Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Yamaha Blaster 200 2001 rok Tuning, użytkowanie
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 26.04.2024 13:15



Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Yamaha Blaster 200 2001 rok Tuning, użytkowanie 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.08.2014 18:41
Posty: 155
Miejscowość: Myślachowice
Imię: Tomasz
Quad: Suzuki LTZ 400
Poprzednie quady: Honda CBR 900 RR. Bashan bs250s11b, Yamaha Blaster
PostWysłany: 16.11.2014 00:26 
Yamaha Blaster 200 2001 rok Tuning, użytkowanie
Witajcie, kupiłem dziś (po sprzedaży Bashana 250) Yamahe blaster 200 za niewielkie pieniądze, chcę przeprowadzić jej remont, Yamaha jezdzila po mojej okolicy ok 8 lat a ostatnie 3 spędziła w garażu.

Na początek chciał bym zapytać czy jest sens kupować taki zestaw :
http://allegro.pl/zestaw-dysz-dynojet-y ... 35616.html
Czy będzie odczuwalny przyrost mocy?

-- dodano 16.11.2014 01:26 --

Najważniejsze pytanie: nie mam dozownika do oleju, jaka mieszankę lać do niego? Polecacie, odradzacie jakieś oleje?


Ostatnio zmieniony przez zetor116, 16.11.2014 00:26, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 18.11.2014 17:03 
Re: Yamaha Blaster 200 2001 rok Tuning, użytkowanie
ja tam nie jestem wielkim fanem dynojetów, według mnie same dysze są nie wiele warte, jedynie iglica z zestawu może być wartościowa, ogólnie bez potrzeby bym nie grzebał w gaźniku, wymiana dysz ma sens jakbyś dorzucał układ wydechowy, robił porting czy chociaż zmieniał filtr powietrza na taki o większej przepustowości

co do mieszanki to trzeba sobie jakąś ustalić i jej trzymać, 32;1 będzie równie wystarczające co 40;1 osobiście jeżdżę na full syntetykach w stosunku 32;1 czyli 31.25ml na litr benzyny

jaki olej? byle jaki... ważne by syntetyczny i spełniający najwyższe normy jakości

wiele osób patrzy na markę oleju, na to co polecają inni, a warto patrzeć na rzeczy nadrukowane na butelce :cfa:

normy jakości określone przez :

JASO FD ISO-L-EGD API TC to to czego szukasz, takie normy spełnia np castrol power racing 2t(<- nawet API TC+), midland 2t (<- tego używam od jakiegoś roku bez zastrzeżeń ok 12zl 0.5L) volvoline, motul i pewnie jeszcze parę innych o których zapomniałem


a po krótce co oznaczają te normy

JASO FD = ciężkie obciążenia i silniki pozapokładowe (motorowery, motocykle, kosiarki spalinowe, piły spalinowe= 2T łodzie, jachty)
ISO-L-EGD warunki i obciążenia eksploatacji bardzo ciężkie
API-TC (TSC-3) – silniki motocyklowe

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


Ostatnio zmieniony przez Emhyr 18.11.2014 17:03, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.