Nie widziałem typowo takiego tematu
Polski rynek jest pełny takich produktów, wybierać i stosować. No ale produkt produktowi nie równy.
Jakie smary i jakiej firmy stosujecie i do czego? Który lepiej się zachowuje w danych warunkach?
Jako, że jestem na etapie naprawy osłony przegubu zacznę, który smar jest odpowiedni do tego?
SMAR MOLIBDENOWYCytuj:
Jest uniwersalnym, wielozadaniowym smarem litowym EP zawierającym dwusiarczek molibdenu i modyfikatory tarcia, chroniące przed zużyciem ciernym nawet w ekstremalnych warunkach.
Przeznaczony do zastosowania w pojazdach, wózkach widłowych, sprzęcie przemysłowym pracującym w wilgotnym środowisku (dźwigi, suwnice, żurawie itp.). Stosowany do smarowania przegubów, zwrotnic, łożysk, wałów i innych mechanizmów, doskonale smaruje elementy podwozia samochodów ciężarowych, traktorów, buldożerów i innych pojazdów. Produkt jest stabilny mechanicznie i łatwo pompowalny dzięki miękkiej konsystencji.
czy jednak
SMAR GRAFITOWYCytuj:
CX-80 GRAFITOWY - jest smarem wapniowym wyprodukowanym na bazach zmikronizowanego grafitu. Szczególnie polecany do smarowania elementów narażonych na warunki atmosferyczne. Wysoka odporność na działanie wody, dobra ochrona antykorozyjna. Wysoka odporność na obciążenia, ochrona przed zużyciem. Doskonała przylegalność w wysokich temperaturach nadająca właściwości suchego smarowania grafitem. Wysoka przewodność elektryczna.
Zastosowanie:
Do smarowania ogólnego, otwartych przekładni, pantografów, taboru kolejowego i tramwajowego, maszyn budowlanych i rolniczych, łańcuchów w piecach (smarowanie suche).
Do czego stosujecie
SMAR MIEDZIANY wysokotemperaturowyCytuj:
Wielozadaniowy preparat stosowany w najtrudniejszych warunkach i w szerokim zakresie temperatur od -30°C do 1200°C. Zapewnia doskonałe smarowanie, chroni przed zużyciem ciernym, korozją i wysokimi temperaturami.
Zastosowanie:
smarowanie śrub i nakrętek, połączeń gwintowych, wszelkich powierzchni dopasowanych, łączników rurowych, świec zapłonowych, śrub, kół, podkładek, tarcz, styków baterii, urządzeń portowych, obrotnic, ciężko obciążonych łożysk wszelkiego typu oraz innych elementów układów pojazdów przemysłowych, maszyn budowlanych, rolniczych i pojazdów samochodowych.
Czy stosujecie jeszcze jakieś inne smary?
Czy smary stosujecie tej firmy czy innej?
Jakie macie doświadczenie z tą firmą?
-- dodano 09.11.2014 23:02 --I znowu ten sam problem, wszyscy stosują a nikt nic nie wie