719
Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
PostWysłany: 03.01.2012 12:06 
Re: Hybryda ltr 500 r
cr500r napisał(a):
zastosowałem stal o lepszych parametrach niz ta z której jest ltr,jaka to stal to moja tajemnica


O to mi chodziło. ale szkoda że nie chcesz powiedzieć jaka to stal.

cr500r napisał(a):
Silnik z tego powodu będzie zamontowany na odpowiednich wibroizolatorach.


Możesz rozwinąć temat?


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 207 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.