Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Budowa quada na bazie GPX 600
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 20:13



Odpowiedz  [ 119 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Budowa quada na bazie GPX 600 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.10.2012 14:22
Posty: 336
Quad: 600 + 125
PostWysłany: 29.04.2013 19:22 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
ok, tym razem mam kilka pytań.

Obecnie walczę z przednim zawieszeniem żeby to jakoś dobrze ustawić ale nie bardzo mi to wychodzi. Potrzebuję Waszej pomocy, pomożecie ? :oops:


A więc tak: po przymocowaniu przednich wahaczy koła zrobiły mi się tak \ / . Oczywiście chciał bym uzyskać taki efekt | | . Robiłem sobie różne symulacje i nie mogę uzyskać odpowiedniego efektu czyli żeby koła podczas ruchu wahacza były cały czas w pionowej płaszczyźnie. Ciągle mi się rozjeżdżają, jak nie tak \ / to tak / \ Pytanie, czy wahacze ( górny i dolny ) muszą być do siebie równoległe ? Zawsze byłem przekonany że muszą ale z moich testów wynika że nie mogą być idealnie równolegle :(


Druga sprawa, żeby koła nie skręcały podczas ruchu wahacza drążek kierowniczy musi być tak samo długi jak wahacz. Pytanie, który wahacz ? Dolny czy górny ?


pomóżcie bo zaczynam tracić cierpliwość :(


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2012 19:31
Posty: 208
Miejscowość: Wojkowice, Katowice
Quad: Kawasaki Prairie KVF 650 A
Poprzednie quady: Bashan 200S, SAM VFR750, Yamaha Big Bear 350 4x4
PostWysłany: 30.04.2013 05:44 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
Wahacze musza być równolegle, musza być tej samej długości jeśli zwrotnica ma mocowania dolne i górne w tej samej płaszczyźnie oraz wahacz musi być przymocowany od strony ramy w odległości równej wysokości zwrotnicy(odstępów miedzy mocowaniami- punktami obrotów)

_________________
Moje quady:
SAM VFR 400 RC21 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR400RC21
SAM VFR 750 RC36 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... VFR750RC36
Yamaha Big Bear 350 4x4 https://picasaweb.google.com/1097688201 ... Bear3504x4
Kawasaki KVF 650 Prairie https://picasaweb.google.com/1097688201 ... 650Prairie


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.10.2012 14:22
Posty: 336
Quad: 600 + 125
PostWysłany: 05.07.2013 14:42 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
To chyba któryś z niuansów pominąłem lub coś odbiega od planowanego wymiaru bo starałem się przestrzegać tych wytycznych ale mi nie wyszło :( Zaopatrzyłem się w kilka części i dzisiaj będę walczył z tym od nowa. Zobacze jak to wyjdzie ale jest to irytujące.

Zwrotnicę mam z poloneza, nie wiem czy mocowanie dolne i górne są w tej samej płaszczyźnie ale chyba tak.
Jak nie uda mi się ustawić żeby koła cały czas były w idealnym pionie to zrobię żeby robił się negatyw i tyle.

-- dodano 30.04.2013 13:35 --

chociaż tak sobie pomyślałem że jak będzie robił się negatyw to koła będą robić się zbieżne :oczy:

Nic, dzisiaj będę kombinował.

dzięki za odp.

-- dodano 02.05.2013 01:47 --

hehe... nie wiedziałem od czego zacząć poprawiać geometrie przedniego zawieszenia więc nawierciłem na chybił trafił 2 otwory górnego wahacza bliżej osi symetrii ramy o jakieś 1,5 cm i jakimś cudem wszystkie złe objawi zniknęły :uśmiech: . Teraz koło w dużym zakresie jest ustawione pionowo.

Jest motywacja więc trzeba lecieć z koksem. Amortyzatory które kupiłem na przód okazały się za miękkie więc trzeba będzie kupić jakieś inne, duuuużo twardsze.

