Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Zużycie opon przy przebiegu 1500km
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 06:15



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Zużycie opon przy przebiegu 1500km 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 16.07.2016 12:53
Posty: 2
PostWysłany: 16.07.2016 13:06 
Zużycie opon przy przebiegu 1500km
Witajcie,

Mam możliwość kupna quada Keeway Leone z dość niskim przebiegiem 1500km. Martwi mnie tylko zużycie opon, ponieważ na zdjęciach tylne opony wyglądają wręcz na łyse. Zdjęcie daję w załączniku.

Czy możliwe żeby tak mocno były zużyte opony przy tak niskim przebiegu np. jeśli ktoś jeździł dużo po asfalcie? W jaki sposób można zweryfikować przebieg quada?

Będzie to mój pierwszy quad, także niestety jestem raczej zielony w temacie. Ile powinny wytrzymać fabryczne opony?

Z góry dzięki za pomoc :)


Załączniki:
quad.png
quad.png [ 1.45 MiB | Obejrzany 6070 razy ]
 
Profil

Rejestracja: 07.06.2015 11:02
Posty: 532
Miejscowość: kielce
Imię: Darek
Quad: brak
Poprzednie quady: cf500
PostWysłany: 16.07.2016 13:40 
Re: Zużycie opon przy przebiegu 1500km
jak ja kupowałem quada na zdjęciach równiez opony wydawały się na łyse i zjechane. Na żywo jednak były jak nówki, bieżnik miały z 3 cm i jeszcze widać było paski w niektórych miejscach. Na zdjęciu nigdy nie zobaczysz dokładnego bieżnika. Poproś o to by ci podali jaka jest wysokość ale dokładnie. Tylko mój quad miał przy zakupie 860 km. Teraz mam 1900 i dopiero bieżnik zaczął mi się zdzierać a mam sporo asfaltu :( Wg mnie powinny być, chyba, że to jakiś przekładki a oryginalne poszły w innej aukcji.
opony wyglądają jak do cf 500 :D

Co do tego jak sprawdzić quda. Poczytaj kilka innych tematów, tam jest opisane o czym ludzie pytają. To samo zapytaj sprzedającego i będziesz mniej więcej wiedział. Po zdjęciach ciężko coś kupić, trzeba zawsze osobiście sprawdzić.


Ostatnio zmieniony przez darekp, 16.07.2016 13:40, edytowano w sumie 1 raz