Autor |
Wiadomość |
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 05.11.2006 09:51
Cytuj: a rozmiar opon takie mogą być czy mniejsze i czy te felgi będą pasować (12x7)
moga być takie opony (mudy 26'') i felgi 12x7 beda odpowiednie - tyko pilnuj rozstawu srub -do grizzlego musi być 4/110
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 05.11.2006 09:52
Cytuj: A co sądzicie o nowych felgach NN SS ALLOY 112
nic nie sadzimy bo ich jeszcze fizycznie nie ma i podejrzewam ze nikt ich jeszcze nie testowal - ale optycznie sa bardzo atrakcyjne
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
Arecki
Rejestracja: 31.01.2004 04:31 Posty: 553 Miejscowość: Kabaty
Quad: Kopaczka do burakĂłw
|
Wysłany: 05.11.2006 11:24
ksioonc napisał(a): Te felgi to ITP C-SERIES type 7 Moim zdaniem dobra felga, ale poczekaj na wypowiedzi użytkowników tych felg....
Posiadam w swojej Bestii dokładnie ten zestaw czyli felgi C-series t.7 + XTR 26". Felgi na lekko odsuniętym offsecie poprawiają trakcję zwłaszcza na trawersach. Opony faktycznie z dość agresywnym bieżnikiem zapadają się w piachu, ale przez błoto idą jak szalone. Generalnie jestem zadowolony z tego zestawu.
_________________ .:GALEON:.
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
www.quadteam.pl
|
|
|
|
Arecki
Rejestracja: 31.01.2004 04:31 Posty: 553 Miejscowość: Kabaty
Quad: Kopaczka do burakĂłw
|
Wysłany: 05.11.2006 11:28
... nie dodałem, że oczywiście po ich założeniu quad wygląda bardzo estetycznie
_________________ .:GALEON:.
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
www.quadteam.pl
|
|
|
|
mudder
Rejestracja: 16.11.2006 15:22 Posty: 24 Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
|
Wysłany: 21.11.2006 12:33
GRZEŚ napisał(a): Ja do swojego miśka założyłem 25" XTR, na większe żal mi było zawieszenia i napędu jak chcesz podnieść sprzęt to można to w inny sposób. Założyłem również felgi ITP ale stalowe dlatego że jeżdżąc więcej po terenie stalowa ma sporo plusów w stosunku do alu.Opona jest znacznie lepsza niż std.Nowy kpl. więc XTR i felgi stalowe ITP stosuję przy jazdach w TEREN a kpl. std. na Dunlopacg stosuję tylko do turystyki Pozdrawiam
Jak chcesz zmienić prześwit w inny sposób no chyba że robią zwolnice do quadów
Ja się też podepne do wątku jakie można włożyć największe opony do gryźlego nie nadwyrężając przy tym zbytnio układu napędowego
_________________ Różne różności 4x4
|
|
|
|
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
|
Wysłany: 21.11.2006 18:23
Cytuj: kpl tych kół ma już swietną renome wśród profesjonalistów
Ciekawe , chciałbym poznać tych profesjonalistów ...
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
|
|
|
|
GRZEŚ
Rejestracja: 02.05.2006 20:09 Posty: 72 Miejscowość: Biłgoraj
Quad: Grizzli 660 2004/Grizzly 125
|
Wysłany: 21.11.2006 18:27
Na temat zmian opon i ich używania jest już wiele postów , najlepszy rozmiar opon by nie nadwyrężyć zawieszenia i napędu to STD. Jak chcesz podnieść miśka bez zwolnic to przejrzyj dział tuningu (jeśli dobrze pamiętam) i znajdż adresy stron amerykańskich na których możesz podpatrzeć patenty
_________________ co nas nie zabiło niech nas wzmacnia
|
|
|
|
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
|
Wysłany: 21.11.2006 18:28
Poprę kolegów , optymalnym rozmiarem tuningowych opon jest 26/12/12 tył i 26/10/12 przód.
Mud Lite XL są świetną , sprawdzoną i wytrzymałą oponą , XTRy mają zbyt agresywny bieżnik i niewprawne ich używanie zamiast pomóc , sprawia problem z zakopywaniem się w grząskim terenie, ich zaletą jest to że są radialne.
