Autor |
Wiadomość |
BandziorGG
Rejestracja: 13.10.2007 22:02 Posty: 106 Miejscowość: Włocławek
Quad: Grizzly 700
|
Wysłany: 22.05.2008 21:58
Maxxis Bighorn 2.0 i Ceros - nowość !!!
Witam.
Na stronie Maxxisa znalazłem nową oponę BIGHORN 2.0 - w porównaniu z poprzednim bighornem jest dużo lżejsza i ma mniejszy bieżnik. Waga porównywalna z All trackami a nadal opona jest radialna i 6 warstwowa. Czy miał ktoś jakieś doświadczenia z tą oponą? Może ktoś już ja widział na oczy lub testował - proszę o opinię.
_________________ Bandzior
http://www.atvwloclawek.pl
http://pl.youtube.com/bandziorgg
http://picasaweb.google.pl/ATVWloclawek
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 22.05.2008 22:27
Strona opony Big horn 2
http://www.maxxis.com/products/atv/prod ... sp?id=5673
18.4 i 22.7 waga dla 25 kompletu.
Dla porownania:
Terra Cross: 17.9 i 23.8 , wychodzi wiec praktycznie to samo. Z tym ze ITP nie pozostalo dluzne i wzmocnilo mieszanke na 2008. (New, extra-tough rubber compound significantly increases tread life.)
ktoś już mial te poprawione? Bo te co mam ja, czyli stare sa faktycznie z miekkiej gumy.
I nowosc calkowita, Ceros
http://www.maxxis.com/products/atv/prod ... sp?id=5674
Raczej dla sideow, ze wzgledu na brak 25 w ofercie. (Designed specifically for side by side vehicles)
Z tym ze nie widze zeby gdzies pisalo ze sa radialne, oprocz tego wpisu:
http://www.nyrocatv.com/forum.cgi?viewc ... opic=21462
Jesli tak, to BH2 jest opona dla mnie
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 22.05.2008 22:45
rozmiar: .......waga(lbs) ............ waga starych bighorn'ów
25x8R12 --------- 18,4 -------------------- 21,4
25x10R12 ------- 22,7 --------------------- 27,1
26x9R12 -------- 21,2 --------------------- 25,7
26x11R12 ------- 25,7 -------------------- 30,06 (26x12R12)
26x9R14 -------- 21,2 --------------------- 22,9
26x11R14 ------- 27,2 --------------------- 27,7
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 22.05.2008 22:52
hmmm. to już wiem skąd takie promocje na stare bighorny. ostatnio widziałem na allegro bighorny w rozmiarze 26' za ok.1500zł. wysprzedają zapasy?
wie ktoś coś wiecej na temat bh 2.0?
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 22.05.2008 22:54
Cytuj: wie ktoś coś wiecej na temat bh 2.0?
Raczej nikt, bo na forach USA pisza ze dostepnosc czerwiec/lipiec.
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
BandziorGG
Rejestracja: 13.10.2007 22:02 Posty: 106 Miejscowość: Włocławek
Quad: Grizzly 700
|
Wysłany: 22.05.2008 22:59
Jeśli to co pisze producent jest prawda możemy się spodziewać jednej z lepszych opon na rynku.
Zalety starego BH bez jego wad. Ciekawe jak się spisze w praktyce.....
_________________ Bandzior
http://www.atvwloclawek.pl
http://pl.youtube.com/bandziorgg
http://picasaweb.google.pl/ATVWloclawek
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 22.05.2008 23:07
Poprawka, na 100% radialne.
Ze strony maxxisa:
"Most ATV tires are generally sized using the following format: AT25x10-12. The letter "R" may replace the dash to denote radial construction."
Czyli jak w oznaczeniu jest R zamiast kreseczki to mamy opone radialna.
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 22.05.2008 23:46
Tippo Tobie takie bh 2.0 by spasiły na góry nie? fanie się zapowiadają-tylko ciekaw jestem jak będzie z odpornością na przebicia- stary bh cięzka guma ale pancerna.
