Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Opony i felgi do Gryzzliego
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 14:17



Odpowiedz  [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Opony i felgi do Gryzzliego 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 05.11.2006 09:51 
Cytuj:
a rozmiar opon takie mogą być czy mniejsze i czy te felgi będą pasować (12x7)


moga być takie opony (mudy 26'') i felgi 12x7 beda odpowiednie - tyko pilnuj rozstawu srub -do grizzlego musi być 4/110

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 05.11.2006 09:52 
Cytuj:
A co sądzicie o nowych felgach NN SS ALLOY 112

nic nie sadzimy bo ich jeszcze fizycznie nie ma i podejrzewam ze nikt ich jeszcze nie testowal - ale optycznie sa bardzo atrakcyjne

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.01.2004 04:31
Posty: 553
Miejscowość: Kabaty
Quad: Kopaczka do burakĂłw
PostWysłany: 05.11.2006 11:24 
ksioonc napisał(a):
Te felgi to ITP C-SERIES type 7 :oczy: Moim zdaniem dobra felga, ale poczekaj na wypowiedzi użytkowników tych felg.... 8)


Posiadam w swojej Bestii dokładnie ten zestaw czyli felgi C-series t.7 + XTR 26". Felgi na lekko odsuniętym offsecie poprawiają trakcję zwłaszcza na trawersach. Opony faktycznie z dość agresywnym bieżnikiem zapadają się w piachu, ale przez błoto idą jak szalone. Generalnie jestem zadowolony z tego zestawu.

_________________
.:GALEON:.
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
www.quadteam.pl


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31.01.2004 04:31
Posty: 553
Miejscowość: Kabaty
Quad: Kopaczka do burakĂłw
PostWysłany: 05.11.2006 11:28 
... nie dodałem, że oczywiście po ich założeniu quad wygląda bardzo estetycznie :)

_________________
.:GALEON:.
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
www.quadteam.pl


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.11.2006 15:22
Posty: 24
Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
PostWysłany: 21.11.2006 12:33 
GRZEŚ napisał(a):
Ja do swojego miśka założyłem 25" XTR, na większe żal mi było zawieszenia i napędu jak chcesz podnieść sprzęt to można to w inny sposób. Założyłem również felgi ITP ale stalowe dlatego że jeżdżąc więcej po terenie stalowa ma sporo plusów w stosunku do alu.Opona jest znacznie lepsza niż std.Nowy kpl. więc XTR i felgi stalowe ITP stosuję przy jazdach w TEREN a kpl. std. na Dunlopacg stosuję tylko do turystyki Pozdrawiam


Jak chcesz zmienić prześwit w inny sposób :lol: no chyba że robią zwolnice do quadów :diabeł:
Ja się też podepne do wątku jakie można włożyć największe opony do gryźlego nie nadwyrężając przy tym zbytnio układu napędowego :D

_________________
Różne różności 4x4


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 21.11.2006 18:23 
Cytuj:
kpl tych kół ma już swietną renome wśród profesjonalistów


Ciekawe , chciałbym poznać tych profesjonalistów ... :)

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.05.2006 20:09
Posty: 72
Miejscowość: Biłgoraj
Quad: Grizzli 660 2004/Grizzly 125
PostWysłany: 21.11.2006 18:27 
Na temat zmian opon i ich używania jest już wiele postów , najlepszy rozmiar opon by nie nadwyrężyć zawieszenia i napędu to STD. :lol: Jak chcesz podnieść miśka bez zwolnic to przejrzyj dział tuningu (jeśli dobrze pamiętam) i znajdż adresy stron amerykańskich na których możesz podpatrzeć patenty

