|
Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Autor |
Wiadomość |
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 20.03.2013 06:45
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Jest pompa paliwa. Gażniki czyściłem ale po czyszceniu bylo OK. Tyle ze strasznie mi duzo palil ten moj quadzik. bo 5 literkow poszlo mi na ok 5 km. I podregulowałem srubjke biegu jałowego na 1,5 obrotu wykreconego ( bylo 2,5), ale teraz po powrocie do 2,5 jest tak samo.
Wszytskie regulacje robione przy tej samej temp. by robilem wszytko wostatnium tygodniu
Zauważyłem też ze jak zdejme airboxa to z dolotów jak przegazuje wylatuje mgiełka paliwowa.
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
|
|
|
|
GWIZD
Rejestracja: 26.01.2013 14:12 Posty: 151
|
Wysłany: 20.03.2013 12:43
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Może pomyliłeś jakieś dysze jak się dało. Zamiast dyszy wolnych obrotów jest inna teraz. Próbowałeś ominąć na chwilę pompę paliwa i odpalić moto z pipety (mały zbiornik na paliwo, zasilający gaźnik grawitacyjnie). Wtedy będziesz wiedział, że to coś z pompą lub obiegiem paliwa do gaźnika (powrót paliwa). Może jakaś błahostka jak np. naciągnięta linka gazu?? Jakie oznaczenie gaźników? To coś poszukam o tych gaźnikach.
_________________ PROJEKT ATV Samoróbka CZ 175
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 20.03.2013 17:32
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Nie linka na pewno jest OK, dyszy też nie pomieszałem bo nie dai się ich wkrecic w inne miejsce niz docelowe. Pompy nie probowalem ominąć, ale mysle ze jest OK gdyż przedtem bylo OK, po drugie zaworki iglicowe blokuja nadmiar paliwa. W załączniku przesle Wam film na którym można zobaczyc jak regujena gaz , odpalenia i co się dzieje jak docisne "przepustnice" na maksa do zera ( powiedzmy wybiore luz 0,5mm) - słychac ze obroty maleja. Gaźniki to oryginalne z VFR400 http://www.youtube.com/watch?v=YFE1riXAl34Najbardziej mnie niepokoi to ze gdy zdejme airboxa i mam podglad na doloty, to przy dodaniu gazu pojawia się mgiełka z jakies cieczy, smiem twierdzic ze to paliwo;/ Czy to normalne? Po drugie mam straszne spalanie, dzis wałem 2,5 litra paliwa i przejechałem odcinek max 700m i paliwo się skonczylo.
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
|
|
|
|
piotrek_316
Rejestracja: 01.11.2010 19:12 Posty: 171
Quad: alpinus 200hmr
|
Wysłany: 20.03.2013 18:54
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
sprawdź czy nie wykręciła się śrubka od ustawiania mieszanki .
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 20.03.2013 19:03
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
na pewno nie. dzis regulowalem we wszytkich 4 gaznikach dokladne 2 obroty
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
|
|
|
|
kriss20
Rejestracja: 29.10.2012 14:22 Posty: 336
Quad: 600 + 125
|
Wysłany: 21.03.2013 00:42
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
cholernie duże spalanie aż niesamowite Nie mogę się doczytać, czy takie spalanie masz od początku czy teraz od kiery zacząłeś mieć kłopoty z odpaleniem silnika ? Możesz jeszcze sprawdzić czy w oleju nie masz benzyny. Jeśli na 700 metrów wydoił 2.5 litra paliwa to według mnie musi gdzieś bokiem uciekać a nie przez komory spalania bo świece to by chyba szybko pozalewało. Swoją drogą: wykręcałeś świece ? Jak wyglądają ? Gdyby silnik był tak bardzo przelany to z wydechu strasznie dawało by paliwem.
Ostatnio zmieniony przez kriss20, 21.03.2013 00:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 21.03.2013 06:44
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
takie spalanie mam dopiero po wlozeniu silnika do quada, w motorku duzo nie palil. z wydechu daje trochę paliwa( nie mam tłumika- widac po przegazowaniu płomień) i z gaznikow z dolotu też po przegazowaniu wylatuje mgielka paliwowa( to jest normalne???) W oleju nie ma benzyny, swiece sa czarne
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
Ostatnio zmieniony przez cugi253 21.03.2013 06:44, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Banas
Rejestracja: 29.09.2010 21:48 Posty: 181 Miejscowość: Przechlewo
Quad: W budowie, Sam 650ccm 126p
|
Wysłany: 21.03.2013 08:33
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Skoro świece czarne to za dużo paliwa dostaje. Znajdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, jak to wyeliminujesz o ile coś będzie to nie tak coś z gaźnikami. Nie wiem, nie czytałem wszystkiego jak pływaki są? Nie zawiesił się któryś?
|
|
|
|
kriss20
Rejestracja: 29.10.2012 14:22 Posty: 336
Quad: 600 + 125
|
Wysłany: 21.03.2013 11:43
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Jeśli chodzi o tą mgiełkę.
