Autor |
Wiadomość |
Sob97
Rejestracja: 03.11.2013 07:07 Posty: 63 Miejscowość: Kielce
Imię: Marcel
Quad: Honda TRX 450R
Poprzednie quady: YFS 200 / Suzuki LTZ 400 / YFM 250 R /
|
Wysłany: 04.06.2014 09:12
Power Comander V
Siemanko, czy jak podepnę Power Commander V tak jak mi przyszedł w opakowaniu (nowy) to on ma już wgrana jakaś podstawowa mapę ? I czy da radę ustawić sobie mapę bez autotune ? Jak się ustawia dawkę paliwa i powietrza w tym module ? Do czego służą te małe śrubki na płaski śrubokręt . Z tylu modułu jest ich 7. I co daje autotune czy quad ma więcej mocy w połączeniu z commanderem V ? Pozdrawiam
_________________ Marcel Sobczyk #172
Ostatnio zmieniony przez Sob97, 04.06.2014 09:12, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 04.06.2014 10:53
Re: Power Comander V
viewtopic.php?f=187&t=38412poszukaj w moich postach dokłądnie opisałem działanie pcv i autotune ściągnij sobie program do pcv, podłącz poprzez usb pcv do komputera, wszystko jest dość proste btw na stronie powercommandera nie ma modułu do TRX 450 do jakiego quada go zakładasz?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Sob97
Rejestracja: 03.11.2013 07:07 Posty: 63 Miejscowość: Kielce
Imię: Marcel
Quad: Honda TRX 450R
Poprzednie quady: YFS 200 / Suzuki LTZ 400 / YFM 250 R /
|
Wysłany: 04.06.2014 13:21
Re: Power Comander V
Yamaha YFZ 450R
_________________ Marcel Sobczyk #172
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 04.06.2014 13:37
Re: Power Comander V
ten moduł to normalny pcv, pcv z modyfikacją zapłonu czy PCFC ?
-- dodano 04.06.2014 13:37 --
rozumiem że na stronce powercommandera byłeś? jaki rocznik gada?
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 04.06.2014 13:37, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Sob97
Rejestracja: 03.11.2013 07:07 Posty: 63 Miejscowość: Kielce
Imię: Marcel
Quad: Honda TRX 450R
Poprzednie quady: YFS 200 / Suzuki LTZ 400 / YFM 250 R /
|
Wysłany: 06.06.2014 07:16
Re: Power Comander V
Czy jestes w stanie ustawić mape pod tego quada ? Mógłbym się z toba jakoś skontaktować ? Jestem w stanie nawet quada zawieść Na stronie nie ma ustawienia pod moj wydech (RP) Pozdrawiam -- dodano 06.06.2014 07:16 --RP/DOMA
_________________ Marcel Sobczyk #172
Ostatnio zmieniony przez Sob97, 06.06.2014 07:16, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 06.06.2014 07:25
Re: Power Comander V
najlepiej dokup moduł autotune i sam ci będzie mapę robił
-- dodano 06.06.2014 07:25 --
te śrubki z tyłu są do dodatkowych czujników i przełącznika map to jest opisane na zdjećiach w instrukcji
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 06.06.2014 07:25, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Sob97
Rejestracja: 03.11.2013 07:07 Posty: 63 Miejscowość: Kielce
Imię: Marcel
Quad: Honda TRX 450R
Poprzednie quady: YFS 200 / Suzuki LTZ 400 / YFM 250 R /
|
Wysłany: 06.06.2014 10:26
Re: Power Comander V
Czyli ten autotune pisze mape jak go Kupię i podlacze modul i autotube to już nic nie ustawiam tylko jezdze a mapa jest najlepsza pod moj silnik, tak ?
_________________ Marcel Sobczyk #172
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 06.06.2014 12:51
Re: Power Comander V
Przeczytales temat o powercomanderze? Tam jest wszystko opisane co i jak. Podlaczasz modul autotune do pcv podlaczasz laptopa do pcv. Zadajesz afr. Odlaczasz laptopa. Jedziesz polatac najlepiej przynajmniej godzinke. wracasz. Podlaczasz laptopa do pcv. Akceptujesz mapę. I gotowe. masz mape na stale w pcv. Mozesz miec dwie mapy wgrane w pcv i przełączać między nimi. Jedna agresywna druga oszczędna. Montujesz przelacznik do pcv i gra.
ale jak mowilem wszystko masz w temacie do którego link dałem ma poczatku.
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Sob97
Rejestracja: 03.11.2013 07:07 Posty: 63 Miejscowość: Kielce
Imię: Marcel
Quad: Honda TRX 450R
Poprzednie quady: YFS 200 / Suzuki LTZ 400 / YFM 250 R /
|
Wysłany: 06.06.2014 19:37
Re: Power Comander V
Czyli ze autotune pisze idealna mape pod tego quada za darmo ? To czemu w MULITIMOTO napisanie mapy kosztuje 1500 zl ? pozdrawiam serdecznie
_________________ Marcel Sobczyk #172
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.06.2014 21:42
Re: Power Comander V
Niestety autotune mapy ci sam nie napisze... to jest tylko część prawdy. Mapę musisz opracować sobie sam. Na początek trzeba mieć sprawdzoną i dobrą mapę bazową do zmian jakie poczyniliśmy w naszym pojeździe. Później zadać właściwy AFR i wykonać przejazdy testowe. Poprawki - zatwierdza się ręcznie i ręcznie koryguje. Często możemy uzyskać efekt odwrotny od założonego - pogorszenie osiągów.
Wszelkie modyfikacje, poprawki wynikające z niewiedzy oznaczają uszkodzenie sinika, a głowica z pięcioma tytanowymi zaworami kosztowała kiedyś w ASO 9000pln brutto....
|
|
|
|