Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Sposoby tuningu- Kawasaki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 20:36



Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Sposoby tuningu- Kawasaki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2004 20:43
Posty: 265
Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
PostWysłany: 02.10.2005 21:43 
Sposoby tuningu- Kawasaki
Strzałka!
Jakie można zastosować wyumiany i ulepszenia aby ten quad mial jeszcze wiecej mocy, lepszy moment, co można w nim jeszcze zmienic zeby był np. stabilniejszy itd. Planuje tuning tej maszyny wiec teraz troszke mnie to interesuje!!!!!! heheh
piszcie i doradzajcie

Pozdro 750 V

_________________
BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 02.10.2005 22:10 
Zacznij od rzeczy najprostszych i dostepnych domowymi sposobami czyli polerki "na blysk" kanalow dolotowych w cylindrze i zniwelowanai wszelkich nierownosci - kazda z nich zaburza przeplyw mieszaniki.
Dobra polerka potrafi dac 5-10% mocy wiecej, wiec to wcale nie tak malo.
W nastepnej kolejnosci - dysze+filtr+wydech - nie kupuj nic osobno bo to się mija z celem. Ostrzegam jednak, ze tuningowe wydechy to nie jest to co sasiedzi i spaceowicze lubia najbardziej...
Wymiana modułu zapłonowego - Sprzęt zrobi się znacznie "żwawszy", moment obrotowy przesunie się niżej i będzie nieco większy plus będzie można znacznie "wyzej" ciagnac silnik (większe obr. maksymalne)
Co do stabilizacji - możesz założyć dystanse na koła - jednak do 4x4 nie poelcam - półosie tego BARDZO nie lubią - a nie chcesz sprawdzać jak wygląda ukręcona półośka :P
Warto także założyć wzmocnione i sztywniejsze sprężyny na amortyzatory - będziesz mógł wyżej skakać bez obawy o całość zawieszenia.
Das is alles - fertig ;)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 02.10.2005 22:13 
PS. Co do wydechow (zapomnialem dopisac mea culpa) - zlokalizowalem wydeszek, który utrzymuje glosnosc na poziomie 96 db (Cichutki) i dodaje + 7 KM, wiec sadze ze to mogloby Cię satysfakcjonowac ;-)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2004 20:43
Posty: 265
Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
PostWysłany: 02.10.2005 22:21 
a jak z cenami aXcid? tego co tu powypisywales? bo wydech cichy to mnie nie satysfakcjonuje heheh a sasiadow mam luznych i bardzo lubia quady wiec im to nie przeszkadza, dysze i filtr i ten wydech by byl dobrym pomyslem :) ale cena mniej wiecej ? i ten modulik 8)

Pozdro 750 v

_________________
BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 02.10.2005 22:32 
aXcid daj producenta i nazwe tego tlumika - robia też do V-force-a ?


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 01.09.2005 22:32
Posty: 147
Miejscowość: Poznań
Quad: Yamaha Grizzly 700, Spyder Can Am
PostWysłany: 02.10.2005 22:45 
Cytuj:
aXcid daj producenta i nazwe tego tlumika - robia też do V-force-a ?

Witaj Christo

Ja wlasnie od wczoraj docieram swojego V-Force :D Jazda tym sprzętem (nawet na dotarciu) to czysta przyjemność :D Wczesniej jezdzilem Kymco KXR250 - tego nie da się nijak porównać! A co do tlumika - ten orginalny brzmi bardzo fajnie ! tak narazie mi się wydaje, choć znając życie , z czasem też pomyśle pewnie o zmianie na fajniejszy :lol:
I jeszcze jedno - przestań już myśleć o V-Force, szkoda czasu, kup go i delektuj się przyjemnością z dosiadania tej maszynki :)