-- dodano 12.06.2013 19:05 --

Coś cisza się tutaj zrobiła :D Powoli bo powoli ale do przodu więc wrzucę jak to mniej więcej wygląda ( na żywo prezentuje się lepiej :D ).
Z przykrych spraw to było urwanie chmury i mój migomacik został podtopiony :( Mam nadzieję że nic mu nie będzie bo to był by koniec :zalamka:


Image

-- dodano 05.07.2013 14:42 --

Rambo żyje i ma się coraz lepiej.

Kilka zdjęć na szybko w fazie testowej więc drut na drucie drutem pogania ale będzie lepiej. Trochę za niski mi wyszedł i ciężko przetestować w jeździe ale już nad tym pracuję :wizi:

Image

Image


Image

Image

Image


Image


Ostatnio zmieniony przez kriss20 05.07.2013 14:42, edytowano w sumie 5 razy



 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2012 20:45
Posty: 1547
Imię: Łukasz
PostWysłany: 05.07.2013 14:57 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
Od czego masz przednie wahacze?
A czy była już pierwsza jazda ,bo obiecywałeś że w wakacje wyjeżdżasz. ;)

_________________
Pozdrawiam ,Łukasz


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.10.2012 14:22
Posty: 336
Quad: 600 + 125
PostWysłany: 05.07.2013 15:44 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
wahacze są chyba od Kingway 250 czy coś takiego + sworzeń od poloneza. One są tylko do fazy testów.

Oczywiście że była jazda testowa ale jak na razie zakończona niepowodzeniem bo:
- nie mam akumulatora który pociągnie rozrusznik
- czyściłem gaźniki, strasznie są rozregulowane i silnik na niskich chodzi nie równo, dusi się, pali jak smok itp.
- Muszę kupić wszystkie nowe świece bo te gubią iskrę i oddać do kalibracji bo ja nie wiem nawet jak się za to zabrać.
- podczas jazdy ciągle szuram tłumikiem, raz walnąłem w jakiś korzeń. Więc teraz muszę przespawać mocowania wahaczy niżej i powinno być lepiej :)
- muszę zwiększyć promień skrętu bo teraz zawracam jak limuzyna :)


 
Profil Facebook

Rejestracja: 17.04.2012 18:34
Posty: 36
PostWysłany: 05.07.2013 17:48 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
w jaki sposob chcesz zwiekszyc promien skretu ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.10.2012 14:22
Posty: 336
Quad: 600 + 125
PostWysłany: 03.08.2013 03:24 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
hehe... pisałem na szybko. Chodziło oczywiście o kąt skrętu ;)

-- dodano 07.07.2013 21:41 --

takie pytanie, może ktoś się zna:

Ja gaźnik połączyłem bezpośrednio rurką z kanistrem z benzyną. Silnik niby działa ale w książce pokazane jest że fabryka pomiędzy gaźnikiem a bakiem montowała jeszcze jakieś inne urządzenia które nawet nie wiem jak się nazywają nie mówiąc już o ich zastosowaniu.
Pytanie: czy te elementy zaznaczone na czerwono są potrzebne do prawidłowej pracy silnika ? Czy w ogóle są potrzebne ? Bo nie wiem czy mam ich szukać czy nie oraz czy ich brak można można powiązać z nierówną pracą silnika :?

Image

-- dodano 17.07.2013 10:46 --

tym razem bez zdjęć ale udało mi się na szybko podwyższyć przód na tyle aby dało się potestować.

powiem krótko: SZATAN :wizi:

na 4 pierwszych biegach rwie gumę bez zająknięcia ( 5 i 6 nie wrzucałem nawet :szok: ).

Teraz muszę na poważnie zabrać się za podwyższenie przodu żeby o tym zapomnieć i nie martwić się że urwie wydech. Muszę zsynchronizować gaźniki i zrobić mały serwis silnikowi bo strasznie nie równo pracuje, dusi się i nie wkręca się na wysokie obroty.