_________________
co nas nie zabiło niech nas wzmacnia


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 21.11.2006 18:28 
Poprę kolegów , optymalnym rozmiarem tuningowych opon jest 26/12/12 tył i 26/10/12 przód.
Mud Lite XL są świetną , sprawdzoną i wytrzymałą oponą , XTRy mają zbyt agresywny bieżnik i niewprawne ich używanie zamiast pomóc , sprawia problem z zakopywaniem się w grząskim terenie, ich zaletą jest to że są radialne.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.11.2006 15:22
Posty: 24
Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
PostWysłany: 21.11.2006 18:53 
GRZEŚ napisał(a):
Na temat zmian opon i ich używania jest już wiele postów , najlepszy rozmiar opon by nie nadwyrężyć zawieszenia i napędu to STD. :lol: Jak chcesz podnieść miśka bez zwolnic to przejrzyj dział tuningu (jeśli dobrze pamiętam) i znajdż adresy stron amerykańskich na których możesz podpatrzeć patenty


@GRZEŚ nie zrozumieliśmy się ja poprostu nie widzę sensu podoszenia quada skoro prześwit i tak się nie zmieni zmienić prześwit można tylko zwiększając rozmiar opon lub zastosować zwolnice jeżeli takowe w ogóle występują i żadne patenty tu nie pomogą.
2can odnośnie XTR-ów to że są agresywne to dobrze myśle że poradzę sobie z ich wprawnym używaniem ;) no chyba że się myle

_________________
Różne różności 4x4


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.11.2006 15:22
Posty: 24
Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
PostWysłany: 21.11.2006 18:58 
http://www.atvfuckers.com/four%20wheele ... C-001F.JPG
np tutaj po co tak liftować przecież to chore jest :oczy:

_________________
Różne różności 4x4


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 21.11.2006 19:01 
mudder napisał(a):
XTR-ów to że są agresywne to dobrze myśle że poradzę sobie z ich wprawnym używaniem


kup jednak wersję 25". 26" to za duzo do Grizzly. Jazda staje się ociężała i szarpie kierownicą i cierpi na tym zawieszenie. UWIERZ.
Wybór jest taki:
albo 26cali XL albo 25 cali XTR. Waga obu zestawów podobna. XTR bardziej uniwersalny i mniej się zużywa. XL bardziej przeprawowy.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 21.11.2006 19:19 
mudder napisał(a):
np tutaj po co tak liftować przecież to chore jest


To akurat sprzęt przygotowany do bardzo w USA popularnych zawodów polegających na przejechaniu przez odcinek głębokiego błota.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.11.2006 15:22
Posty: 24
Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
PostWysłany: 21.11.2006 19:51 
MaciekP napisał(a):
mudder napisał(a):
XTR-ów to że są agresywne to dobrze myśle że poradzę sobie z ich wprawnym używaniem


kup jednak wersję 25". 26" to za duzo do Grizzly. Jazda staje się ociężała i szarpie kierownicą i cierpi na tym zawieszenie. UWIERZ.
Wybór jest taki:
albo 26cali XL albo 25 cali XTR. Waga obu zestawów podobna. XTR bardziej uniwersalny i mniej się zużywa. XL bardziej przeprawowy.

no wierze wierze, wiem jakie spustoszenie w układzie napędowym potrafi zrobić zbyt duża i agresywna opona dlatego pytam chyba skłonie się ku 25" xtr dzięki :D

_________________
Różne różności 4x4


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.11.2006 15:22
Posty: 24
Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
PostWysłany: 21.11.2006 19:51 
2can napisał(a):
mudder napisał(a):
np tutaj po co tak liftować przecież to chore jest


To akurat sprzęt przygotowany do bardzo w USA popularnych zawodów polegających na przejechaniu przez odcinek głębokiego błota.


to wystarczy snorkla wysoko umieścić tak ze 2m :lol:

_________________
Różne różności 4x4


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2005 15:05
Posty: 169
Miejscowość: pod wawa (KCN)
Quad: miski male dwa
PostWysłany: 21.11.2006 21:35 
ja mam od zeszlego tygodnia xtr rozmiar 25 i w stosunkow do stockowych dunlopow nie ma porownania. Kierownica chodzi jak na wspomaganiu, a w terenie... coz, nie ma teraz już dla mnie terenow w okolicy. Wyciągarki nie uzywam. Oczywiscie bieżnik jest bardzo agresywny, ale przy rozmiarze 25 chyba da się przezyc.

ostatnio też testowalem opony w piachu i powiem szczerze idzie wolniej niz dunlopy, ale idzie :)


 
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 54 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.