Re: Wymiana Sworznia wahacza dolnego Ltz 400 . Polecam
Bulu331 napisał(a):
1. Otwor fabryczny w wahaczach jest na 12mm . gdybym go przewiercic na 14mm to automatycznie by się zwezyły scianki tulei . moim zdaniem mogłyby być za cienkie .
No jasne, że po rozwierceniu na ściance było 1mm mniej, ale po zdjęciach widać, iż ścianki są dosyć grube. W tej chwili osłabiłeś końcówkę.
Bulu331 napisał(a):
2. W koncowce drazka był nietypowy gwint był cienki gwint m14 1.25 , w dodatku musiałaby być niska , bo zwykła by nie weszła pomiedzy drazek a wahacz
Standardowy "drobny" gwint, w każdym "śrubexie" czy castoramie nakrętki dostępne od ręki, grube czy cienkie.
Ogólnie chodziło mi o to, że po rozwierceniu wymiana końcówki byłaby o wiele prostsza. Teraz jak Ci te trzasną, to znowu musisz nowe toczyć i się z nimi "bawić" a tak byś kupił nowe, założył i dalej jazda.
Więc jeżeli byłaby możliwość rozwiercenia, ułatwiłoby to zakładanie nowych końcówek, a tym co nie mają dostępu do tokarzy też pozwoliłoby na wymianę we własnym zakresie we własnym garażu
Bulu331 napisał(a):
Narazie wszystko ładnie działa i mam nadzieje ze jak najdluzej
Niech działa jak najdłużej
do chińczyka takie same zakładałem, po 2 latach brak jakiegokolwiek luzu.