|
Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Autor |
Wiadomość |
GWIZD
Rejestracja: 26.01.2013 14:12 Posty: 151
|
Wysłany: 13.03.2013 22:49
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
michalnz Można jakieś zdjęcia co i jak ? Każdy mógłby wtedy zobaczyć o co chodzi, bo nie każdy ma obie rzeczy, żeby sprawdzić o co chodzi. I jak potem przykręcasz felgę ? normalnie czy odwrotnie ?
_________________ PROJEKT ATV Samoróbka CZ 175
|
|
|
|
michalnz
Rejestracja: 28.08.2011 14:09 Posty: 488 Miejscowość: Nowy Żmigród/Krakow
Quad: Warrior 350, bashan200, wsk175 quad
|
Wysłany: 14.03.2013 16:41
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Niestety, w warsztacie jestem co drugi weekend więc fotki dopiero na święta. Felga przychodzi w takim układzie na lewą stronę jednak cały czas myślę, czy nie lepiej stoczyć tarcze, przerobic mocowania zacisków i wcisnąć to normalnie przy 15cm dłuższych wahaczach. Pozdrówka.
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 18.03.2013 20:20
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Mam pytanie moj quad odmowil posluszenstwa i nie zapala przy mrozie, jak go krece to tylko chwyta ale nie udaje mu się pracowac bez rozrusznika. Czy ktoś z was ma pomysly na zimowe odpalanie maszynki???
Przy okazji może ktoś się orientuje ile oryginalnie ma być wkrecona sruba od mieszanki w gaznikach w VFR400, czytam manuala i nie moge cos znalezc tego;/
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
|
|
|
|
Blackbird
Rejestracja: 08.10.2004 09:47 Posty: 203 Miejscowość: Giżycko
Quad: Samoróbka
|
Wysłany: 18.03.2013 20:31
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Taki objaw jak piszesz wskazuje na słabe ciśnienie sprężania. Dasz radę to sprawdzić?
Dla VFR400 i gaźników Keihin VDL3A/C śruba od mieszanki wykręcona o 2 obroty.
Jeżeli ciśnienie jest w normie, a dalej nie odpala to w czasie kręcenia rozrusznikiem należy podlać strzykawką z igłą benzynę do kanału ssącego np. przez króciec od podciśnienia. Jeżeli dalej nie chce zapalić to ewidentna przyczyna w sprężaniu.
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 18.03.2013 20:48
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Narazie nie mam jak sprawdzic ale skombinuje sobie odpowiedni Sprzęt i sprawdze. Dla takiego silniczka 13 barów wystarczy?? Nadmienie że przy normalnej temp. jest wszystko OK.
Czy jesli Ciśnienie bylo by słabe pomoze wymiana pierscieni??? ..... Tylko gdzie takie dostac;/
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
|
|
|
|
Łukasz125
Rejestracja: 09.02.2012 20:45 Posty: 1547
Imię: Łukasz
|
Wysłany: 18.03.2013 20:56
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Ciekawe czy zawory trzymają?
_________________ Pozdrawiam ,Łukasz
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 18.03.2013 21:22
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
a jak sprawdzic czy zawory trzymaja???
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
|
|
|
|
Ravob
Moderator Działu Chińskie Quady
Rejestracja: 21.07.2011 12:51 Posty: 1702 Miejscowość: Bieszczady:)
Imię: Rafal
Quad: Cagiva Elefant 125, Honda NS1 80
Poprzednie quady: Hammer 110
|
Wysłany: 18.03.2013 21:32
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Trzeba głowice ściągnąć i nalać na tą komorę spalania nafty najlepiej.
_________________ Pozdrawiam, Rafał Galeria mej zacnej 110 <- częste aktualizacje, zapraszam Mój kanał YT<- również zapraszam Poradniki do chińskich quadów! Zestaw schematów do silnika 139FMB (quady 50,70,110,125 oraz niektóre 150 produkcji chińskiej, znalazł monicadrift)
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 18.03.2013 21:46
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
ogolnie jak jest cieplo to pali na dotyk i nie sluchac zadnuch stukow i zaworów. wiec niewiem czy brac się za temat regulacji czy zostawic??