Pozdrowionka
Konrad

_________________
Dzień ma 24 godziny, skrzynka piwa ma 24 butelki, to nie może być przypadek .....


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 02.10.2005 22:50 
Christo - noc coz, przykre ale prawdziwe - do V-forc'e sa rozne tlumiki - od zwyklego tuningowego (+3 KM), poprzez Dual'a (+7 KM) az po Trinity Stage IV (+12 KM) ale wszystkie sportowe, nie wyciszone :( Do tego typu quadow rzadko stosuje się tlumiki "ciche" bo jak wiadomo przynajmniej w teorii nie do tego sportowe quady służą ;)
Jakbyś cos potrzebowal konkretnie - PW.
PS. jakbym cos zlokalizowal - dam znac

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 02.10.2005 23:31 
Konrad napisał(a):
I jeszcze jedno - przestań już myśleć o V-Force, szkoda czasu, kup go i delektuj się przyjemnością z dosiadania tej maszynki


heheheh ja dosc szybko mysle - a jeszcze szybciej dzialam :uśmiech:
...V-FORCE już do mnie plynie :diabeł:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 02.10.2005 23:35 
aXcid napisał(a):
Jakbyś cos potrzebowal konkretnie - PW.
PS. jakbym cos zlokalizowal - dam znac


OK. Tak mysle nad przyszlym lekkim tuningiem v-force-a ale ja chyba jednak nie pojde na latwizne jak szymano - dysze,filtr,wydech , cdi ale raczej zaczne od polerki :D
... a propos - masz jakies przeciwskazania natury technicznej aby zrobic polerke kanalow dolotowych przed wlasciwym dotarciem nowego v-force-a ?

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 01.09.2005 22:32
Posty: 147
Miejscowość: Poznań
Quad: Yamaha Grizzly 700, Spyder Can Am
PostWysłany: 03.10.2005 00:00 
Christo co radzilbys przerobic w V-Force aby byl jeszcze lepszy :?:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 03.10.2005 05:37 
Przeciwskazań nie ma - kiedy operacja? :D

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 03.10.2005 13:47 
aXcid napisał(a):
Przeciwskazań nie ma - kiedy operacja?


Jeszcze v-force w drodze ale jak tylko go troszke ujezdze (zeby miec porownanie) wezme się za polerke kanalów , oczywiscie przed sama operacją będę prosil o twoja konsultacje dot. szczegolow zabiegu :D ... Master of Hardware :diabeł:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 03.10.2005 13:58 
Konrad napisał(a):
Christo co radzilbys przerobic w V-Force aby byl jeszcze lepszy


Jak kupujesz fabrycznego czyli golasa to ja bym zaczal od solidnych podłóg (nerf bars), potem solidny przedni bumper i oslony aluminiowe na spod silnika,ramy, wahaczy i tylnej przekladni. Jak ci zbywa kasy to zamow jeszcze jakies ladne i mocniejsze od fabrycznych felgi - ja zamowilem ITP T-9 Pro Baja - to tyle jeżeli chodzi o tuning optyczny i bezpieczenstwo.
potem będę robil polerke kanalow dolotowych - zgodnie z sugestia aXcida - jest to tani (jeżeli chodzi o kase) choc dosc pracochlonny element tuningu ale powienien przyniesc spory wzrost mocy bez zwiekszenia apetytu na paliwo.
Potem przemysle czy warto pchac duzo kasy w wydech bo jak chcesz kupić solidny, podwojny to trzeba za niego dac ok $500 do tego dyno-jety i nowy filtr pow.
Zreszta tu trzeba być bardzo ostroznym bo v-force ma dosc duzo mocy fabrycznie i kazdy musi przemyslec czy trzeba mu jeszcze wiecej :oczy:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 03.10.2005 14:02 
Krzychu wrzuć z łaski swojej wszytskie posty o tuningu do dzialu TUNING i tematu
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=970
...bo robi się przez nas bajzel :oczy:

Mogę tylko przenieść do dzialu TUNING. A tematy mogę dzielić , ale scalać niestety nie :) //Krz


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2004 20:43
Posty: 265
Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
PostWysłany: 06.10.2005 13:00 
I co koniec tematu? nie może być :szok: takie mozgi tutaj na forum a tu koniec :>? hehehe

Pozdro 750 V

_________________
BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.