Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Oponki marki DURO
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 17:01



Odpowiedz  [ 150 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Oponki marki DURO 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 20.04.2008 23:13
Posty: 222
Miejscowość: Poznań
Quad: "Taki czrny z małymi kołami"
PostWysłany: 30.07.2009 08:42 
Re: Oponki marki DURO
Wyważanie odpada no po paru przejazdach w terenie odważniki odpadną (tak mi powiedziano)

Reklamować nie próbowałem bo cały czas miałem nadzieję że się "ułożą"


 
Profil
ATV Squad Górny Śląsk
ATV Squad Górny Śląsk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.02.2008 16:54
Posty: 1006
Miejscowość: Beskid Makowski
Quad: RYDWAN
PostWysłany: 30.07.2009 08:54 
Re: Oponki marki DURO
Także to przerabiałem - natomiast się nie ułożyły. Pozostała więc reklamacja. Więcej na PW.


 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Suzuki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.10.2008 18:35
Posty: 2937
Miejscowość: Warszawa
Quad: Suzuki Kingquad 750 & Kingway miniTraper 70ccm
PostWysłany: 04.09.2009 16:39 
Re: Oponki marki DURO
no i mam pierwszy zgryz z duro power grip
sprawa na początku wydawała się trywialna - od przebicie po jeździe na wioskach ( wiadomo gwoździe na ulicach itp)
oponkę dałem do wulkanizacji . zrobili to na ciepło. Łata równo w osi mikroskopijnego otworu który jest na krawędzi kostki a podstawy opony. Nic to nie dało - powietrze nadal schodzi!. Dziś pojechałem do innego wulkanizatora który zeszlifował zwulkanizowana łatę wszystko wyczyścił i dał nowa łatę konwencjonalna. Jednak nadal leci! Wulkanizator twierdzi ze opona jest rozwarstwiona. i dziura od wierzchu nie jest dziura od środka , a powietrze przedostaje się pomiędzy warstwami gumy.
Sam nie wiem co sądzić. Oponki są prawie nowe maja może z 400km najechane.
Wulkanizator poleca wstrzelić "bombę"


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.12.2006 23:13
Posty: 1288
Miejscowość: Włocławek
Quad: CAN-AM Renegade 500 #14
Poprzednie quady: Ls Sp 300
PostWysłany: 04.09.2009 22:21 
Re: Oponki marki DURO
spróbuj może poeksperymentować z "kołkami" niektórzy wielce je chwalą ;) bombę zastosuj w ostateczności ale nie kup jakiejś badziewnej bo taka nic nie da :wizi:

_________________
>> https://www.youtube.com/watch?v=_-VQM01YGbw <<


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Moderator Działu Suzuki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.10.2008 18:35
Posty: 2937
Miejscowość: Warszawa
Quad: Suzuki Kingquad 750 & Kingway miniTraper 70ccm
PostWysłany: 05.09.2009 07:07 
Re: Oponki marki DURO
mam jakaś dobrą w kufrze
zapuszczę bombę a w tygodniu jadę do jakiegoś speca


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 11.06.2008 17:52
Posty: 134
Quad: SP 500
PostWysłany: 07.09.2009 22:06 
Re: Oponki marki DURO
A wie ktoś czy te Duro PG 25 będą niższe o standardowych Polarisowskich PXT?


 
Profil Facebook

Rejestracja: 24.06.2009 01:09
Posty: 75
Miejscowość: Zwoleń
Quad: Brute Force 650 z Power Module MOOSE
PostWysłany: 14.09.2009 07:13 
Re: Oponki marki DURO
ja kupiłem na razie tylko tylne by potestować. może się ktoś orientuje jak powinno być ze średnicą gumy po obwodzie. zmierzyłem obwód oryginalnych dunlopów na przodzie i mają od 2-4 cm wiekszy niż Duro 2025. logicznie myśląc powinny mieć identyczną średnicę obwodu by nie zrywać napędów z racji różnych prędkości obrotowych koła a co za tym idzie będą występować naprężenia na wałkach i przekładni i na luźnej nawierzchni łatwiej się zakopać bo przód z tyłem nie ciągnie "równo". Najdziwniejsze jest to że zmierzyłem przed demontażem tyłu - średnicę odwodu koła tylnego, oryginalny dunlop tylko inny model niż przód (sprawdziłem wychodziły na takich Brute Force 650) i tu zdziwienie - obwód tyłu jest większy o 10 cm niż przód. Może się ktoś orientuje jaka może być tolerancja w różnicy śr. obwodu koła, bo taka musi przecież być nawet z racji nierównego zużywania się bieżnika. ciekawy temat ale nigdzie nie poruszany na forum :?


