ja tam nie jestem wielkim fanem dynojetów, według mnie same dysze są nie wiele warte, jedynie iglica z zestawu może być wartościowa, ogólnie bez potrzeby bym nie grzebał w gaźniku, wymiana dysz ma sens jakbyś dorzucał układ wydechowy, robił porting czy chociaż zmieniał filtr powietrza na taki o większej przepustowości
co do mieszanki to trzeba sobie jakąś ustalić i jej trzymać, 32;1 będzie równie wystarczające co 40;1 osobiście jeżdżę na full syntetykach w stosunku 32;1 czyli 31.25ml na litr benzyny
jaki olej? byle jaki... ważne by syntetyczny i spełniający najwyższe normy jakości
wiele osób patrzy na markę oleju, na to co polecają inni, a warto patrzeć na rzeczy nadrukowane na butelce
normy jakości określone przez :
JASO FD ISO-L-EGD API TC to to czego szukasz, takie normy spełnia np castrol power racing 2t(<- nawet API TC+), midland 2t (<- tego używam od jakiegoś roku bez zastrzeżeń ok 12zl 0.5L) volvoline, motul i pewnie jeszcze parę innych o których zapomniałem
a po krótce co oznaczają te normy
JASO FD = ciężkie obciążenia i silniki pozapokładowe (motorowery, motocykle, kosiarki spalinowe, piły spalinowe= 2T łodzie, jachty)
ISO-L-EGD warunki i obciążenia eksploatacji bardzo ciężkie
API-TC (TSC-3) – silniki motocyklowe