Mam nadzieję że uda się to ogarnąć w miarę szybko i zacznę upalać :wizi:

Jedno co mi się średnio podoba to apetyt na paliwo. 0,5 litra paliwa wystarcza na jakieś 10 minut zabawy. Może po kalibracji i synchronizacji się poprawi :o

-- dodano 03.08.2013 03:21 --

Na kilka dni porzuciłem rambo, chciałem nawet o nim zapomnieć ale jakoś się nie dało i chcąc nie chcąc musiałem do niego wrócić. Wyszła masa zagwózdek, problemów które na początku wydawały się proste a z czasem zaczynały się komplikować. Ogólnie straszna tyrka po nocach ale jak to mawia mój dziadek, kto zje ten zrobi, więc jadłem :>
Wciąż nie mogę dać do synchronizacji gaźniki ponieważ bardzo mało jest tych motocykli na części a jak są to nie ma tego co potrzebuję i tak w kółko :zły:

Aktualnie walczę z wycentrowaniem nowej ( mniejszej ) zębatki na tył i skróceniem łańcucha ( łańcuch jest kosmicznie dobrze zrobiony, trzeba się mocno napocić żeby go skrócić ).

A tak walczyłem w mękach z podniesieniem przodu :) Niestety muszę walczyć o każdy cm bo nie dało by się tym jeździć po polnych drogach. W rzeczywistości nie wygląda to tak źle :) Przy okazji likwiduję wszelką fuszerkę którą zrobiłem wcześniej dla próby :)

Taka maniana była na początku :wizi:

Image


W czasie walki

Image



tutaj widać o ile poszedł do góry

Image


tak to wygląda prawie filanlnie

Image

Image

A tak wygląda wersja robocza :)

Image


Swoją drogą, jeśli ktoś pisze że ktoś buduje quada samoróbkę dla oszczędności i uważa że 5 tyś za samoróbkę to za dużo to albo pisze to z zazdrości albo nie wie co pisze. Podziwiam wszystkich którzy sami budują pojazdy :!: :!: :!:


Ostatnio zmieniony przez kriss20 03.08.2013 03:24, edytowano w sumie 5 razy



 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.01.2013 19:12
Posty: 531
Quad: Baggy650,egl250farmer
Poprzednie quady: Bashan 200 Yamaha blaster
PostWysłany: 04.08.2013 14:25 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
ja miałem podobnego na silniku fiata 126p
jak chcesz to daj swojego maila to dam ci
foty jak on wygladał

_________________
zdrowie to podstawa a potem
ogień z rury przód do góry


 
Profil

Rejestracja: 13.06.2010 21:52
Posty: 4155
Quad: Honda trx400ex
PostWysłany: 04.08.2013 14:57 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
Jak mogę ci coś doradzić to najprościej będzie zrobić cały przód ramy od początku i cały go obniżyć. Przynajmniej uzyskasz żądany efekt przy niskiej masie no i przyzwoity wygląd oraz wytrzymałość. Bo już się dużo nagimnastykowałeś a efekt i tak nie jest jakiś super.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.10.2012 14:22
Posty: 336
Quad: 600 + 125
PostWysłany: 04.08.2013 22:06 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
farmer250,
dzięki ale teraz już nic nie będę zmieniał :)

maciek-k_95
szczerze mówiąc też mnie denerwuje takie rozwiązanie ale nie było innego wyjścia. Przeróbka całej ramy od nowa teraz nie wchodzi w grę, za dużo nerwów i potu tam zostawiłem. Plan jest taki że jeśli silnik będzie działać to kupię nową gołą ramę i od nowa zrobię przód ale z poprawkami żeby było wyżej.
Ale teraz też nie powinno być z tym żadnych problemów. Te płaskowniki mają po 6 mm grubości, do tego wzmocnię je trójkątami i będzie ok. Jedynie głupio to wygląda i dodaje 1,8 kg bo ważyłem. Do tego dojdą mega solidne wzmocnienia. Dużo ale da się z tym żyć :)
Widziałem parę projektów zbudowanych na ramie z gpx600 i też miały nisko tłumik więc taki już urok.