Nie wiem jak jest w gaźnikach motocyklowych bo nigdy mnie to nie interesowało ale u mnie w samochodzie jest gaźnik i po dodaniu mocniej gazu i odpuszczeniu też wydobywa się właśnie taka mgiełka. Myślę że to jest normalne jeśli mgiełka mieści się w racjonalnych granicach.
Ja bym szukał jakiegoś "babola", jakiejś ... która rozrabia. Wątpię że nagle sam gaźnik rozregulował Ci się aż do takiego stopnia. Nie przygniotłeś jakiegoś wężyka albo któregoś nie przeoczyłeś przy wsadzaniu do quada ? Ja bym zaczął od bardzo dokładnego przeglądnięcia gaźnika z zewnątrz czy czegoś nie brakuje a potem zabrał się do przeglądnięcia gaźnika czy nic się nie zawiesza, czy wszystkie dysze są drożne i czy membrany nie są dziurawe.
|
|
|
|
kołek
Moderator Działu Samoróbki
Rejestracja: 28.09.2007 17:59 Posty: 719 Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
|
Wysłany: 21.03.2013 12:06
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Pierwsze co przychodzi do głowy to fakt ze w quadzie silnik jest w innym położeniu (kąt) niż w motorze co powoduje przelewanie się paliwa przez przelew w komorze pływakowej. Jeśli masz pompę paliwa nie będzie ciekło w czasie postoju a w czasie jazdy tego nie widzisz. Sprawdź czy w czasie pracy silnika z żadnego wężyka nie ucieka paliwo. Jeśli tak to zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej.
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 21.03.2013 13:01
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Silnijk jest w tej samej pozycji, nie przoczylem zadnego wezyka już to kilkanascie razy sprawdxzałem. Mysle sobie tak ze może pompa paliwa przegwałca zawór iglicowy i zaczyna puszczac. Włoze kryze mosięzna z otowrem 3mm na zasilaniu a powrot jest na 8mm powinno to dosc konkretnie ograniczyc przeplyw paliwa. Dzis jeszce raz rozkrece gazniki i zobacze jak to wyglada.
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
|
|
|
|
kołek
Moderator Działu Samoróbki
Rejestracja: 28.09.2007 17:59 Posty: 719 Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
|
Wysłany: 21.03.2013 13:03
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
Nawet jeśli by tak było to paliwo by wylatywało wężykiem przelewowym.
|
|
|
|
GWIZD
Rejestracja: 26.01.2013 14:12 Posty: 151
|
Wysłany: 21.03.2013 14:59
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
No to sprawdź zabezpieczenie iglic w przepustnicach. Jeżeli iglica będzie latać luzem, to podciśnienie zasysania paliwa będzie podnosić iglicę wyżej niż powinna być i wtedy będzie taki efekt, że będzie ciągnąć benzynę żywcem z komory pływakowej. Iglica powinna powinna chodzić równolegle z przepustnicą.
Zobacz też czy nie dało się pomylić przepustnic. Podcięcie przepustnicy zawsze w stronę filtra powietrza.
_________________ PROJEKT ATV Samoróbka CZ 175
|
|
|
|
cugi253
Rejestracja: 14.04.2012 19:31 Posty: 208 Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
|
Wysłany: 21.03.2013 19:45
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
co do spalania to chyba nie znalazłem przyczyny, ale znalazlem najprawdopodobniej podwyzszonych obrotów, Okazało się ze dwie przepustnice się nie domykaja jedna minimalnie druga dosc wiecej. zrobię foto i pokaze. Tylko nie bardzo wiem co z tym zrobic;/ i jak to powstało. Przepustnica OK Przpustnica nie do konca się domykająca Przepustnica jeszce wiecej się nie domykajaca Czy da się to jakos wyregulowac?? Naprawic?? -- dodano 21.03.2013 18:41 --myślicie woogle ze to jest wina podwyzoncyh obrotów?? Bo tak sobie strzelilem ale do konca ni jestem pewny, ktoś się może wypowiedziec? Pierwszy raz mam do czynienia z silnikiem gdzie jest az tyle gaźnikow:P -- dodano 21.03.2013 18:59 --aha już wiem czemu się tak stalo. Srubki od synchro. Ale czy ktoś mi może potwierdzic ze bylo to przyczyna zbyt wysokich obrotów?? -- dodano 21.03.2013 20:45 --Nadmienie jescze ze mam założone dysze 35 i 112
_________________ Moje quady: SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21 SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36 Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4 Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie
Ostatnio zmieniony przez cugi253 21.03.2013 19:45, edytowano w sumie 8 razy
|
|
|
|
Ukaszus
Rejestracja: 15.08.2012 15:09 Posty: 85 Miejscowość: Żywiec
Quad: 125
|
Wysłany: 22.03.2013 18:18
Re: Samoróbka, rama od podstaw, GS 400, CB 500
A takie pytanie silnik palisz bez dodania gazu czy z gazem?
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 51 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|