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 23.05.2008 13:07
norbi napisał(a): Tippo Tobie takie bh 2.0 by spasiły na góry nie? fanie się zapowiadają-tylko ciekaw jestem jak będzie z odpornością na przebicia- stary bh cięzka guma ale pancerna.
No wlasnie, ciezkie byly BH, dlatego mam terra corss, na gory super ale one mi szybko zejda bo miekka guma. Z tym ze ITP teraz utwardzilo terra cross, jednakze gestszy bieznik BH2 bardziej mi pasuje.
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 23.05.2008 13:12
A nie wiadomo czy w nowych bh 2.0 guma będzie jakaś twardsza,miększa czy jaka?
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 28.05.2008 10:15
[img]http://www.atvoutfitters.net/dirttamer[1].jpg[/img] alternatywa dla bighornów.
co do bighornów 2.0 to jak to jest w końcu one mają mniejszy bieżnik od poprzedników?
czy rozmiarówka jest taka sama jak u poprzedników tzn, rozmiar 25'-faktyczny 26' ?
|
|
|
|
BORYS
Rejestracja: 25.06.2007 07:14 Posty: 19
Quad: Grizzly 660/700
|
Wysłany: 03.06.2008 07:58
Wszystko w rękach importerów. Jak cenowo mądrze to rozegrają Maxxisy mogą się umocnić i spopularyzować na rynku. Najpierw Zilla teraz BH. Wiadomo każdy chciałby mieć coś markowego a nie zawsze ITP. W przeciwnym razie BH nadal będzie dosyć egzotyczny – legendarny, ale z racji ceny dostępny dla wyjątkowych pasjonatów.
|
|
|
|
Miki.
Rejestracja: 26.03.2008 06:55 Posty: 200 Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
|
Wysłany: 03.06.2008 17:36
norbi, tylko po co kupować Big Horny w ogóle, skoro jest to opona dobra tylko na kamieniach? A czy są opony które mają słabą przyczepność na kamieniach ? Czy ktoś z was ma w ogóle problemy z przyczepnością na kamieniach ? Po grzyba taka opona ? Błotko owszem, łatwo polec, a w naszych warunkach klimatycznych jest go dużo przez 3/4 roku.
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 03.06.2008 18:02
no właśnie dlatego się zastanawiam nad nimi. zobaczymy jaka będzie ich cena.
może BORYS ma rację za beda tanie.
bh mają fajny bieżnik własnie da jazdy po żlebach-te kostki co są na zewnętrznej stronie opony mają stały kontakt z podłozem. Stare bh są pancerne wiec na pewno nie scieraja się az tak szybko (choc moje x/lr-też nie zuzyly się az tak szybko).
do tej pory jezdziłem na carlisle x/lr - i powiem szczerze ze byłem z nich mega zadowolony i w sumie nie mam zielonego pojecia dlaczego tak mało osób na nich jezdzi-moim zdaniem najlepsza opona w błotny teren. (aha-no tak może jest jeden powód dość drogie gumki).
a najlepsze rozwiazanie to miec dwa komplety opon-takie wiesz w góry czyli np. bh i drógi jak chcesz polatać po nizinach takie żebu się poprzeprawiać np. zilla,albo właśnie x/lr. tylko kasa,kasa,kasa! a druga sprawa to zmienianie ich co chwila.
|
|
|
|
JARYS
ATV Partner
Rejestracja: 22.02.2005 21:23 Posty: 793 Miejscowość: Sokołów Podlaski
Quad: Polaris
|
Wysłany: 03.06.2008 18:07
Panowie, Zilla nie jest wcale taka droga ( cena zbliżona do XL) Big horn jest droższy bo to opona radialna, a te niestety są droższe ale za to bardziej wytrzymałe i dłużej na nich pojeździcie co w sumie wychodzi taniej w dłuższym okresie czsu.
|
|
|
|