Kilka słów o firmie.
Witam Wszystkich użytkowników forum ATV Polska.Nie chcą się powtarzać na zasadzie "ale to już było" kilka słów o naszych usługach:
Serwis, Naprawa, PrzeglądyWykonujemy te usługi, co nie jest ewenementem
. To co warte jest zaznaczenia to te, że serwisujemy wszystkie marki quadów i skuterów i robimy to przede wszystkim rzetelnie i profesjonalnie. Tym właśnie staramy się zyskać zaufanie klientów. Aby się o tym przekonać trzeba skorzystać z naszych usług i ocenić to samemu.
To w zasadzie tyle na ten temat.
TuningTu trochę się rozpiszę gdyż ten segment wart jest dokładniejszego opisania.
Tuningujemy w zasadzie wszystkie marki ATV, skuterów i motorowerów. Tu bazuję na swoim wieloletnim doświadczeniu w tej dziedzinie oraz przygotowaniu zawodowym (Politechnika Warszawska wydz. SIMR).
To co zasługuje na szczególny nacisk to tuning chińskich quadów.
W tej materii istnieje wiele poglądów i opinii na ten temat, jedni piszą, że jest to "gra niewarta świeczki", inni, że to zawracanie głowy, a niektórzy, że coś można zrobić ale to niewiele daje.
I w tym momencie chcę zanegować te poglądy, że się nie da, gdyż nasze/moje doświadczenie wskazuje,
że da się to zrobić tylko trzeba chcieć i wiedzieć jak do tego podejść.
Fakt faktem, że najlepiej tuninguje się quady od pojemności 150cc w górę - dlaczego - nie będę wdawał się w tu w szczegóły. To co osiągamy opiszę na konkretnym przykładzie.
ostatnio wykonałem tuning quada o nazwie Dragon/Diablo FX 200 z silnikiem 150cc. Przed tuningiem quadzik niczym nie różnił się od "standardu", był na tyle mocny na ile mógł być, jazda nim nie robiła dużego wrażenia. Po tuningu był to zupełnie inny quad z nowym duchem i sercem. Tu zacytuję klienta "proszę Pana on teraz rwie i próbuje mnie zrzucić". Sam to przetestowałem i jest w tym dużo prawdy.
Nie chcę powiedzieć, że z quada o mocy np. 13KM zrobimy Porsche (bo się nie da) ale, po pierwsze, moc wzrosła o kilka koni, co procentowo daje bardzo dużo dla tego typu pojazdu. Po drugie układ przeniesienia napędu został tak zmodyfikowany, że wrażenie jest takie iż to kolejne kilka koni. Efekt końcowy jak wyżej.
Co w tym takiego niezwykłego, a właśnie sam fakt, że podejmujemy się tuningu chińskich ATV i daje to wymierne i rzeczywiste efekty.
Sam tuning zasadniczo polega na:
1. układ paliwowy:
a. wymiana dyszy głównej i/lub dyszy sterującej,
b. ewentualna wymiana dyszy wolnych obrotów,
c. ustawienie iglicy gaźnika,
d. wymiana/zmiana filtra powietrza,
e. regulacja/ustawienie gaźnika.
2. wymiana modułu zapłonowego na tuningowy,
3. układ napędowy (dla automatu):
a. rozebranie i ponowne złożenie układu przeniesienia napędu (to podstawowy tuning),
b. optymalny dobór rolek wariatora,
c. zmiana sprężyny centralnej, we. założenie tzw. "twist control",
d. wymiana całego wariatora na np. sportowy.
3A. zmiana zębatek zdawczej i/lub biorczej
4. układ wydechowy:
a. wymiana rury wydechowej i/lub układu dolotowego na przelotową - jeśli brak
Powyższy zestaw czynności dotyczy w zasadzie wszystkich typów i marek ATV.
Sprzedaż quadów i skuterówNie prowadzimy typowego sklepu/salonu z quadami. Sprzedaż odbywa się na zasadzie zamówienia danego modelu ATV, może być całkowicie nowy lub używany, stuningowaniu go zgodnie z naszą procedurą i tak indywidualna jednostka trafia do klienta.
Z założenia na stanie posiadamy 2-3 quady, które sprzedawane są zwykle w 3 wersjach:
1. quad w kartonie (do przykręcenia są koła, kierownica i akcesoria typu lusterka itp.,
2. quad całkowicie złożony i sprawdzony pod kątem poprawności montażu, kluczowe śruby dokręcane są kluczem dynamometrycznym, łańcuch napędowy zostaje odpowiednio naciągnięty i nasmarowany. Co najważniejsze zalany olej silnikowy i przekładniowy (jeśli jest) zostaje wymieniony na olej półsyntetyczny Motul 5100 (do silnika) oraz odpowiedni Motul do przekładni,
3. quad częściowo stuningowany, głównie chodzi o wymianę modułu zapłonowego na moduł Casoli Gold lub Casoli Black.