A wy jak zwykle...
"do aXcid'a, do aXcid'a"
Panowie, johnder pytal się konkretnie o tuning, sadze ze sam wpadl na to ze można po prostu sprzedac i kupić wiekszy - nie zapominajmy takze o tym ze tuning to swego rodzaju sztuka a nasze przyszle dzielo ma nie tylko być mocne ale jeszcze cieszyc oko
A do Warriora co bym proponowal :
- Końcówkę wydechu DG
- Filtr powietrza typu UNI gąbkowy 2 stopniowy (nie polecam stosowania K&N, lepsza wydajnosc ale efekt będzie ten sam jak przy narkotykach dla organizmu czlowieka - predzej czy pozniej smierc, w wyniku nienajlepiej przefiltrowanego powietrza)
- Dynojety lub inne dysze gaźnikowe
- Big Bore kit do 400 cm3 (nie polecam wiecej, nie wytrzyma dol silnika), raczej nie stosujmy tutaj Strokera
- Wałek rozrządu tzw ostry polecam HotCam stage 1 (na poczatek) lub Stage 2 dla "hardcore'owcow" jednak wymagana zmiana sprezyn zaworowych na twardsze, warto takze rozejrzec się za wzmocnionymi zaworami
- Tłok JE, kompresja 12,5:1 (paliwo 98 oktan i powyzej)
- gaźnik KEIHIN'a o gardzieli 38 mm, z przepustnica typu round-slide
- Dokładana polerka układu dolotowego na linii krociec-cylinder, usuniecie wszelkich zadziorow, taka sama procedura przy wydechu - szlif kanalu
Wracając do tego o czym wspomnial Opal - ma sporo racji : kazda modyfikacja cos za soba pociaga -
moment obrotowy w innym miejscu => wymiana opon na potezniejsze
Wymiana opon na potezniejsze => modyfikacja zawieszenia
Podniesienie mocy silnika => wydluzenie wahacza, chyba ze lubimy oszczedzac przednie opony
Wydluzenie wahacza => zmiana geometrii => gorsze skrecanie =>inne przeznaczenie pojazdu, itp. itd. etc.
Ogolnie - tuning zdecydowanie polecam choc nalezy brac pewne poprawki na efekty koncowe
Fabryczne nie zawsze znaczy dobre - moc idzie na 2 plan kosztem wyrownawazenia komfortu jazdy, ekonomicznosci itd. Zawsze, powtarzam, ZAWSZe można cos ulepszyc