Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Oponki marki DURO
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 23:49



Odpowiedz  [ 150 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Oponki marki DURO 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2012 19:52
Posty: 294
Miejscowość: Borkowo
Imię: Marcin
Quad: Polaris SP 850 Touring
Poprzednie quady: Outlander 800 LTD Max, Polaris SP 450
PostWysłany: 15.12.2014 21:20 
Re: Oponki marki DURO
To za 1500 zl można kupić terracrossa 25'
Ja bym się zastanowil ,ale to moje zdanie tylko.


 
Profil

Rejestracja: 24.04.2014 16:36
Posty: 346
Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
PostWysłany: 15.12.2014 21:36 
Re: Oponki marki DURO
no kiedy 25' mi nie są do szczęścia potrzebne fabrycznie mam at 23' które realnie wychodzą mniej 23' a jak przeskocze o 2' do góry to zamule gada a nie o to mi chodzi :) nie taplam się w błocie po pachy - nie mam takich terenów ale za to mam dużo drapek, piaskowni błota po kolana :) i niestety asfaltów..


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 15.12.2014 21:55 
Re: Oponki marki DURO
1200 to trochę sporo. Co do zamulania quada to oczywiście tak może być ale też zyskujesz trochę prześwitu którego Maxxer duzo nie ma. Swego czasu gdy zastanawiałem się nad zakupem Maxxera rozmawiałem z chłopakiem z Dzików którey jeździł Maxxerem z 26' BH1
Jak widać radził sobie bardzo dobrze. Gdybym Ci mógł coś doradzić to załóż Alltraki 25' mają rzeczywisty rozmiar 24,3' i są bardzo lekkie. Będziesz stał minimalnie wyżej co pomoże w błocie, a do drapek są niesamowite. Nowe kosztują 1200zł , a znam też kogoś kto ma takie opony z przebiegiem 200km do spzredania.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 24.04.2014 16:36
Posty: 346
Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
PostWysłany: 15.12.2014 22:07 
Re: Oponki marki DURO
hmm Jacku Ty to potrafisz wbić klina :) - to akurat muszę jeszcze przetrawić :P

co do AT jak na mój gust za szybko schodzą i do tego na asfalcie wyją...
no i strasznie ciekawi mnie jak tam w buffalo wyglądają przebiegi.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 15.12.2014 22:33 
Re: Oponki marki DURO
Z tym schodzeniem to obiektywnie nie stwierdzę bo aż tak długo nie użytkowałem, jeżeli chodzi o głośność to takie same lub cichsze niż BH1. Alltrak na pewno schodzi szybciej niż BH ale wolniej niż Zilla. Weź jeszcze pod uwagę wagę, Buffalo 24' waży 37kg Alltrak 33kg. osobiście jestem przeciwnikiem Duro, użytkowałem kiedyś i były to najgorsze opony jakie miałem, biły tylko lekko ale prowdziły się totalnie nieharmonijnie, w zakręcie trzymały, a później bez ostrzeżenia traciły przyczepność. Paulusa Duro biło tak że nie dało się jeździć, na wyważarce okazało się że bicie niweluje cieżarek prawie 300g! Z produktami Maxxisa nigdy nie miałem żadnego problemu, z prowadzeniem, biciem itd.
Pytanie do użytkowników Alltraka ile wytrzymują, biorąc pod uwagę że użytkowane będą na 450ccm gdzie nie ma nadmiaru mocy jak w Renegade 800.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 15.12.2014 22:40 
Re: Oponki marki DURO
AT strasznie wyje na asfalcie, doświadczenie własne.
Nie schodzą szybko, ale 4-5 tysi to max dla tych oponek, za to trzymają fajnie w sypkim i na twardym, błoto ... szału nie ma, ale jak jest technika, to też pojadą.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 15.12.2014 22:43 
Re: Oponki marki DURO
To widocznie moje BH mocno wyją bo zamiennie jeździłem na Alltrakach w tym samym czasie co BH i ten ostatni był głośniejszy. Wydaje mi się że w 450 opona też będzie wolniej schodziła niż w 700-800ccm.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 24.04.2014 16:36
Posty: 346
Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
PostWysłany: 16.12.2014 05:29 
Re: Oponki marki DURO
u mnie w sklepie po sąsiedzku (serwis Kymco - gdzie 450 pierwszy raz na oczy widzieli dopiero jak ja kupiłem :P) twierdza ze duor to jest marka sama w sobie :) i ze jest wart swych pieniędzy - tu na forum są wypowiedzi sprzed co najmniej 2ch jak nie wiecej lat - gdzie opinie są różne od załamki że biją po zachwyty że są tak samo dobre jak markowe opoy faktycznie za komplet wychodzą ciut taniej niż makrowa.