Może i na zdjęciach słabo to wygląda ale w rzeczywistości wygląda to solidnie. Przecież ja mam na tym jeździć i nie chce się na tym połamać więc lipy nie ma :)


 
Profil Facebook

Rejestracja: 13.06.2010 21:52
Posty: 4155
Quad: Honda trx400ex
PostWysłany: 04.08.2013 22:29 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
Że wytrzyma to nie wątpię ale:
nie wiem jak Ty ale ja robiąc sprzęt dla siebie muszę mieć wszystko na tip top. Tzn tak aby ukończony projekt nie miał wad typu "to mogłem zrobić lepiej". Wiadomo że zawsze można podrasowywać ale sama baza moim zdaniem jeśli ma cieszyć musi być na tip top ; p


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.10.2012 14:22
Posty: 336
Quad: 600 + 125
PostWysłany: 07.09.2013 09:55 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
Ja też nie cierpię półśrodków ale warunki jakie mam do dyspozycji nie pozwalają mi na większe poprawki. Każde wycinanie otworów w rurach/płaskownikach, każde spasowanie elementów, każde doginanie rurek i wszelkie przymiarki przyprawiały mnie o stan przedzawałowy czy będzie pasować czy nie. Wszystko starałem się poustawiać co do milimetra. Gdybym miał odpowiedni warsztat to było by dużo prościej ale jak się robi wszystko "na kolanie" podstawowymi narzędziami z plasteliny to nie jest tak prosto :)

To jest mój pierwszy taki poważniejszy projekt więc błędy były w to wpisane ale tak jak pisałem, teraz nie da się tego zmienić. Teraz sobie pomyślałem że mogłem wahacze wygiąć żeby zwiększyć prześwit ale nie wszystko stracone i jak się dorobię giętarki to pewnie tak zrobię.

I tak jak napisałem, na zdjęciach faktycznie źle to wygląda ale w rzeczywistości nawet nie rzuca się to w oczy. Przyjdzie przedni zderzak, przyjdzie czarna farba, obudowa i będzie ok :)

Teraz priorytetem jest dokupienie pokrywki air boxa i ta cholerna synchronizacja i mam nadzieję że silnik w końcu ryknie pełną mocą :^^D:

Sory że tak dużo gadam i zanudzam.

-- dodano 06.09.2013 19:08 --

po kilku tygodniach nerwów sytuacja zaczyna się klarować. Udało się podnieść rambo na tyle do góry że spokojnie można już upalać z czego bardzo się ciesze :). Wbrew pozorom nie było to takie proste jak mi się na początku wydawało. W zasadzie cały układ kierowniczy został przebudowany.

Były też ciągłe problemy z pracą silnika. Na ssaniu chodził jako tako ale bez ssania ledwo jechał. Zawiozłem do warsztatu na regulacje gaźnika ale przy próbie odpalenia 1 cylinder wypluł paliwo :/ Mechanior stwierdził że gaźniki do czyszczenia "bo są zaje%^&e na maxa " . A tyle co go czyściłem, no cóż :/ W domu coś mnie oświeciło że przecież jedna dysza jest wzięta z chińczyka 110, oczywiście chińska dysza była na cylindrze który pluł paliwem :/
Rad nie rad kupiłem nowy gaźnik i dzisiejsza próba odpalenia powiodła się pomyślnie. Silnik ryczy jak wściekły :D Dopiero teraz do mnie dotarło z jaką mocą mam do czynienia. Pojeździłem chwilę i odstawiłem maszynkę do garażu bo po porostu ręce mi się trzęsły :D
Teraz muszę zająć się dopracowaniem szczegółów :)

Jakieś zdjęcia mam i filmik może też kiedyś nagram ale na razie tego nie zrobię bo nie wiem jak to przekonwertować :/

-- dodano 07.09.2013 09:55 --

mam jeszcze pytanie do osób które robiły pojazdy na zwrotnicach z poloneza.

Czy udało Wam się osiągnąć duży skręt kół bez ingerencji w wąs zwrotnicy ?
Bo u mnie skręt jest taki sobie a mocniej już się nie da skręcić ponieważ drążki kierownicze zaczynają się " wywijać " na drugą stronę i nie da się odbić z powrotem kierownicy :/

Jako tako skręca ale o "zawracaniu w miejscu" nie ma mowy i zastanawiam się czy ja coś źle porobiłem czy budowa zwrotnicy po prostu nie pozwala uzyskać większego skrętu.


