Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Dystanse przod + odwrocenie felg przod Suzuki Ltz
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 08:10



Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Dystanse przod + odwrocenie felg przod Suzuki Ltz 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 12.03.2009 21:05
Posty: 25
Miejscowość: Ostrowy wlk. / czasami Częstochowa
PostWysłany: 26.03.2009 21:19 
Dystanse przod + odwrocenie felg przod Suzuki Ltz
Witam. Chcialbym zapytac o ile cm poszerzyc przod w Ltz jesli mam już poszerzony tyl po 4cm na strone ?? Oraz chcialbym zapytac was doswiadczonych quadowiczow czy odwrocenie felg przednich z niczym nie koliduje i o ile poszerza przod..?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 26.03.2009 21:49 
Poszerzyłeś tył ? ok, przód sobie odpuść, jeśli już to najlepiej poszerzać szerszymi wahaczami + amortyzatory, ale jeśli już bardzo się uparłeś to poszerz o 2,5 cm lub 3 cm max. Więcej się nie opłaca bo ręce bardzo bolą . Jeśli poszerzysz przód to nie odczujesz większej różnicy w prowadzeniu . Chcesz odwrócić felgi ? ok ale po co ? Narażona będzie tarcza hamulcowa z zaciskiem na uszkodzenia.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.04.2008 10:00
Posty: 868
Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
PostWysłany: 26.03.2009 21:50 
Miałem dystanse po 4,5 cm na koło z tyłu i z przodu , było OK latałem ostro na torze i było wszystko OK .

_________________
BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.06.2007 21:38
Posty: 104
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Quad: SuZi 400
PostWysłany: 26.03.2009 22:01 
kolego ja mam takie rozwiązanie o którym piszesz dystanse tył a z przodu odwrócone felgi i jeździ się rewelacyjnie :)

Pozdro


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 12.03.2009 21:05
Posty: 25
Miejscowość: Ostrowy wlk. / czasami Częstochowa
PostWysłany: 26.03.2009 22:05 
Madras napisał(a):
Miałem dystanse po 4,5 cm na koło z tyłu i z przodu , było OK latałem ostro na torze i było wszystko OK .


dzięki za odpowiedzi...! Jak miales poszerzony przod i tyl to byl stabilniejszy? Czy lepiej się trzyma jesli ma się poszerzony tylko przod/tyl?


 
Profil

Rejestracja: 12.03.2009 21:05
Posty: 25
Miejscowość: Ostrowy wlk. / czasami Częstochowa
PostWysłany: 26.03.2009 22:06 
Perek napisał(a):
kolego ja mam takie rozwiązanie o którym piszesz dystanse tył a z przodu odwrócone felgi i jeździ się rewelacyjnie :)

Pozdro


może masz jakies zdjecia swojego gada jak wyglada po odwroceniu felg :>?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.04.2008 10:00
Posty: 868
Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
PostWysłany: 26.03.2009 22:20 
Było czuć różnicę w stabilności, szczególnie w winklach , zakładaj dystanse sam zobaczysz :D :D :D

_________________
BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 26.03.2009 22:28 
Nie zakładaj :)

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil

Rejestracja: 12.03.2009 21:05
Posty: 25
Miejscowość: Ostrowy wlk. / czasami Częstochowa
PostWysłany: 26.03.2009 22:38 
Madras napisał(a):
Było czuć różnicę w stabilności, szczególnie w winklach , zakładaj dystanse sam zobaczysz


LukaszYFZ napisał(a):
Nie zakładaj


Hehe no to teraz mam dylemat... Niech jeszcze inni się wypowiedza na ten temat bardzo bym prosil :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 26.03.2009 22:46 
Sam zakładałem i wiem co mowie, mój kolega na ltz również poszerzył i mimo, że to kawał chłopa to nie dawał rady jeździć na torze więcej niż godzinkę.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.06.2007 21:38
Posty: 104
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Quad: SuZi 400
PostWysłany: 26.03.2009 23:55 
dystanse na pewno poprawia CI konfort jazdy i sa o wiele tańsze od wahaczy. Jeśli chodzi o foty to coś tam mam daj mejla to Ci prześle pozdro


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.05.2007 20:37
Posty: 6686
Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
PostWysłany: 27.03.2009 05:59 
Tunigowe wahacze to spory koszt w porównaniu do dystansów - zapewne nie jesteś zawodowcem, zatem dystanse wydają się najprostszym rozwiązaniem, nie ma potrzeby obracać felg. Różnicę, którą poczujesz, to na pewno lepsza stabilność na zakrętach, a co do uderzeń na kierownicy - to są inne na to sposoby.

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.01.2009 15:34
Posty: 162
Miejscowość: Masłońskie koło Częstochowy
Quad: Suzuki LTZ 400 K8 ;)
PostWysłany: 27.03.2009 09:46 
Z mojej strony polecam Dystanse ;)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.04.2008 10:00
Posty: 868
Miejscowość: Głogów , Dolnośląskie
Quad: szukam
Poprzednie quady: LTZ, LTR, 2X TRX450r TRX 700 xx :)
PostWysłany: 27.03.2009 12:34 
NA LTZ-cie latałem całymi dniami po torze ( i to takim dla quadów za ostryn i strasznie ciężkim ) i po nabraniu kondycji spokojnie się latało rece bolały ale to norma :D Jak nie będziesz dawał rady z łapkami to amortyzator skrętu sobie spraw .

_________________
BYŁ LTZ,LTR ,2x TRX 450r a Jest TRX 700xx


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 08.10.2008 17:35
Posty: 121
Quad: LTR 450
PostWysłany: 27.03.2009 16:26 
Witam . Polecam dystanse na przdnie i tylne kola . Sam mialem ltz 400 na dystatnsach po 45mm . Konfort jazdy byl lepszy i stabilnosci pojazdu też . Polecam bardzo fajne rozwiazanie . Rece bolaly ale to normalne po dlugiej jezdzie . NIezgodze się z kolega Łukaszyfz . Z tego co slyszalem to najwazniejszy jest przod w quadzie . Co do rozwiazania z odwrotem felg to niepolecam : 1) odsloniety caly zacisk hamulcowy , 2) Trzeba wymieniac wyntelki na mniejsze bo obcieraja ( niewiem czy to prawda , jest to opinia innego uzytkownika - kolega ) .W porownaniu do kosztow innych tuningowych wahaczy i amorkow to kupno dystnsow jest najbardziej rosadnym rozwiazaniem . pozdr


 
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 35 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.