to wszystko powoduje że powstaje niewielki dylemat :)


 
Profil
1000opon.pl
1000opon.pl

Rejestracja: 06.12.2004 21:17
Posty: 297
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 16.12.2014 08:56 
Re: Oponki marki DURO
Strgos, spróbuję Ci trochę wyjaśnić te różne opinie. Prawdopodobnie o oponach Duro wiem najwięcej :-) . Duro to tajwański producent tak jak Maxxis, Kenda i zaryzykuje stwierdzenie, że pod względem ilości sprzedawanych sztuk to numer 1 w Polsce, Z całą pewnością to średnia lub wyższa półka opon do quadów. Skąd według mnie biorą się złe opinie. Niestety przy wprowadzaniu pierwszej radialnej opony ( Power Grip DI-2025 ) zaliczyli wpadkę( działo się to chyba w 2009 roku ). Pierwsza partia opon DI-2025 która przyjechała do Polski została przez producenta źle spakowana. Przysłali te opony sprasowane do transportu. Jak już kiedyś wspominałem nie należy tego robić z oponami radialnymi. Takie pakowanie spowodowało , że spora cześć pierwszych użytkowników DI-2025 skarżyła się na bicie opony. Większość opon w trakcie użytkowania "dochodziła do siebie" ale zła opinia poszła w Polskę. Oczywiście kolejne dostawy opon radialnych były nieprasowane i nie było z nimi problemu ( poziom reklamacji jest u nas identyczny np z oponami Maxxis ) .
Wracając do opon do Maxxera. Osobiście sugeruję pozostanie przy rozmiarach fabrycznych lub góra +1 cal.
Z oferty Duro pomyśl nad :
23x8-12 + 23x10-12 DI2024 Fuze - trakcja i eksploatacja podobna do opon fabrycznych
24x8-12 + 24x11-12 DI2010 Buffalo - delikatne zmniejszenie dynamiki, dużo lepsze właściwości w błocie. Jedna z lepszych w Duro opon universalno-błotnych.
23x8.5-12 + 23x10.50-12 HF255 - bardzo dobre na błoto ( będziesz mógł wyciągać kolegów z błota , dopóki nie zawiśniesz na podwoziu ), bardzo niska cena.

_________________
pozdrawaim
Andrzej Gawroński


Ostatnio zmieniony przez Andrzej G., 16.12.2014 08:56, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 24.04.2014 16:36
Posty: 346
Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
PostWysłany: 16.12.2014 17:58 
Re: Oponki marki DURO
Andrzeju i to jest wyjaśnienie :)
a możesz coś powiedzieć o żywotności Bufallo wyczytałem że opony bardzo trwałe a jak to wygląda od Twojej strony? bo przyznam szczerze że jakoś tak mimo wszystko jestem nastawiony na Bufallo

Fuze do mnie nie przemawia jakaś taka łysa się wydaje :P
a HF255 hmm jak od traktora :P


 
Profil
1000opon.pl
1000opon.pl

Rejestracja: 06.12.2004 21:17
Posty: 297
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 16.12.2014 18:46 
Re: Oponki marki DURO
Witaj . Mogę ci powiedzieć , że Buffalo to bardzo popularna opona ale lepiej abyś zebrał niezależne opinie. Jako dystrybutor Duro mogę być nieobiektywny :-)

