Mialem podobny problem w moim RINCONIE 680. Szukałem po sieci pomocy i jak Wy mialem tylko jedna rade o wymianie oleju. Bez sensu, nic to nie da. Uciszy na chwile zgrzyt bo olej będzie swiezy i dalej zacznie zgrzytac.
Dopiero jak sam rozkrecilem skrzynie wyczailem o co chodzi z tym zgrzytem. można to zrobic bez zadnych kosztów (poza robocizna swoja lub nie).
Przyczyna tego zgrzytu jest prosta- zmiana biegu z D na R lub odwrotnie przy niewyhamowanych kolach do zera(np. w błotku co czesto się zdarza).
Teraz już mam nauczke i zwracam na to uwage bo Honda Rincon TAK MA.
ok. do rzeczy:
pod pierwszym deklem skrzyni z ktorego wychodzi naped na dyfer mamy taka zebatke. Sluzy ona wlasnie do zmiany D na R a prowadzi ja specjalny widelec podpiety linka do wybieraka biegow.
Ta zebatka wyciera się na krawedzi i ma wtedy problem wpiac się w druga.
można kupić oczywiscie nowa ale po co skoro jest symetryczna i wystarczy ja obrocic.
Pomoc na foto.
http://www.fotoszok.pl/upload/74b870a8.jpgPo tym zabiegu mamy zero zgrzytu i przy ostroznej zmianie biegow spokoj na lata.
Jest to może stary temat na forum ale mysle ze nadal aktualny. Jesli komus poglo proszę o odp.
Ps. Ostroznie sciagajcie dekiel bo posypia się wszystkie zebatki (ja tak mialem ale przy pomocy manuala poskladalem
)