Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - moja konstrukcja z silnikiem Yamaha
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 22.05.2024 14:53



Odpowiedz  [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
moja konstrukcja z silnikiem Yamaha 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2007 15:55
Posty: 253
Miejscowość: Brzeziny
Quad: Homemade Honda 500 2x4
PostWysłany: 07.01.2008 07:42 
Berni zamurowało mnie :szok: Respect for konstruktor.
Od czego pasowały końcówki wahaczy? No chyba, że przerabiałeś otwór stożkowy w piaście. Bo ramię ukł. kierowniczego było na pewno skracane.
Jak Ci się jeździ tylko z tylnym hamulcem? Czy jest wystarczający? Jeżdżę motorem i używanie tylko tylnego hamulca to igranie ze zdrowiem. Trzeba mieć mocne nerwy. W przypadku tych piast bardzo mnie męczy ten problem - będzie dość trudno zamontować sensownie tarczę, ale piasta jest stalowa, a jak wiadomo to już połowa sukcesu.

Co do 14 atm gdybyś nabił amorek do tego ciśnienia, to prawdopodobnie ugiął byś go dopiero... czołgiem. Z całym szacunkiem WojetkP, ale prawdopodobne jest nie 14 a 1,4 atm.

_________________
Nie ważne czym, ważne jak...
http://picasaweb.google.com/Benon75/BudowaQuada#
Nowy film: http://www.youtube.com/watch?v=3478lTYh1bI


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 07.01.2008 09:15 
Benon napisał(a):
Co do 14 atm gdybyś nabił amorek do tego ciśnienia, to prawdopodobnie ugiął byś go dopiero... czołgiem. Z całym szacunkiem WojetkP, ale prawdopodobne jest nie 14 a 1,4 atm.


A tu się mylisz. Amortyzatory pompuje się w granicach 140-180 PSI, w zależności od potrzeb. 180 PSI = 12.5 Bar. Pamiętajmy, że to nie jest nabicie amortyzatora, tylko ZBIORNICZKA amortyzatora. A dalej regulujemy już pokrętłem.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2006 15:07
Posty: 696
Miejscowość: Białystok
PostWysłany: 07.01.2008 09:33 
Po to zresztą są nalepki na zbiorniczkach amorów ostrzegające o dużym ciśnieniu,a 1,4atm to chyba raczej nie wiele :mysli:

_________________
Pozdrawiam


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2007 15:55
Posty: 253
Miejscowość: Brzeziny
Quad: Homemade Honda 500 2x4
PostWysłany: 09.02.2008 13:43 
Berni pytanie dotyczące piast kół tylnych: jak zrobiłeś frezy w ośce i piaście? Czy jest to wieloklin, czy klin pojedynczy frezowany na pionowej frezarce? Czy ewentualnie z jakiego materiału masz klin? Jaką masz średnicę osi tuż przy piaście? Jak chciałem zrobić w moim projekcie wieloklin, to okazało się, że nie mieści się ośka do frezarek: bo za długa (110cm), albo za gruba (35mm) i nie mieści się do podzielnicy.

_________________
Nie ważne czym, ważne jak...
http://picasaweb.google.com/Benon75/BudowaQuada#
Nowy film: http://www.youtube.com/watch?v=3478lTYh1bI


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.01.2008 19:56
Posty: 18
Miejscowość: koło W-wy
Quad: z
PostWysłany: 10.02.2008 09:46 
Pięknie go skonstruowałeś :okok: :okok: :uśmiech:

_________________
rozumiem tylko tych którzy też jeżdżą na quadach


 
Profil

Rejestracja: 01.05.2007 09:18
Posty: 41
Miejscowość: gliwice
Quad: składak
PostWysłany: 10.02.2008 16:55 
dla Benona
wszystkie mocowania sa na klin pojedyńczy,sprawuje się to dobrze tylko musi być bardzo precyzyjnie wykonane (mały luz może się z czasem powiększać)
kliny znalazłem u siebie w warsztacie tylko przyciąłem na wymiar (materiał na pewno musi być "miekszy" niż ośka i piasty)
znalazłem tylko takie zdjecie całosci niestety nie widac tego klinu musisz uwieżyc na słowo
powodzenia bardzo dużo roboty
http://img247.imageshack.us/img247/2392/pict0018oj9.jpg


 
Profil

Rejestracja: 01.05.2007 09:18
Posty: 41
Miejscowość: gliwice
Quad: składak
PostWysłany: 24.02.2008 10:26 
muszę się pochwalić
w zimowe wieczory zmieniam sobie wizerunek "mojej konstrukcji z sinikiem Yamaha"
http://img259.imageshack.us/img259/564/obraz047ky2.jpg

jest to jeszcze na etepie prac
może na wiosnę wyjadę

CZY KTOŚ MOŻE MI PODAĆ SZEROKOŚĆ ORYGINALNYCH FELG PRZEDNICH Z Yamahy YFZ rozmiar opony 21x7x10
będe wdzięczny, ponieważ wydaje mi się że moje sa za wąskie a tym samym opona jest za wąska


 
Profil

Rejestracja: 09.03.2008 16:32
Posty: 2
Miejscowość: olkusz
PostWysłany: 13.03.2008 15:50 
mam pytanie jak rozwiązałes kwestie tylnej osi. a mianowicie tego ze napędy na lańcuch.. ciągna ci zawsze oba koła naraz.?? trochę dziwnie tym skrecac jesli nie ma się mechanizmu róznicowego.???


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.09.2006 13:31
Posty: 12
Quad: w trakcie...
PostWysłany: 13.03.2008 16:06 
nie trzeba mechanizmu :p :D

_________________
http://picasaweb.google.pl/volvipic/BudowaQuada
Pomalutku, po kolei i dokladnie ....


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.01.2006 21:50
Posty: 304
Miejscowość: Jelenia Góra
Quad: AC3 4x4
PostWysłany: 13.03.2008 16:28 
Nie ma chyba żadnej ośki z mechanizmem różnicowym. Oprócz tego chyba tylko któryś Polar ma rozłączalny tył.

_________________
Pozdrawiam, Paweł ;)
http://www.motocrosssiedlecin.fora.pl


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 09.03.2008 16:32
Posty: 2
Miejscowość: olkusz
PostWysłany: 15.03.2008 06:41 
a rozumie :) czyli się skreca nadrabiajac tyłem nie jezdzi się z tym trochę dziwnie??? :lol:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.09.2006 17:07
Posty: 160
Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
PostWysłany: 16.03.2008 16:56 
berni napisał(a):
w zimowe wieczory zmieniam sobie wizerunek "mojej konstrukcji z sinikiem Yamaha"

Wygląda rewelacyjnie- życzę powodzenia w dalszej części projektu
Szacunek!
Pozdrawiam!

_________________
If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 01.05.2007 09:18
Posty: 41
Miejscowość: gliwice
Quad: składak
PostWysłany: 30.03.2008 20:00 
Dzięki Yerz za dobre słowa

Mam pytanie proszę o informację

Jaką farbą pomalowac ramę?
Mam pistolet dam sobie rade ale jaka jest njlepsza i najtrwalsza (chodzi mi po głowie srebrny metalic ale jak z trwałością)

A może proszkowo (ile to może kosztować)

Proszę niech się wypowiedzą osoby mające jakieś doświadczenia w malowaniu ram.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.10.2004 09:47
Posty: 203
Miejscowość: Giżycko
Quad: Samoróbka
PostWysłany: 31.03.2008 18:39 
Kolega malował proszkowo ramę od Yamahy yz 125 to zapalcił chyba ok 80-100zl ( oczywiście bez rachunku czyli bez vat-u) Kolor zwykły - nie metalik.


 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Samoróbki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28.09.2007 17:59
Posty: 719
Miejscowość: Ziebice, Opole
Imię: Szymon
Quad: kiedyś był
Poprzednie quady: chińczyk 200 -> samoróbka CB500 -> samoróbka AT650 -> KFX700-> trx450
PostWysłany: 31.03.2008 20:46 
gadałem z lakiernikiem i mowił ze najlepiej (cena do jakosci) jest pomalowac hammerite'm bez podkładu...
kosz to ok 30 zł za farbe jesli masz pistolet...
ja jako ze teraz mam mało kasy pomalije to w ten sposób...


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.