Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Amortyzatory po regeneracji i prośba o pomoc.
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 06:06



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Amortyzatory po regeneracji i prośba o pomoc. 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 03.05.2014 17:55
Posty: 20
Imię: Dawid
Quad: Polaris Predator 500
Poprzednie quady: Chińska 150cc :D
PostWysłany: 07.06.2014 20:29 
Amortyzatory po regeneracji i prośba o pomoc.
Witam.

Mam do was prośbę w sprawie amortyzatorów fox w Predatorze 500 2003r.

Dzisiaj odebrałem amorki od "Spider Suspensions" [Super serwis :)] i dowiedziałem się że w dwóch przednich nie było wgl oleju..pusto... a w tylnym to samo, czyli zero azotu i coś tam w tym zbiorniczku jakaś rdza czy coś takiego i ogólnie amorki w bardzo złym stanie, ale już powinno być wszystko okej :wizi:

Powiedziano mi, abym ustawił amorki pod swoją wagę i, że powinny się ugiąć gdy usiądę.
Mam postawić quada na prostej nawierzchni i zmierzyć coś od ziemi itd, ale ja tego po prostu nie umiem i nie wiem jak zacząć wgl i może miał by ktoś ochotę wytłumaczyć za co bym był bardzo wdzięczny :)
Waga 60 kg ;)

-- dodano 07.06.2014 20:06 --

Może ktoś ? coś ? :)

-- dodano 07.06.2014 21:29 --

To może zadam pytanie czy jeżdżąc po lesie to lepiej zmniejszyć czy zwiększyć napięcie sprężyn tym górnym pokrętłem ?
Wiem, że jeśli się zwiększy (czyli w dół) to quad się podniesie chyba i nie wiem jak to będzie ze stabilnością w ostrych zakrętach(drift) :P
I czy tym dolnym pokrętłem lepiej, aby wolno wracały czy szybko ? :wizi:


Ostatnio zmieniony przez Blue9 07.06.2014 20:29, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil

Rejestracja: 23.07.2007 13:06
Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
PostWysłany: 14.06.2014 14:30 
Re: Amortyzatory po regeneracji i prośba o pomoc.
Ustawiasz quada na równym terenie, zakładasz cały strój (buty, ochraniacze, kask, itd.) wsiadasz na quada i stojąc na podnóżkach uginasz kilka razy zawieszenie. Wołasz kogoś do pomocy. Siadasz w takiej pozycji jaką przyjmujesz podczas jazdy a pomocnik mierzy odległość od ziemii do dolnej części ramy quada na wysokości podnóżka oraz analogicznie tylko na wysokości przedniego mocowania silnika. Prawidłowa wysokość to około 18-20cm tył i 0,7-1,5cm wyżej przód. Ważne żeby przód był zawsze wyżej od tyłu o podaną wartość. Co do samego kręcenia regulacjami to sam powinieneś dojść co i jak. Jeśli amortyzator dobija to musisz podkręcić regulacją kompresji (u góry). Jeśli przy powrocie wyrzuca tył do góry to musisz zmiejszyć prędkość odbicia (pokrętło u dołu). Poszukaj bo jest sporo na ten temat na forum. Choćby tutaj http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=11399. Niby o regulacji Elki ale tak samo robi się to w innych amortyzatorach.


Ostatnio zmieniony przez Boro, 14.06.2014 14:30, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 08.08.2012 15:42
Posty: 45
Miejscowość: Jędrzejów
Quad: -----
Poprzednie quady: Suzuki ltz 400
PostWysłany: 16.06.2014 11:17 
Re: Amortyzatory po regeneracji i prośba o pomoc.
Co do oleju to 2 litry gdy nie wymianiasz filtra oleju, 2,1l z wymiana filtra wszystko wlewasz do zbiornika:)


 
Profil

Rejestracja: 23.07.2007 13:06
Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
PostWysłany: 18.06.2014 08:51 
Re: Amortyzatory po regeneracji i prośba o pomoc.
Czytasz poprzednie wypowiedzi, albo chociaż temat rozmowy zanim coś napiszesz ?


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.