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
|
|
|
|
Blackbird
Rejestracja: 08.10.2004 09:47 Posty: 203 Miejscowość: Giżycko
Quad: Samoróbka
|
Wysłany: 18.03.2013 23:34
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Ciśnienie żeby było chociaż 10at. W pierścienie nie ma co się bawić. Raz, możliwe że nie znajdziesz, a jak znajdziesz to w zaporowej cenie no i bez pewności że po wymianie będzie lepiej. Stuków nie będzie słychać. Naftę najlepiej wlewać nad zawory, wtedy ładnie widać "od spodu" który zawór jest nieszczelny.
W pierwszej kolejności ........ ciśnieniomierz powie bardzo dużo. Potem w razie wątpliwości sprawdzanie luzów.
|
|
|
|
Du-Di
Rejestracja: 29.07.2009 18:27 Posty: 1184
Quad: Na razie nie posiadam
|
Wysłany: 19.03.2013 06:48
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Tak jak kol wcześniej ci opisał , pomiar ciśnienia ... jakie będzie zobaczysz . Drugim etapem jaki robię to tzw próba olejowa , ( opisana na forum ) . Wtedy masz jaśniejszy obraz co do sprawności silnika.
|
|
|
|
GWIZD
Rejestracja: 26.01.2013 14:12 Posty: 151
|
Wysłany: 19.03.2013 16:49
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
No no no. Nieźle to wygląda. Dwa mostki kierownicy od roweru. Dobry patent Myślałeś już nad plastikami? Może tak jak u mnie w CZ 175 Spawarka do plastiku nie jest droga. Zderzaki od samochodu można dostać czasami za free. Lub symboliczne sumy. Trzeba pamiętać żeby były z jednego materiału. Przeważnie jest to PPReszta to już twoja wyobraźnia
_________________ PROJEKT ATV Samoróbka CZ 175
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 19.03.2013 19:42
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
mam już blache ryflowana:) mostki mam z ws - ki albo shl - ki. Moto odpalilo po wymianie swiec na inne. Ale mam problem moto ma dosc duze obroty na jalowym biegu;/ I teraz mam pytanie srubke od mieszanki muszę wkrecic czy wykrecic? Teraz mam wykrecona 1,5 obrotu w kazdym gazniku. Wiem ze moglbym sprawdzic to metoda prob i bledow, ale muszę za kazdym razem wyjac gazniki wiec wole zapytac.
-- dodano 19.03.2013 20:42 --
lewego powietrza nie zaciaga bo jak zatka air boxa to gasnie.
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
Ostatnio zmieniony przez cugi253, 19.03.2013 19:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
michalnz
Rejestracja: 28.08.2011 14:09 Posty: 488 Miejscowość: Nowy Żmigród/Krakow
Quad: Warrior 350, bashan200, wsk175 quad
|
Wysłany: 19.03.2013 20:29
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Jak wzrastają obroty to ma więcej powietrza. Zmniejsz ilość powietrza ale tego nie wiem czy się wkręca czy wykręca w Twoim silniku.
|
|
|
|
GWIZD
Rejestracja: 26.01.2013 14:12 Posty: 151
|
Wysłany: 19.03.2013 20:52
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Jak będą niedostatki paliwa to też będą wysokie obroty. Jest pompa paliwa, czy grawitacja? Jak widzę na ostatnich twoich zdjęciach to próba była na śniegu. Silnik chodzi na wysokich obrotach bo jest zimno. Odpal go w ogrzanym do pokojowej temperatury garażu (temp. sezonu motocyklowego) i zaobserwuj czy coś się zmieni. Powietrza zimnego jest więcej w 1m3 niż powietrza gorącego. Niedługo zrobi się ciepło i moim zdaniem szkoda regulować gaźniki 10 razy. Poszukaj na necie jak wstępnie ustawić gaźnik w Twoim silniku. Dwa gaźniki to już synchronizacja się kłania. Kolejność regulowania gaźników też ma znaczenie. Jeżeli w ciepłym garażu będzie prawie dobrze to tylko drobna regulacja, a jak będziesz śmigał w zimie to przykombinuj jakąś zwężkę dolotu powietrza do filtra. Napisz co ci wyszło
_________________ PROJEKT ATV Samoróbka CZ 175
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 45 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|