Autor |
Wiadomość |
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 11.02.2009 01:14
Ja znam tylko jedne LEKKIE felgi - Douglas AlumiLite. I wytrzymałe, oczywiście jak się nie uderza w nic
|
|
|
|
MOTO-REM
|
Zbanowany |
Rejestracja: 05.02.2009 22:48 Posty: 88 Miejscowość: Białystok
Quad: LT-R450
|
Wysłany: 11.02.2009 10:24
mieliśmy takie HiPer carbonowe i rzeczywiście są cięższe od alu beadlockow (DWT) i naprawdę uchodzi z nich powietrze ale to jeszcze nic w porownaniu do tego jak się "łuszczą" na kamieniach! a do tych alu skręcanych są ringi w kolorze.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 11.02.2009 10:25
No to lipa.
|
|
|
|
MOTO-REM
|
Zbanowany |
Rejestracja: 05.02.2009 22:48 Posty: 88 Miejscowość: Białystok
Quad: LT-R450
|
Wysłany: 11.02.2009 10:29
no i tu chociaż raz zadziałało stwierdzenie "droższe nie znaczy lepsze"
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 02.01.2011 14:41
Re: Suzuki LTR tuning
potrzebuje pare wskazówek jak co zrobić z tym duperelem na kierownicy: przy sprzęgle jest zawsze taki czarny element/załącznik i on odpowiada chyba za to, żeby można było kręcić rozrusznikiem dopiero po wcisnieciu klamki, i w jaki sposób mogę się go pozbyć tak jak ma to zrobione LTR na zdjęciu? Planuję również zamontować start button też jak na fotce ale tu nie ma problemu bo one zazwyczaj maja już splanowaną elektrykę (jeżeli są dedykowane do LTRa). wybaczcie, że odkopuję ale po co nowy temat tworzyć?
|
|
|
|
MatysR
Rejestracja: 17.06.2010 10:44 Posty: 98 Miejscowość: Dobry Teren
Quad: YFZ 450R SE Rising Star
|
Wysłany: 02.01.2011 15:01
Re: Suzuki LTR tuning
Trzeba zrobić to tak jakby na krótko. Ja miałem taką złączkę jak dają do przełączania map w PIMIE. Jeżeli nie masz takiej złączki to zrób to jakoś mądrze na krótko. Np stosując wsuwki miedziowe połączone kabelkiem.
|
|
|
|
Boro
Rejestracja: 23.07.2007 13:06 Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
|
Wysłany: 02.01.2011 15:06
Re: Suzuki LTR tuning
Z tego co się orienuję to działa to na takiej zasadzie, że gdy wciśniesz klamke to w tym włączniku zamyka się obwód i prąd dociera do rozrusznika. Tam są chyba (nie pamiętam dokładnie) 2 kalbe na wsuwki. Wypnij je, utnij wsuwki i skręć je na stałe. Potem zaizoluj i gotowe. W poprzednim quadzie też robiłem taką operację. MatysR mnie wyprzedził.
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 02.01.2011 15:07
Re: Suzuki LTR tuning
Ja proponuję rozciąć kabelki idące do tego pstryczka i spróbować kiedy pali kiedy nie. Jeśli pali na złączonych kablach to je zewrzyj i zaklej taśmą izolacyjną, a następnie schowaj gdzieś pod maskę i zapnij trytką To samo jest ze start buttonem - rozkręć i posprawdzaj kable. Jeśli chodzi o światła to każdy z osobna zaizoluj a później sklej do kupy, żeby nie było kłopotów. P.S. Ale się zgraliśmy w czasie
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 02.01.2011 15:43
Re: Suzuki LTR tuning
Co do tego przełącznika to jak Radek mówisz taką opcje zastosować trzeba by jeżeli nie mielibyśmy tego dedykowanego przełącznika bo np w tych od Yoshi widać, że jest jakiś tam kabelek łączący zapewne zapłon (On / Off) na stałe, chyba, że się mylę? Jeżeli się przyjrzeć to widać te łączenia.. -- dodano 02.01.2011 15:43 --i co przedewszystkim najważniejsze !!!co zrobić z ssaniem gdy wywalimy tamte przełączniki?
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 02.01.2011 15:51
Re: Suzuki LTR tuning
Zamontuj na krótko tak jak masz w motorach crossowych.
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 02.01.2011 17:09
Re: Suzuki LTR tuning
Ok chłopaki dzięki wywaliłem te ustrojstwo, zalutowałem i jest cacy. Wszystko porządnie poprawię jak załatwię sobie ten starter, a co myślicie ze ssaniem? -- dodano 02.01.2011 17:09 --czy takie coś zda egzamin na starter rozrusznika??? http://moto.allegro.pl/wlacznik-rozrusz ... 79190.html
|
|
|
|
Boro
Rejestracja: 23.07.2007 13:06 Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
|
Wysłany: 02.01.2011 18:47
Re: Suzuki LTR tuning
Będzie dobre. Ja miałem taki http://moto.allegro.pl/zeta-wylacznik-zaplonu-kill-switch-cross-atv-mx-i1384985525.html. Niby wyłącznik ale działa na zasadzie zamykania obwodu, więc do rozrusznika jest ok. Co do ssania to zobacz dokładnie bo może da się zrobić tak żeby uruchamiać je zaraz przy silniku bez zbędnych linek itp.
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 22.01.2011 15:35
Re: Suzuki LTR tuning
No wszystko zrobiłem ssanie kupiłem takie musiałem tylko ingerować telikatnie w linkę ale wszystko doregulowalem obroty też i linke na cynklu i ładnie wszystko pracyje! Dzięki za podesłanie tego przełącznika strzał w 10!!! wystarczyło złączyć na kostce 2 kable od wtrysku i drugie dwa podłączyć pod guziczek.. reszte zalałem silikonem-nic nie muszę podłączać wiecej nie? (tak na wszelki wypadek pytam) \dzięki! -- dodano 22.01.2011 15:35 --na prośbę wrzucam foto jak wyszło z ssaniem: co do tuningu właśnie mam takie coś u siebie fajna sprawa super wygląda i faktycznie odporna: oraz chłodniczka: jak chcecie się zorientować o części to piszcie na PW.
|
|
|
|
Madras
Rejestracja: 13.04.2008 10:00 Posty: 868 Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
|
Wysłany: 25.01.2011 13:54
Re: Suzuki LTR tuning
Ta naklejka na ramę po ok 10 mth się poprzeciera ( parę treningów w błocie ) miałem taką samą , najlepiej kupić osłony alu albo carbon np. http://cgi.ebay.pl/Rahmenschutzer-Frame ... 1c18b1844f
_________________ BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 25.01.2011 17:34
Re: Suzuki LTR tuning
koszt wieele większy ale fakt na pewno trwalszy. Nie wszyscy śmigają w błocie
|
|
|
|