Rejestracja: 25.09.2008 10:59 Posty: 23 Miejscowość: Śląsk Cieszyński
Imię: Artur
Quad: SP 800 2011
Poprzednie quady: Motory Hard Enduro
Wysłany: 15.01.2016 15:53
Mój pierwszy gad Sportsman 800 2011 EFI
Po przesiadce z hard enduro próbuję na quadzie, szeroko pojęty offroad nie jest mi straszny
Marka : Polaris Model : Sportsman 800 EFI Rok Produkcji :2011 Historia zakupu : Nadarzyła się okazja i zamieniłem za motocykl enduro Modyfikacje : DYSTANSE 45MM P/T Plany : Nie lubię kiedy mój sprzęt ma gdziekolwiek luz czy zgrzyt, wszystko musi działać tak jak działało po wyjeździe z fabryki, oczywiście po 500km dyfra zmieniać nie będę ale chciałbym przede wszystkim odświeżyć zawieszenie, następnie pomalować felgi na czarno, wymienić oleje w dyfrach i silniku, filtr oleju i powietrza, reszta wyjdzie w praniu. W planach co najważniejsze, jazda w terenie hehe Minusy : Wady które znalazłem dotychczas to lekkie luzy na końcówkach drążków kier, reflektory trochę są luźne, nie działa prędkościomierz - cała reszta ok, silnik delikatnie cyka - wkrótce film.
[b]Zdjęcia : Póki co tylko takie po zakupie i szybkim myciu, jak będę coś grzebał to na pewno wrzucę foto z prac.
mihe2909
Rejestracja: 09.11.2009 21:21 Posty: 182
Wysłany: 15.01.2016 20:29
Re: Mój pierwszy gad Sportsman 800 2011 EFI
Zapodaj jakies foty z pierwszej jazdy.
racesupport
Rejestracja: 25.09.2008 10:59 Posty: 23 Miejscowość: Śląsk Cieszyński
Imię: Artur
Quad: SP 800 2011
Poprzednie quady: Motory Hard Enduro
Wysłany: 16.01.2016 19:04
Re: Mój pierwszy gad Sportsman 800 2011 EFI
Najpierw film, obadajcie, dziwnie cyka silnik, rozrząd, zawory, korby ? Nalot 800mth, chyba że te silniki tak chodzą.
Film z krótkiej wyprawy w śniegu Słychać też pracę silnika, myślę, że trzeba będzie popatrzeć na zawory. Trakcja średnia Opony już nie mają za wiele bo ok 10-12mm. Kupiłem zestaw naprawczy przednich wahaczy allballs, są razem z tymi tulejami, na tył nie mieli u Olka. Muszę jeszcze kupić końcówki drążka kierowniczego i poczekać aż przyjdzie dostawa allballs u Olka wtedy zrobię tył. Komplet klocków przód i tył zakupiony, oleje i filtry też.
Ostatnio zmieniony przez racesupport 16.01.2016 19:04, edytowano w sumie 6 razy
tuleje można samemu dorobić, taniej i bardziej trwałe (jakiś ertalon) zawory do regulacji tak czy tak bo to warto zrobić razem z olejami, wymień też świece i filtr powietrza na nowy oponki zmień na jakieś lżejsze bo to chyba xtr ale to w zależności od preferencji terenowych
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
racesupport
Rejestracja: 25.09.2008 10:59 Posty: 23 Miejscowość: Śląsk Cieszyński
Imię: Artur
Quad: SP 800 2011
Poprzednie quady: Motory Hard Enduro
Wysłany: 07.02.2016 17:36
Re: Mój pierwszy gad Sportsman 800 2011 EFI
jak regulowane są zawory w tych silnikach ? płytkowo czy jest śruba do regulacji czy może jeszcze jakoś inaczej ? szukałem manuala ale nie znalazłem...
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum