Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Opony Carlisle ACT X/LR
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 25.04.2024 21:53



Odpowiedz  [ 76 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Opony Carlisle ACT X/LR 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 13.03.2007 12:56 
Opony Carlisle ACT X/LR
Nareszcie, po kilku miesiącach oczekiwania kupiłem nowe opony do bomby 800, choć oczywiście pasują do wszystkiego - CARLISLE ACT X/LR.

http://www.carlisletire.com/products/atv/act_xlr/catalog.pdf

Mając doskonałe doskonałe doświadczenia z uboższą wersją tych opon ACT (bex X/LR) spodziewam się fantastycznej trakcji

1. Głębszy bieżnik niz ACT standard, ale nie tak głęboki jak XTR (to dobrze!)
2. 6PLY, w przeciwieństwie do 3PLY dla zwykłych ACT'ów
3. Nieco szerszy przód niż zwykłe ACT (8 vs. 9 cali)
4. Waga za komplet 26 calowy: 102 funty, czyli TYLE SAMO co 25 calowe ITP XTR :!:
5. Radialne

Jak wreszcie doprowadze quada do porzadku napiszę coś o ich zachowaniu w terenie.

Image


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.09.2006 12:33
Posty: 481
Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
PostWysłany: 13.03.2007 19:57 
a ja Maćku tylko rozmiar fabryczny, a dlaczego to Michał Ci opowie... :płacz:

_________________
Życie na łonie przyrody odpowiada mi.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.10.2004 10:20
Posty: 873
Miejscowość: Nysa "Draper City"
Quad: Polaris 850 Xp
PostWysłany: 13.03.2007 20:02 
Jaka cena za kpl? i gdzie nabyłeś?
MaciekP napisał(a):
Waga za komplet 26 calowy: 102 funty, czyli TYLE SAMO co 25 calowe ITP XTR

Znaczy lekkie nie są :szok:


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.10.2004 10:20
Posty: 873
Miejscowość: Nysa "Draper City"
Quad: Polaris 850 Xp
PostWysłany: 13.03.2007 20:03 
Marcolife napisał(a):
Michał Ci opowie...

Mi też...Michał nie daj się prosić :oczy:

_________________
DRAPER & GROUND FIGHTER


WWW.FORCABRAVA.PL


 
Profil Facebook
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 13.03.2007 20:44 
I mają jedną wadę nie mieszczą się do Outlandera z przodu bez zastosowania offsetu, o czym wiesz dobrze :o bo mają rozmiar 9, a fabryczne 8 przy tym rozmiarze jest 10mm luzu. Niestety inżynierowie Bomby spieprzyli tą sprawę doskonale. Fabryczne felgi mają offset 5+1.5cala. Powiedzmy, że mają 6 cali, aftermarkety są 7 calowe i żeby coś weszło trzeba zastosować offset 4+3. A to daje po calu na stronę i nagle z przodu mamy 2 cale szerzej czyli 5cm. Z tyłu nie ma problemu, z przodu ciężej się kieruje.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 13.03.2007 23:00 
Cytuj:
Znaczy lekkie nie są


Właśnie, że są. Mają gęsty bieżnik o piomie agresywności XTR, są radialne 6 warstwe i ponad 26" a są sporo lżejsze niź XTR 26 cali.

Co do ceny, to są w ofercie znanego dystrybutora.

Kombinuje teraz jak odsunąć przednie koła o 1cm....boi tyle wystarczy.
Zwykłe dystancse mają min 1.5 cala a to przegięcie. Jeżlei wymieniac felgi to trzzeba od razu cały komplet.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 13.03.2007 23:12 
MaciekP napisał(a):
Zwykłe dystancse mają min 1.5 cala a to przegięcie.

To kup 1 i przetnij na pol :D :D :D

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 14.03.2007 18:04 
Oto kilka zdjęć "na żywo" opon. Są wyraźnie lżejsze niż ITP XTR w tym samym rozmiarze a bieżnik jest bardzo fajny, niby jodełkowy ale nie do końca i dość gęsty. Jego głębokość też jest większa niż zwykłe ACT i prawie taka jak XTR. Przód ma 9 cali szeorkości, tył 11 cali.
Image

Image

Image

Image


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 14.03.2007 19:00 
dla porównaia ITP XTR:
Image
Oto moje star zdjęcie XTRów na tym samym balkonie i Carlisle X/LR
Image
Image

Wybór nalezy do Ciebie
:uśmiech:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 14.03.2007 21:21 
Jeszcze garść danych dla analityków.

ITP Mudlite XL 26",
głębkość bieżnika 1 i 1/8",
waga kompletu 9" i 10" - 92 funty,
waga kompletu 10" i 12" - 97 funtów

ITP Mudlite XTR 26",
głębokość bieznika: 1 i 1/8 ",
waga kompletu 9" i 11" - 118 funtów

Carlisle ACT X/LR 26",
głębokośc bieznika: 1",
waga kompletu 9" i 11" - 102 funty

Jak widac bardzo popularny komplet superlekkich mudlite'ów XL 26 cali 10" szerokości z przodu i 12 cali szerokości z tyłu waży niewiele mniej niż radialne 26" Carliste.

XTRy 26" są jednak SPORO cięższe....co ja odczułem w Grizzly 660...

Tyle teorii.

PS. Carlisle i ITP to TEN SAM KONCERN.... :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 24.03.2007 18:54 
Nowa porcja zdjęć i porównań:
Oto 2 opony: 26 calowe X/LR11 cali szerokości i ITP mud-lite XL 26 calowe, 12 cali szerokości.
Obie opony obok siebie. Minimalnie wyzsza jest XL-ka, ale tak naprawdę wyglądaja niezwykle podobnie. Nawet ilość "jodełek" jest taka sama!
Image

Oto obie opony w pełnej krasie:
Image

Teraz ciekawe porównanie trzech KRÓLÓW 26 cali: od lewej ITP XTR 11" szerokości, Carlisle X/LR 11 cali szerokości oraz ITP Mud-lite XL 12 cali szerkości.
Obiektyw szerokokątny aparatu uszukuje poszerzając opony skrajne. W rzeczywistości realna szerokość XTR i X/LR jest zbliżona. Nie dajcie się zwieść zdjęciu 8)

Image

I na zakończenie porównie z Maxissem BIGHORN. Okazuje się, że wersja 26 calowa jest o ok CAL większa niż pozostałe gumy! Jeżeli więc kupujesz BIGHORNA a chcesz mieć 26 cali to kupuj wersję 25 calową. Szczególnie jest to ważne, jeżeli porównujesz wagi opon.
Bighorn jest nieco szerszy niż 11 calowa X/LR.

Image


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.12.2006 23:13
Posty: 1288
Miejscowość: Włocławek
Quad: CAN-AM Renegade 500 #14
Poprzednie quady: Ls Sp 300
PostWysłany: 24.03.2007 21:00 
a jak oceniacie zachowywanie się Bighornów w terenie i na aswalcie

_________________
>> https://www.youtube.com/watch?v=_-VQM01YGbw <<


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 24.03.2007 21:14 
powiem tylko tyle, że BOGHORNy maja bardzo dobra renomę w USA jako opony do Bombardiera 800 i świetnie się nadaja na skaliste podłoża.
Jechałe w Kietlicach 2006 z człowiem, ktoóry ciągle na nich łapał kapcia...ale to może odosobniony przypadek.
Na ASFALT chyba są ok, przyjmniej ze względu na lite poteżne klocki, się szybko nie zużywają.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 24.03.2007 21:15 
o rany ...wytykam błędy a robię literówki.... :oops: BOGHORNY...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.12.2006 23:13
Posty: 1288
Miejscowość: Włocławek
Quad: CAN-AM Renegade 500 #14
Poprzednie quady: Ls Sp 300
PostWysłany: 24.03.2007 21:27 
a np. do Grizzly 450 są nie za cięzkie nie za duże opory toczenia

_________________
>> https://www.youtube.com/watch?v=_-VQM01YGbw <<


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 76 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 49 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.