Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - felga...wrrrrrrr
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 13:35



Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
felga...wrrrrrrr 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 22.03.2007 14:14 
Kolego czytaj uważnie i dodawaj. Axcid wszystko wyżej opisał:

Cytuj:
Ta...stopu plastiku, ciekawe stopu z czym - gumą do żucia? Może być to wysokoodarowe tworzywo, odporne na uderzenia, ścinanie it. Aczkolwiek, wciąż jestem zdania że dural(uminium) jest pewniejsze - nie eksperymentuj na swoim zdrowiu.
Co do felgi - im więcej masz z jednej strony, tym bardziej felga odsadzona. Np. Jeśli masz np. 3+3 to odsadzenia nie ma. jak 4+3, to z jednej strony felgi masz 4 cale, z drugiej trzy - czyli odsadzona o cal. 5+2 - analogicznie, z jednej strony 5 cali, z drugiej 2 cale - czyli odsadzona ogólem o 2 cale.


2+5 to tak jak byś obrócił fabryczną felgę. Dobrze myślisz to 3 cale na stronę czyli 6 cali co daje łącznie: 15,24cm...


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 22.03.2007 14:25 
Dal mnie najlepszym wyborem są CARLISLE X/LR.
To takie zlozenie cech XTR i XL, bo jest radialna i jednoczesnie lekka i dosc agresywna.
Ponegocjuj trochę cenę.
Wrzost wagi moszesz skopensować alu felgami.
Dla przykladu, rózżnica w wadze pomiędzy 12 calową felga stalowa i alu ITP to 6 funtów, czyli 24 funty na komplecie.

Komplet lekkich standardowych opon to ok 85 funtów.
Komplet 26 calowych Carlisle to 102 funty, czyli o 17 funtów więcej niż standard.

Zmieniaja opony i felgi będzisz miał o 24-17=7 funtów LZEJSZY zestaw niz masz teraz!!!!

Oczywiscie to przy zalozeniu, ze TWOJE stalowe felgi waża tyle samo co stalówki ITP. Jeżeli nawet są nieco lżejsze, może się okazac, że przyrostu wagi NIE BĘDZIE! :o


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 22.03.2007 21:13 
Z przodu nie poszerzaj bo umrzesz ze zmęczenia.A z tyłu możesz wsadzić dystanse.Ja mam felge która poszeza o 1 cal i dystans 4 cm.To daje 6,5 cm na strone i więcej Ci nie potrzeba.A i tak wiecznie będziesz cały w błocie chyba że założysz nieciekawie wyglądające poszerzenia błotników. (jakbyś potrzebował to mam nowiutkie i chętnie się ich tanio pozbęde)

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
1000opon.pl
1000opon.pl

Rejestracja: 06.12.2004 21:17
Posty: 297
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 23.03.2007 07:59 
dla uporządkowania dyskusji.
LB w oznaczeniu offsteu oznacza, że felga jest tak wyprofilowana, aby zmieścił się tam zacisk hamulca tarczowego .
Założenie do Grizzlego felg ITP z offestem 5LB+2 delikatnie go poszerzy ( około 3 cm na stronę ), jeżeli dodatkowo założysz szersze niż fabryczne opony to quad poszerzy się jeszcze bardziej.
dla 95% zastosowań założenie felg 5LB+2 ( bez dystansów! ) do Grizzlego jest optymalne, felgi z offestem 2+5 stosują miłośnicy zawodów enduro.
Felg z offestem 4+3 z rozstawem śrub do Grizzlego ( 4/110 ) nie spotkałeś bo takich ITP nie produkuje.

_________________
pozdrawaim
Andrzej Gawroński


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 43 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.