Tuning przekładni PVT np Scramblera.Jaka różnica?Ma to ktoś?
-- dodano 25.09.2009 19:48 --Odpowiem sobie niestety sam. Zaryzykowałem i kupiłem.Przyszło mi ze Stanów do Polarisa Scramblera 500 HO firmy EPI przeznaczone do standardowych kół.Dwie sprężyny,trzy ciężarki(ciężarki mogli sobie darować bo orginalne są identyczne przynajmniej przy opcji tzw SPORT UTILITY, którą ja wybrałem),instrukcja montażu i puszka taka z trzema wielkimi zębami
+ w opcji ściągacz do wariatora(raczej warto zapłacić te 33 $ bo cięzko będzie ściągnąc wariator) i sportowy pasek(około 500 zł sam pasek wyszedł).Koszt wszystkiego około 1600zł.Wrazenia z jazdy to odczuwalnie lepsze przyśpieszenie.Quad startuje z wyższych obrotów.Podczas cofania muszę jednak za każdym razem wciskać żółty przycisk(override czy cus takiego).Prędkość maksymalna oczywiście niezmieniona.Pasek napędowy jakis Japoński z wyglądu wysokiej jakości w porównaniu do paska firmy Carlisle.Po wymianie na ten kit tuningowy pasek ma mieć mniejszy poślizg, a co za tym idzie większą żywotnośc.Podsumowując to nie żałuję zakupu efekty są na plus.Koszt byłby dużo niższy gdyby nie cło, podatek no i przesyłka.