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
|
|
|
|
mudder
Rejestracja: 16.11.2006 15:22 Posty: 24 Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
|
Wysłany: 21.11.2006 18:53
GRZEŚ napisał(a): Na temat zmian opon i ich używania jest już wiele postów , najlepszy rozmiar opon by nie nadwyrężyć zawieszenia i napędu to STD. Jak chcesz podnieść miśka bez zwolnic to przejrzyj dział tuningu (jeśli dobrze pamiętam) i znajdż adresy stron amerykańskich na których możesz podpatrzeć patenty
@GRZEŚ nie zrozumieliśmy się ja poprostu nie widzę sensu podoszenia quada skoro prześwit i tak się nie zmieni zmienić prześwit można tylko zwiększając rozmiar opon lub zastosować zwolnice jeżeli takowe w ogóle występują i żadne patenty tu nie pomogą.
2can odnośnie XTR-ów to że są agresywne to dobrze myśle że poradzę sobie z ich wprawnym używaniem no chyba że się myle
_________________ Różne różności 4x4
|
|
|
|
mudder
Rejestracja: 16.11.2006 15:22 Posty: 24 Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
|
Wysłany: 21.11.2006 18:58
_________________ Różne różności 4x4
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 21.11.2006 19:01
mudder napisał(a): XTR-ów to że są agresywne to dobrze myśle że poradzę sobie z ich wprawnym używaniem
kup jednak wersję 25". 26" to za duzo do Grizzly. Jazda staje się ociężała i szarpie kierownicą i cierpi na tym zawieszenie. UWIERZ.
Wybór jest taki:
albo 26cali XL albo 25 cali XTR. Waga obu zestawów podobna. XTR bardziej uniwersalny i mniej się zużywa. XL bardziej przeprawowy.
|
|
|
|
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
|
Wysłany: 21.11.2006 19:19
mudder napisał(a): np tutaj po co tak liftować przecież to chore jest
To akurat sprzęt przygotowany do bardzo w USA popularnych zawodów polegających na przejechaniu przez odcinek głębokiego błota.
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
|
|
|
|
mudder
Rejestracja: 16.11.2006 15:22 Posty: 24 Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
|
Wysłany: 21.11.2006 19:51
MaciekP napisał(a): mudder napisał(a): XTR-ów to że są agresywne to dobrze myśle że poradzę sobie z ich wprawnym używaniem kup jednak wersję 25". 26" to za duzo do Grizzly. Jazda staje się ociężała i szarpie kierownicą i cierpi na tym zawieszenie. UWIERZ. Wybór jest taki: albo 26cali XL albo 25 cali XTR. Waga obu zestawów podobna. XTR bardziej uniwersalny i mniej się zużywa. XL bardziej przeprawowy.
no wierze wierze, wiem jakie spustoszenie w układzie napędowym potrafi zrobić zbyt duża i agresywna opona dlatego pytam chyba skłonie się ku 25" xtr dzięki
_________________ Różne różności 4x4
|
|
|
|
mudder
Rejestracja: 16.11.2006 15:22 Posty: 24 Miejscowość: Znikąd
Quad: GryĹşli 660
|
Wysłany: 21.11.2006 19:51
2can napisał(a): mudder napisał(a): np tutaj po co tak liftować przecież to chore jest To akurat sprzęt przygotowany do bardzo w USA popularnych zawodów polegających na przejechaniu przez odcinek głębokiego błota.
to wystarczy snorkla wysoko umieścić tak ze 2m
_________________ Różne różności 4x4
|
|
|
|
sXat
Rejestracja: 06.11.2005 15:05 Posty: 169 Miejscowość: pod wawa (KCN)
Quad: miski male dwa
|
Wysłany: 21.11.2006 21:35
ja mam od zeszlego tygodnia xtr rozmiar 25 i w stosunkow do stockowych dunlopow nie ma porownania. Kierownica chodzi jak na wspomaganiu, a w terenie... coz, nie ma teraz już dla mnie terenow w okolicy. Wyciągarki nie uzywam. Oczywiscie bieżnik jest bardzo agresywny, ale przy rozmiarze 25 chyba da się przezyc.
ostatnio też testowalem opony w piachu i powiem szczerze idzie wolniej niz dunlopy, ale idzie
|
|
|
|