_________________
pozdrawaim
Andrzej Gawroński


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 24.04.2014 16:36
Posty: 346
Miejscowość: Wodzisław Śl
Imię: Stefan
Quad: Suzuki Kingquad 750
Poprzednie quady: Kymco Maxxer 450 irs
PostWysłany: 16.12.2014 19:15 
Re: Oponki marki DURO
oki to poczekam na kogoś kto jest bardziej obiektywny :)


 
Profil

Rejestracja: 17.08.2009 10:22
Posty: 34
Quad: Suzuki Eiger
PostWysłany: 26.02.2015 00:41 
Re: Oponki marki DURO
odgrzeje tego kotleta


Jak sprawuje się opony duro bufflo? Byłem dzisiaj oglądać oponki i usłyszanemu ze różnica miedzy przednia a tylnia opona to 1.5cm, czyli napędy dostana po dupie. ktoś się z tym spotkal?


z góry dzięki za info


 
Profil
1000opon.pl
1000opon.pl

Rejestracja: 06.12.2004 21:17
Posty: 297
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 26.02.2015 09:36 
Re: Oponki marki DURO
Witaj Nowyy. Spróbuję ci odpowiedzieć na 2 różne sposoby .
1- Duro to od kilku lat najlepiej sprzedające się opony do quadów w Polsce ( na 100% pod względem ilości ). Wśród nich jeżeli chodzi o opony do przeprawówek najlepiej sprzedają się Buffalo i Power Grip . Możesz śmiało założyć , że wyniki sprzedaży są takie nie dlatego , że coś z nimi jest nie tak :-)
2- Jeżeli ktoś ci tłumaczył , że różnica wysokości pomiędzy przednią i tylną oponą ( ale przy tym samym rozmiarze podanym na oponie np:26 cali ) w quadzie niszczy napędy to zwyczajnie się nie zna lub chce cię namówić na inne opony ( np: takie które ma w magazynie ) . Przy okazji napiszę w jak największym skrócie o co tu chodzi bo spotkam się często z niezrozumieniem tego tematu.
Prawdą jest , że chyba 100% obecnie produkowanych quadów 4x4 ma rozdział napędu 1:1 czyli mechanizm różnicowy nie pracuje kiedy przednie półosie obracają się z taką samą prędkością jak tylne. Mechanizm różnicowy nie jest zaprojektowany do ciągłej pracy i nie należy powodować aby pracował cały czas ( np zakładając z przodu opony 25" a z tyłu 26" ). Opony w pojeździe 4x4 jeżdżącym wyłącznie po asfalcie powinny być tej samej średnicy z przodu i z tyłu bo to gwarantuje takie same obroty przednich i tylnych półosi . Inaczej sprawa się ma w pojazdach terenowych tym bardziej takich gdzie z przodu i z tyłu opony mają inną szerokość. Producenci opon starają się tak zaprojektować przednie i tylne opony które maja stanowić komplet aby w trakcie jazdy quadem jak najczęściej rzeczywisty promień toczenia opony był z przodu i z tyłu taki sam. Uwzględniają, między innymi, jak bardzo obciążony jest tył w stosunku do przodu , czy opona tylna jest szersza od przedniej ( szersza opona mniej zapada się w teren ) . Uwzględnienie tych czynników powoduje , że wiele kompletów opon ma z przodu niższy bieżnik i/lub minimalnie mniejszą średnicę.
Reasumując jeżeli kupisz komplet opon do quada jednego producenta i zobaczysz że np: przód ma nieco inną średnicę lub nieco inny bieżnik niż tył to jest wynik przemyślanego działania producenta i na 100% cały komplet będzie działał dobrze.

_________________
pozdrawaim
Andrzej Gawroński


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 26.02.2015 09:52 
Re: Oponki marki DURO
W quadzie nie ma mechanizmu różnicowego między tyłem a przodem więc wszystko pracuje na sztywno
co do innej wielkosci tych opon to ponoc byla jakas wadliwa partia co bylo opisane na forum


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 150 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.