Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Moja nowa "Szlifierka"-samoróbka
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 04.06.2024 21:53



Odpowiedz  [ 78 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Moja nowa "Szlifierka"-samoróbka 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.05.2007 00:34
Posty: 41
Miejscowość: Brzeziny - podkarpackie
Quad: rośnie w siłe
PostWysłany: 18.05.2007 15:50 
Moja nowa "Szlifierka"-samoróbka
Witam bardzo serdecznie odwiedzających mój temat. Długo zastanawiałem się czy utworzyć ten temat przed skończeniem mojej pracy, ale doszedem do wniosku , co mi tam, może ktoś jest na podobnym etapie skladania własnej zabawki i może potrzebuje coś podpatrzeć. Jest to ATV , którego robie od podstaw. Jeszcze trochę czeka mnie pracy.Jestem tutaj na forum nowicjuszem i jeszcze się trochę motam -wybaczcie mi proszę. ( Teraz najgorsze) Postaram się podać link do mojego albumu , jak coś nie będzie dzialalo -dajcie znać.To co na fotkach - JEST TO TYLKO FORMA NA KAROSERIE, aby uformować to z maty i żywicy. http://picasaweb.google.com/robertign/M ... 8584818434[/img]


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.03.2007 11:38
Posty: 759
Quad: Dobry Bashan nie jest zły!;)
PostWysłany: 18.05.2007 20:15 
no STYlistycznie narazie do popracowania a jak chodzi silniczek
stylistyka Honda,126p taki MIX
powodzenia w dalszej pracy i czekamy na wiecej fotek po dokonczonej pracy

_________________
#68


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.10.2004 09:47
Posty: 203
Miejscowość: Giżycko
Quad: Samoróbka
PostWysłany: 20.05.2007 21:39 
Jeżeli chodzi o konstrukcję ramy to wyszło bardzo ładnie, w końcu znalazł się kolejny konstruktor (jeden z nielicznych) podchodzący na poważnie do budowy.

Jeżeli tylny amortyzator zda egzamin to dobrze, bo wydaje mi się że jest trochę za ciężki, można by zastąpić go dwoma motocyklowymi - ale to tylko taka mała uwaga.