Ostatnio zmieniony przez kriss20 07.09.2013 09:55, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil Facebook

Rejestracja: 28.08.2011 14:09
Posty: 488
Miejscowość: Nowy Żmigród/Krakow
Quad: Warrior 350, bashan200, wsk175 quad
PostWysłany: 08.09.2013 22:49 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
Przedłuż wąs o ile materiał pozwoli się pospawać. Miałem taki sam problem w bashanie i pomogło.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.10.2012 14:22
Posty: 336
Quad: 600 + 125
PostWysłany: 03.12.2013 18:05 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
Z racji tego że wakacje się skończyły zrobię małe podsumowanie.

Prace naturalnie zwolnią ale szczerze mówiąc za dużo nie będę zmieniać tylko dopieszczać. Przynajmniej nie tak szybko i na wariackich papierach jak do tej pory bo po prostu nie ma takiej potrzeby. Priorytetem będzie jakaś normalna obudowa bo teraz wygląda jak bym go wyciągnął z dna morza po 200 latach i stos opon :wizi:

Wypaliłem około 80 litrów paliwa przez 2 tygodnie. Wrażenia niesamowite. Nie da się tego słowami opowiedzieć. 85 koni moim zdaniem to optymalna moc. Da się w miarę normalnie przyśpieszać a jak chce się poszaleć wystarczy odkręcić manetkę i silnik zrywa bez zbędnego przemęczania się.

Były mity, że na ramie motocykla nie da się zbudować wygodnej ramy quada. Mi na mojej ramie bardzo fajnie się jeździ. Pozycja nie męcząca, naturalna i pewna.
Bałem się że roll gaz nie będzie nadawał się do quada. Bardzo się myliłem, bez problemu daje się precyzyjnie dozować gaz czy to w zakrętach czy na dziurach i przynajmniej kciuk nie boli.

Jeśli chodzi o spalanie to jestem pozytywnie zaskoczony. Jeśli się jeździ normalnie czyli do 6-7 tys obr to pali jakieś 5 litrów. Przy wysokim kręceniu spala więcej ale dramatu też nie ma. W każdym razie wcale nie trzeba wysoko kręcić żeby rwał do przodu.

Jeśli chodzi o silnik z Kawasaki gpx600r. Na razie nie mam na co narzekać. Ładnie wkręca się na obroty i jest przewidywalny w oddawaniu mocy. Jeśli chodzi o przełożenie to przednia i tylna zębatka jest z gpx600 i daje prawie idealne przełożenie.

Do budowy użyłem tylny wahacz, ośkę i felgi od chińczyka ( Bashan 200 czy coś podobnego ). Jak na razie ośka i wahacz wytrzymują pełny zakres mocy czy to na piasku czy na asfalcie. Jak długo wytrzyma nie wiem ale i tak jestem zaskoczony, że tak długo to wytrzymuje. Natomiast felgi które użyłem są od quada 110 cc. Lekko nie miały bo uwielbiam driftować. W lesie dawały radę ale po kilku grubszych bokach na asfalcie jedna felga lekko się powyginała. Ale felgi i tak były tylko do testów więc tego się spodziewałem.

W przednim zawieszeniu pracują tylne amortyzatory z Bashana 200. Nie ma co się spodziewać cudów ale tragedii też nie ma. Całkiem dobrze sobie radzą z ciężkimi 12" kołami od malucha. W każdym razie przyszłościowo przednie amorki na pewno wlecą lepsze ale nie pali się. Więc gdyby ktoś szukał taniego/chwilowego rozwiązanie to polecam.

Bałem się też że brak biegu wstecznego będzie męczący. Nic z tych rzeczy. Wcale nie odczuwam potrzeby posiadania wstecznego a już trochę kilometrów nabiłem.

No i to tyle. Szczerze polecam zbudowanie quada na silniku od motocykla. Ogrom roboty, dużo nerwów i zagwózdek podczas budowy ale potem maszyna odpłaca się z nawiązką.

Generalnie quad najprawdopodobniej a będzie wystawiony na sprzedaż.

Trochę się napisałem ale może komuś jakaś informacja się przyda. Gdyby były jakieś pytania to śmiało pisać.