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 15.09.2009 00:25 
Re: Oponki marki DURO
vqsoft napisał(a):
Wulkanizator twierdzi ze opona jest rozwarstwiona. i dziura od wierzchu nie jest dziura od środka , a powietrze przedostaje się pomiędzy warstwami gumy.
Sam nie wiem co sądzić. Oponki są prawie nowe maja może z 400km najechane.
Wulkanizator poleca wstrzelić "bombę"


niestety muszę Cię zmartwic ale wylkanizator może miec racje bo dzis pewnien dobry zaklad z okolicy lodzi powiedzial mi to samo widzac mojego przedniego maxxisa, pan powiedzial ze zrobi cos w jego mocy i też byl zmuszony klina wstawic w dziure bo latka nie miala sensu

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 17.09.2009 18:54 
Re: Oponki marki DURO
Jeżdżę na BH 1 i jedna z opon jest jakaś niefartowna. Napiszę co w niej siedzi - 3x łata : 1 x kołek ;1x sznurki do naprawy opon.
Dziś właśnie wulkanizator dołożył 2x łata i powiedział że kleił opony quadowe które nie chciały się skleić z łatkami.
Nie neguję wartości DURO ale może te "nieklejące się " opony to zrobione zostały z jakichś starych gumaków i butelek PET.


 
Profil

Rejestracja: 11.01.2006 16:02
Posty: 5042
Miejscowość: Warszawa
Quad: G800
PostWysłany: 17.09.2009 19:34 
Re: Oponki marki DURO
nooo.... np. każda Yamaha jeżdząca na fabrycznych Dunlopkach ma własnie taką nieklejącą się oponę ;-)
pewnie w ramach oszczędności , ot , po prostu wewnątrz taka a nie inna konstrukcja że łatki klejone się nie trzymają, ale po to własnie wymyślili te łatki z kołkami - takie dwa w jednym

_________________
Krzysiek

Z życia forum:
Jeżeli polski rolnik nie ma krowy, a jego sąsiad ma dwie, to ten polski rolnik zamiast robić wszystko aby też mieć dwie krowy - woli żeby sąsiadowi te dwie krowy zdechły.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.04.2009 21:31
Posty: 60
Miejscowość: Gdańsk
Quad: G700
PostWysłany: 17.09.2009 21:01 
Re: Oponki marki DURO
Czytam te ostatnie posty na temat klejenia i powiem Wam,że seryjne dunlopy Yamahy 4xkleiłem łatkami na gorąco i za każdym razem z powodzeniem, nigdy żadna nie puszczała


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 11.01.2006 16:02
Posty: 5042
Miejscowość: Warszawa
Quad: G800
PostWysłany: 17.09.2009 21:10 
Re: Oponki marki DURO
ja kleiłem - a w zasadzie probowałem kleić - dwa lata temu
wszystko odpadało w srodku


wiec wychodzi na to że kwestia łatki...

_________________
Krzysiek

Z życia forum:
Jeżeli polski rolnik nie ma krowy, a jego sąsiad ma dwie, to ten polski rolnik zamiast robić wszystko aby też mieć dwie krowy - woli żeby sąsiadowi te dwie krowy zdechły.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 17.09.2009 21:59 
Re: Oponki marki DURO
Albo umiejętności :figielek: :okok:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.05.2009 20:31
Posty: 229
Miejscowość: Nowy Sącz
PostWysłany: 17.09.2009 22:40 
Re: Oponki marki DURO
Skoro mamy mały offtop to dorzucę coś od siebie, mam 2 zestawy: dunlopy i mudlite XL, w jednego dunlopa złapałem gwoździa i druta, ale obydwie dziury wulkanizator załatał bez problemu, niedawno pojechałem z ITP i skończyło się na tym że facet pomarudził, spojrzał krzywo oponę, jeszcze stwierdził że to "podróba" odnośnie tego że niby kiepska jakość i wsadził dętkę bo łata nie chciała trzymać. Może to kwestia specyfiki niektórych opon do quada które jednak trzeba łatać trochę inaczej niż samochodowe a wulkanizatorzy się na tym nie znają, nie mówiąc o tym że mi naładował 1,2 atm i się nie mógł nadziwić jak powiedziałem że chce 0,35 atm.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 18.09.2009 13:49 
Re: Oponki marki DURO
W XL-e najlepiej wciągnąć kołki gumowe o dobranej dokładnie średnicy. Przerabiane po przejeździe przez brony na RR w Płocku.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 150 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 73 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.