Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Róznica pomiędzy HMF Optimizer'em a Power Commanderem
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 07:48



Odpowiedz  [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Róznica pomiędzy HMF Optimizer'em a Power Commanderem 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 05.03.2011 15:43 
Re: Róznica pomiędzy HMF Optimizer'em a Power Commanderem
tbodzio napisał(a):
takie tematy są dla mnie zawsze smieszne.
Inzynierowie wyprodukowali silnik zaprojektowali jaka ma miec moc jaki olej jakie osiagi, temp itd itp
i ktoś drugi wymyslil "dopalacze" ktore automatycznie niszcza ludzkie zdrowie i zywotnosc maszyn.
jak stac Cię na dopalacze to trzeba bylo myslec wczesniej i kupić oryginalnie mocna maszynę.
Nie zmieniajcie za duzo.
uklad wydechowy można, lepsze swiece można, trochę przerobic uklad paliwa można
ale czy wydatek ponad tysiaka zeby zmienic moc o 10% czyli o okolo 5koni się oplaca?
dla mnie nie


Jest jeszcze moment obrotowy i reakcja na gaz. Tu różnice są wyczuwalne, co do opłacalności to każdy musi sobie indywidualnie odpowiedzieć.


 
Profil Facebook WWW
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 06.03.2011 07:44 
Re: Róznica pomiędzy HMF Optimizer'em a Power Commanderem
Shelton napisał(a):
tbodzio napisał(a):
takie tematy są dla mnie zawsze smieszne.
Inzynierowie wyprodukowali silnik zaprojektowali jaka ma miec moc jaki olej jakie osiagi, temp itd itp
i ktoś drugi wymyslil "dopalacze" ktore automatycznie niszcza ludzkie zdrowie i zywotnosc maszyn.
jak stac Cię na dopalacze to trzeba bylo myslec wczesniej i kupić oryginalnie mocna maszynę.
Nie zmieniajcie za duzo.
uklad wydechowy można, lepsze swiece można, trochę przerobic uklad paliwa można
ale czy wydatek ponad tysiaka zeby zmienic moc o 10% czyli o okolo 5koni się oplaca?
dla mnie nie


Jest jeszcze moment obrotowy i reakcja na gaz. Tu różnice są wyczuwalne, co do opłacalności to każdy musi sobie indywidualnie odpowiedzieć.

Poza tym wszystko zależy do czego maszyna ma być używana - fabryka robi konfigurację tak żeby było jak najbardziej uniwersalnie i trwale. Tuning to kwestia "customizacji", czyli dostrajania pod własne potrzeby. Kilka koni mechanicznych więcej zapewne nie spowoduje euforii, ale jak napisał Shelton, reakcja na gaz w pełnym zakresie obrotów na pewno satysfakcjonuje, szczególnie podczas rywalizacji sportowej.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook

Rejestracja: 06.04.2007 11:23
Posty: 306
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Quad: I po raptorze,teraz Can-am Spyder rekreacyjnie
PostWysłany: 06.03.2011 13:13 
Re: Róznica pomiędzy HMF Optimizer'em a Power Commanderem
Jeśli oszczędzasz to po co ci quad?,taki sprzęt wyssie Cię na maxa :D

_________________
Pozdrawiam Z


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 63 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.