-- dodano 06.10.2013 23:37 --

no dobra, wrzuciłem jakiś biedny film.

Szału nie ma bo młody kuzyn nagrywał cegłówką ale jak widać, żyje :wizi:

Może kiedyś wrzucę coś lepszego już z obudową :p

http://youtu.be/22LlRojeCdk

-- dodano 20.10.2013 21:30 --

Udało mi się dosiąść rambo wczoraj na kilka godzin i dzisiaj w zasadzie na cały dzień.
Oczywiście w nocy chciałem wprowadzić pewne poprawki tak więc zająłem się zmianą kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Z kilku powodów kąt wyprzedzenia miałem dosyć mocno na + co powodowało że kierownicą mocno telepało na dziurawym asfalcie przy wysokich prędkościach oraz jak by to powiedzieć, kierownica " aż za bardzo " sama wracała do środka i było dziwne uczucie przy skręcaniu na asfalcie. Więc zmniejszyłem kąt i był już tylko na minimalnym + . Kierownica chodziła już bardzo lekko, spokojnie dało się szybko jechać po dziurawym asfalcie ale jakoś gorzej mi się jeździło. Quad zrobił się za spokojny w zakrętach. Gdy miałem na mocnym + dało się bardzo łatwo wchodzić bokiem w zakręt osiągając bardzo duże kąty oraz dało się z tego poślizgu wyjść a gdy chciało się jechać "normalnie" w zakręcie to też się dało. Natomiast na małym + quad nie chciał tak swobodnie składać się do driftu a jak już to zrobił to trzeba było machać kierownicą jak wariat żeby utrzymać go w poślizgu. Więc wróciłem do dużego + i jest dobrze choć jak zrobię regulowane wahacze to będę jeszcze kombinować z kwsz.

Do tego chciałem jeszcze napomknąć o spalaniu: przez 3 godziny jazdy mieszanej ( 65% spokojna 35% na grubo ) spalił niecałe 6 l litrów paliwa gdzie Bashan 200 kuzyna który ze mną jeździł spalił jakieś 4 litry. Myślę że to jest bardzo dobrze biorąc pod uwagę to co oferuje ten quad.

Tak więc jeśli ktoś ma coś do dodania na temat swojego doświadczenia z kwsz to chętnie posłucham.

-- dodano 03.12.2013 18:03 --

witam

mam do Was prośbę: potrzebuj 2 wymiary zaznaczone na rysunku. Jest to przednia piasta z 125p / polonez.
Nie mogę nigdzie znaleźć rysunku technicznego z wymiarami.

A co w projekcie ? W zasadzie nic się nie dzieje :)
Upalam sobie po lasach i polnych drogach. Ośka na całe szczęście jeszcze wytrzymuje moje wygłupy, nic nie odpadło, nie pękło, nie było żadnych nie spodziewanych wypadków.

Udało mi się go podnieść na tyle do góry, że już nawet nie myślę czy o coś zawadzę czy nie.
Aha, wpadły też przednie nowe amortyzatory od jakiejś Hondy 500ccm. Wcześniej miałem z przodu amortyzatory pochodzące z tyłu Bashana. Różnica jest diametralna, zupełnie inaczej się jeździ, nie zamierzam ich już zmieniać.
Powoli zabrałem się za obudowę. Z kilku powodów będzie to raczej custom.
No i kupiłem jeszcze tarcze hamulcowe od jakiegoś motoru żeby w końcu zrobić przednie hamulce bo na razie hamuję tylko tyłem :D
Ale tak naprawdę już mi się nie spieszy ( no może poza przednimi hamulcami ) bo zamiast grzebać wolę jeździć :wizi:
ps: powoli zaczyna mi brakować mocy :^^D:

Image


Ostatnio zmieniony przez kriss20 03.12.2013 18:05, edytowano w sumie 9 razy



 
Profil Facebook
Moderator Działu Samoróbki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.09.2007 17:59
Posty: 719
Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
PostWysłany: 04.12.2013 10:44 
Re: Budowa quada na bazie GPX 600
Gdzieś powinienem mieć piastę z poloneza... w piątek będę w domu to sprawdzę i podam wymiary.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 119 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.